Toon posts:

Ik ben mijn biospassword vergeten

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het eg dom |:( , iemand die mij kan helpen? Ik hoorde van een vriend dat ie een prog had om je bios te hacken (nie cracken 8)7 ). Waar kan ik die vinden?
Ik heb een Asus P4T-E mobo en een Awardbios. Als je meer info nodig hebt zeg het maar.

Alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Rival24

I'll Be Back

reset je bios dmv jumper... staat in je manual. Heb je dat niet? www.asus.com.tw of google... succes

Dicht...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:45

job

of je batterijtje er een paar uur uithalen, moet je alleen wel je bios opnieuw instellen.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Ik ben altijd voorzichtig in deze zaken (ivm diefstal ed) maar zal je toch de volgende tips
geven (al zijn deze met een zeer korte seachr zelf ook te vinden)

1. Stekker dr uit
2. Bios batterij dr uit
3. CMOS Clear jumper omzetten (zie handleiding waar precies, zal zich bevinden in buurt batterij en heeft vaak een rode jumper, kan ook nog CMOS Clear of iets in die richting bij staan).

hier zal zo wel een slotje op gaan vermoed ik

Verwijderd

er zijn proggies te downen waarmee je een alternatief (geldig) wachtwoord kunt krijgen.
zoek maar effe bij google...!

Verwijderd

en er zijn als het goed is meestal nog masterpasswords om er in te komen maar hoe je daar aan komt weet ik ff niet....(masterpassword een password die altijd werkt ) maar de meeste weten dit wel denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Thx het heeft geholpen :P Dank U _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Caesartje schreef op 07 augustus 2002 @ 01:00:
Ik ben altijd voorzichtig in deze zaken (ivm diefstal ed) maar zal je toch de volgende tips
geven (al zijn deze met een zeer korte seachr zelf ook te vinden)

1. Stekker dr uit
2. Bios batterij dr uit
3. CMOS Clear jumper omzetten (zie handleiding waar precies, zal zich bevinden in buurt batterij en heeft vaak een rode jumper, kan ook nog CMOS Clear of iets in die richting bij staan).

hier zal zo wel een slotje op gaan vermoed ik

Verwijderd

er zijn proggies te downen waarmee je een alternatief (geldig) wachtwoord kunt krijgen.
hoe werkt zo'n proggie dan , moet je het soms eerst op de betreffende pc zetten?(volgnes mij geeft je dat gewoon een masterpassword en daar heb je geen progie voor nodig of wel soms? :P )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:05:
ja of je doet niet moeilijk en vult gewoon 1 van de standaard passwords in
damm zeg stelletje noobs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Dit is wel enormmmm basic zeg :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.