das ie..
zijn de headersHTTP/1.1 200 OK
Date: Tue, 06 Aug 2002 23:36:42 GMT
Server: Apache/1.3.26 (Unix) PHP/4.2.2 mod_gzip/1.3.19.1a
X-Powered-By: PHP/4.2.2
Generator: Moo0's amazing forum
Warning: if you're looking at these headers, you must have too much spare time
on your hands
Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT
Last-Modified: Tue, 06 Aug 2002 23:36:42 GMT
Cache-Control: post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache
Connection: close
Content-Type: text/html
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ik begrijp niet goed wat er mis is
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
overigens laat die adresbalk je history zien, niet je cache.
voor chem: Volgens Nielsz cached zijn IE alle topics, omdat ze vervolgens namelijk in zijn history weer terugkomen
voor chem: Volgens Nielsz cached zijn IE alle topics, omdat ze vervolgens namelijk in zijn history weer terugkomen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ik zie het probleem nog steeds niet, ik zie topics in de adresbalk
Er zit dus blijkbaar geen relatie tussen headers en de history?
ook leuk dat je m'n andere heb gesloten zonder te zeggen of het gebeurt en zo ja welke tijdspan enzo
ook leuk dat je m'n andere heb gesloten zonder te zeggen of het gebeurt en zo ja welke tijdspan enzo
(andere?)
call me an idiot maar ik zie adressen waar je geweest bent - wat is daar verkeerd aan
call me an idiot maar ik zie adressen waar je geweest bent - wat is daar verkeerd aan
andere: [rml][ request] forumspecifieke message bij newtopic[/rml]
Ik zou eigenlijk alleen de topics en de forums daar willen zien, en niet de edits enzo. Maar ik dacht dat je via een header aan kon geven of hij te zien zou moeten zijn in de historybar. Blijkt dus niet zo te zijn
slotje
Ik zou eigenlijk alleen de topics en de forums daar willen zien, en niet de edits enzo. Maar ik dacht dat je via een header aan kon geven of hij te zien zou moeten zijn in de historybar. Blijkt dus niet zo te zijn
slotje
(andere: je vroeg of het kon, ik zeg ja?)
volgens mij kan dat idd niet, de adresbalk beinvloeden... zowel laat het me weten
volgens mij kan dat idd niet, de adresbalk beinvloeden... zowel laat het me weten
(andere: Mag ik dan bij deze nog vragen of het gebeurt?
)
(andere: uh jah, daar moet je bij ACM/AntonT voor zijn - brand maar een LA draadje los)
en dicht
en dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()