Aangezien er ook een huiskamer is voor de echte bullshit, kan er ook niet een soort van request stuk komen, waar dingen wel mogen zoals (paar voorbeelden):
- Ik heb een php programmeur nodig voor blah blah
- Ik zoek een designer voor mijn site, logo, icons etc
- Is er iemand die CPANEL licenses verkoopt
- Scriptrequests
- Iemand linkjes ruilen
- Iemand mijn nieuw prog proberen.
- Iemand samen met mij een projectje beginnen.
- Ik zoek een Linux guru
Ik rag dit even snel in een paar seconde neer dus niet te veel op letten,
maar gewoon kort een Related Offers and Requests of Job Offers and Requests zoiets.
Het lijkt me gewoon leuk om samen met wat NL-ers wat projectjes te beginnen zoals sites, progjes, ideeen, 3d werelden je snapt het wel.
En het is handig als iemand bijv een desingner nodig heeft dat ie dat kan vragen, zeggen wat ie te bieden heeft etc.
Op veel andere forums gaat dit goed zonder flames of gezeik. Alleen is dit allemaal USA etc. Lijkt me gewoon leuk dingetjes te beginnen samen met wat andere bekende op dit forum
- Ik heb een php programmeur nodig voor blah blah
- Ik zoek een designer voor mijn site, logo, icons etc
- Is er iemand die CPANEL licenses verkoopt
- Scriptrequests
- Iemand linkjes ruilen
- Iemand mijn nieuw prog proberen.
- Iemand samen met mij een projectje beginnen.
- Ik zoek een Linux guru
Ik rag dit even snel in een paar seconde neer dus niet te veel op letten,
maar gewoon kort een Related Offers and Requests of Job Offers and Requests zoiets.
Het lijkt me gewoon leuk om samen met wat NL-ers wat projectjes te beginnen zoals sites, progjes, ideeen, 3d werelden je snapt het wel.
En het is handig als iemand bijv een desingner nodig heeft dat ie dat kan vragen, zeggen wat ie te bieden heeft etc.
Op veel andere forums gaat dit goed zonder flames of gezeik. Alleen is dit allemaal USA etc. Lijkt me gewoon leuk dingetjes te beginnen samen met wat andere bekende op dit forum