ik zag twee beren fout parkeren....
oei die samples zijn wel vet zeg
De vos loopt door het bos.
Pffff... traag als dikke stront door een trechter... misschien dat dit over een paar jaar de nieuwe flash is maar momenteel niet. Ik heb de Nvidea demo bekeken FYI.
Verwijderd
uuuhm, de site gaat hier heeeeel traag. En ik heb een goed werkende chello kabelverbinding...
Ik ben het dus eens met Slashdotter. Willen ze dit de nieuwe standaard maken, dan moeten ze het toch eens echt wat modemvriendelijker maken...
[en sowieso ben ik al niet blij met plug-ins e.d. installeren. Dit eruit zou ook een grote verbetering zijn
]
Ik ben het dus eens met Slashdotter. Willen ze dit de nieuwe standaard maken, dan moeten ze het toch eens echt wat modemvriendelijker maken...
[en sowieso ben ik al niet blij met plug-ins e.d. installeren. Dit eruit zou ook een grote verbetering zijn
Het hele idee lijkt nogal op waar de mensen van http://www.globfx.com mee bezig zijn. Er interessant allemaal, maar laat ze eerst maar uitvechten wie de standaard wordt....
Verwijderd
en Windows (IE) only, waar flash op ongeveer elk platform een player heeft, denk dat shockwave 3D toch meer potentie heeft.
Verwijderd
mm de plugins van Anark EN GlobFX werken alleen op Win-bakken...
lekkere "standaart" (zie topictitel
) dan....
lekkere "standaart" (zie topictitel
edit:
okee topictitel is nu veranderd....
okee topictitel is nu veranderd....
Verwijderd
Erg langzaam!
De site niet, maar het laden van de animaties.
Maar de samples mogen er wezen!
De site niet, maar het laden van de animaties.
Maar de samples mogen er wezen!
Pagina: 1