Gisteren maar de knoop doorgehakt. Na lang zoeken op het net en omdat het flippodealer ook was gelukt heb ik de BIOS van mijn Abit ZM6 geflasht naar de nieuwste versie en een Cel2 erin gezet. Hoewel dit eigenlijk niet mag werken zonder je halve mobo te verbouwen of een converter te gebruiken had mijn mobo er geen problemen mee. De CPU werd keurig herkend als Celeron2 600, het voltage keurig op 1,5 V gezet.
Toen dacht ik 'what the heck' ik zet gewoon de FSB op 100, voltage gewoon op 1,5V ...
Wat denk je? Gewoon booten in windows !!! Maar na wat dingen doen bleek toch dat ie niet helemaal stabiel was dus heb ik het voltage naar 1,55 en later 1,60 gegooid. Toen was het bedtijd dus vanavond verder rotzooien, maar ik denk dat ik hem 100% krijg op 1,65V....
(Sorry dat dit geen vraag is, maar ik wilde het even kwijt)
Toen dacht ik 'what the heck' ik zet gewoon de FSB op 100, voltage gewoon op 1,5V ...
Wat denk je? Gewoon booten in windows !!! Maar na wat dingen doen bleek toch dat ie niet helemaal stabiel was dus heb ik het voltage naar 1,55 en later 1,60 gegooid. Toen was het bedtijd dus vanavond verder rotzooien, maar ik denk dat ik hem 100% krijg op 1,65V....
(Sorry dat dit geen vraag is, maar ik wilde het even kwijt)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me