Diskettestation

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:34
Ik heb vandaag mijn eerste computer samengesteld. Alles werkte perfect :) behalve het diskettestation er was eerst een kabel die niet paste dus andere kabel gehaald en nog steeds werkt ie niet het lichtje blijft maar branden :'( en er gebeurd verder niks. Stop een diskette erin zegt windows plaats een diskette. Zelfs bij booten werkt ie niet. Kabel zitten goed vast. Hoe dit probleem op te lossen?
Mijn specs zijn
P4 2.26
256 ddr333 kinstone
80GB hd maxtor
Leadtek A250 geforce 4 ti 4200 ViVo
Asus P4S533
Sony diskettestation
Aopen cdromdrive
Aopen HQ08 bigtower >:)
enz.

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

Probeer toch maar een de flatcable aan de Floppy-drive andersom aan te sluiten

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Als het lichtje constant blijft branden, zit je floppykabel er verkeerd op. Gewoon even omdraaien.
Typische beginnersfout hoor :+

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Verwijderd

TaXaN schreef op 07 augustus 2002 @ 01:42:
Als het lichtje constant blijft branden, zit je floppykabel er verkeerd op. Gewoon even omdraaien.
Typische beginnersfout hoor :+
Pcies, en bij sommige diskkette statons moet je wat meer kracht erachter zetten: dan zit nl een stukje printplaat dat dan als een soort van weerhaak dienst doet ICM de vehoging op de connector.

Verwijderd

nightowl schreef op 07 augustus 2002 @ 01:41:
Probeer toch maar een de flatcable aan de Floppy-drive andersom aan te sluiten
Maar mij lijkt toch wel aan de specs te zien dat dit een vrij recente computer is, en die heeft vast wel een uitsparing op de connector, en op de stekker op de kabel vast wel zo`n verhoging(of verlaging als jem op de kop houdt;)). Dus eigenlijk kan deze er maar op één manier in8)7, misschien ff beter opletten:O(mij is het ook wel es overkomen daarniet van).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 15:02:
[...]

Maar mij lijkt toch wel aan de specs te zien dat dit een vrij recente computer is, en die heeft vast wel een uitsparing op de connector, en op de stekker op de kabel vast wel zo`n verhoging(of verlaging als jem op de kop houdt;)). Dus eigenlijk kan deze er maar op één manier in8)7, misschien ff beter opletten:O(mij is het ook wel es overkomen daarniet van).
kan iemand mij vertellen waar die ***** icons blijven¿¿

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 15:03:
[...]

kan iemand mij vertellen waar die ***** icons blijven¿¿
ja er moet natuurlijk wel een spatie tussen de laatste letter van een woord en de icons zitten. Zo dus: ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 15:09:
[...]

ja er moet natuurlijk wel een spatie tussen de laatste letter van een woord en de icons zitten. Zo dus: ;)
oh jah, tuurlijk 8)7

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

basic vraag, draai kabel om klaar
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.