Counterstrike bots ..

Pagina: 1
Acties:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Aangezien het fijne zeelandnet met een limiet zit kan ik dus niet 24 uur per dag CS'en ... ik heb echter wel een server draaien met voldoende capaciteit om een CS game op te zetten voor 20 man (lokaal dan ;)) maar ik heb overlaatst liggen kutten met bots ..

De maker van die site zei dat de realbot het beste was ... dus ikke instaleren en gamen maar ...

Maar dat viel dus dik tegen aangezien die bots helemaal gaan flippen (gaan ze 360 graden draaien in een onmensenlijke snelheid, en ze lopen ook niet meer maar draaien ..)

Dussuh, weet er iemand nog een goeie bot voor CS ???

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Android bot, is de beste!!

Ik weet het adres alleen niet meer..

FF zoeken, is gemaakt door SWS ventje, misschien dus bij http://sws.gamepoint.net ofzo.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd

RealCS BOt zoekt zelf route.
Android bot volgt van te voren uit gestipelde route..

Hebben volgens mij beide aimbot ofzo want ze knalle altijd in 1 schot me kop eraf..
Maar op afstandje knal je ze gemakkelijk dood >:)

Zijn alleen handig om op te oefenen voor mikken :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb alle bots, die te vinden zijn geprobeerd, en geen enkele kan me overtuigen. Dat wordt gewoon even wachten, tot de progs volwassen worden..

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 09:51 schreef Wekkel het volgende:
Ik heb alle bots, die te vinden zijn geprobeerd, en geen enkele kan me overtuigen. Dat wordt gewoon even wachten, tot de progs volwassen worden..[/quote]Daar ben ik 't mee eens..
Wachten tot ze echt GOEIE bots hebben..

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

waar kan ik die real CS bot downe?? :?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

Op vrijdag 01 december 2000 09:17 schreef _the_crow_ het volgende:
waar kan ik die real CS bot downe?? :?
hier
Pagina: 1