Athlon XP 2100+ te warm?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 10:25
Ik ken iemand die heeft recent een nieuwe computer bij Computerland laten assembleren, hij wou een AthlonXP2100+ met een 80Gig schijf. Wat krijgt ie? Een Athlon XP1600+ met 40gig |:( :(...inruilen, nu kwam ik laatst kijken, heeft ie wel alle goede apperaten, maar is de processor gemiddeld 70 graden, ding is vreselijk instabiel en spellen schokken flink. Laatste nvidia detonators en VIA drivers. Echt heeel irritant. Ik vermoed dat ze die 1600 cooler er nog op hebben gezet.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

gemiddeld 70 graden? m.a.w. uitschieters naar 80? dat is zeker niet goed
ik zou kijken of er nieuwe koelpasta is aangebracht op de koeler of dat men de oude prut erop heeft laten zitten

Verwijderd

ja dat scheelt je 30 graden ............NOT.........

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:42

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Yah dit kan alleen kewler zijn pasta ff nakijken dus.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 10:25
nee, geen uitschieters naar 80, hij zit op de 65 en uitshieters naar 74 = gemiddeld 70 ongeveer ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Mja, vermoeden etc. Ik zou toch even goed naar die bak kijken als je precies wil weten waarom dat ding zo warm wordt. Tips m.b.t tot deze hoge temperaturen zijn er legio (dit is geloof ik topic honderdvijfentachtigduizenddriehonderdenzeventien hierover :P ).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.