Ik ga 'm sluiten, maar ik kan nu ook net zo goed een antwoord geven

Er zijn maar twee versies van de Thunderbird uitgebracht wat betreft de FSB: de 'B' versie met 100MHz (=DDR200) FSB en de 'C' versie met 133MHz (=DDR266) FSB. De 1.4Ghz is/was in zowel de B als C variant te krijgen. Nu de vraag of het voor jou zinvol is van een 1.2'B' naar een 1.4'C' up te graden. Wel, dat is ondermeer afhankelijk van de prijs en wat je er mee doet, maar verwacht geen wonderen van een luttele 16% toename in kloksnelheid. De snellere FSB kan in bepaalde gevallen zeker meer winst bieden, maar dan stel ik je voor om eerst eens naar je huidige cpu te kijken, want ook daarmee is het mogelijk de FSB op 133MHZ (DDR266) te krijgen

Door de multiplier te verlagen en de FSB te verhogen kun je op 9*133=1200MHz uitkomen i.p.v. de 12*100=1200MHz waarop hij nu draait, maar verwacht daar ook geen wonderen van (maar omdat dit Gathering of
Tweakers heet adviseer ik het je wel

). Hoe dan ook, dit is iets wat je voor jezelf moet beslissen. Hier trouwens meer info over het unlocken en dat soort zaken:
Frequently Asked Questions DOC Daarenboven kun je nog wel wat meer dan 1200MHz uit je huidige cpu halen, er is niks mis met wat fijn overclockwerk

Succes.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.