Traffic heel erg afgenomen

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is dat een goed of een slecht teken?

In mei zaten we nog op 18-20 Mbit/s en nu nog maar op 9 Mbit :? Tja, tis vakantie, maar maakt dat ZO veel uit? Een halvering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
In mei draaide Endoria.net toch nog, die de helft van de bandbreedt inslurpte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Ha, ik weet hoe het komt. De hele maand mei ben ik volgens mij niet op got geweest en nu ik weer terug ben vlucht iedereen :P
Sorry, kon 't niet laten.
- 100 posts, toe maar. OW mag ook :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
en strikerz is richting redbus verhuist.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Ah, ok :) Dan ist goed!

Zijn er ook stats van t.net+GoT alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Laatst online: 02:10

Kettrick

Rantmeister!

Kees schreef op 07 augustus 2002 @ 00:13:
en strikerz is richting redbus verhuist.
Kijk, dat verklaart een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee, dat verklaart een beetje. De endoria picserver verklaart een hoop ;). Die trok namelijk gewoon keihard 9 van de 19mbit!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu toch wel eens weten waarom T.net en Fok! er zovaak uit liggen? (Op dit moment ligt Fok! er weer uit). GoT is traag, soms zelfs onbereikbaar, Fok! is nu weer onbereikbaar en zo gaat het hier zo vaak.

Wat zit er in die servers? Waar draaien ze op? Wordt er bezuinigd op die dingen of zo? Ik snap het echt niet. Ik ken geen sites met ongeveer hetzelfde aantal bezoekers dat er zo vaak uit ligt... En ik wil jullie bij deze toch even een stel prutsers noemen. Jullie zijn vrijwilligers ja, en jullie doen het omdat je het leuk vindt, maar... Ach, laat ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:48:
Ik wil nu toch wel eens weten waarom T.net en Fok! er zovaak uit liggen? (Op dit moment ligt Fok! er weer uit). GoT is traag, soms zelfs onbereikbaar, Fok! is nu weer onbereikbaar en zo gaat het hier zo vaak.

Wat zit er in die servers? Waar draaien ze op? Wordt er bezuinigd op die dingen of zo? Ik snap het echt niet. Ik ken geen sites met ongeveer hetzelfde aantal bezoekers dat er zo vaak uit ligt... En ik wil jullie bij deze toch even een stel prutsers noemen. Jullie zijn vrijwilligers ja, en jullie doen het omdat je het leuk vindt, maar... Ach, laat ook maar.

Euhm, misschien worden er op dit moment wel aardig wat veranderingen doorgevoerd in zowel het forum, als ook in de server-config's etc.

Daarnaast mag jij mij een vergelijkbare website noemen, die jij kent met een dergelijke hoeveelheid servers en een loadbal ervoor. :)

Hoeveel verstand van susteembeheer heb je zelf als je' met dergelijke kritiek aan komt zetten. Als het antwoord daarop "veel" is, kom dan met constructieve kritiek. In het andere geval kan ik alleen maar aan het spreekwoord denken waarin de woorden "stuurlui en wal" naar voren komen.

De servers draaien overigens Slackware Linux f.y.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
verstand van systeembeheer etc. is niet echt relevant. Een site moet het gewoon doen, altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 15:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik moet werken met de middelen die ik heb, als er geen geld is voor een peperdure NAS dan moet ik zelf iets bedenken dat vrijwel dezelde garanties bied. Als er gezegt wordt dat daar ook failover voor moet komen, dan script ik dat.

Overigens ken _IK_ geen website met zoveel bezoekers die op een zo kosteneffectieve manier draaien als tweakers.net. Dus JA, goedkopere hardware, zelfbouw ipv kant-en-klare DELL/IBM servers.

Dat Fok er op dit moment uitligt heeft overigens totaal niets te maken met serverbeheer of wat dan ook, Fok is gewoon gecrashed (de server waar het op draait), daar heeft niemand aan lopen prutsen, en als ik al een reden kan bedenken dan is het de hitte, en in dat geval zouden de mensen van Telecity prutsers zijn.

En ja, ik reageer een klein beetje pissig, omdat ik de afgelopen week soms tot 20 uur per dag aan tweakers.net heb zitten werken (..), JUIST omdat het nu rustiger is (vakantie) en JUIST omdat er nogal veel fouten/onregelmatigheden in de configs zaten die er ooit uitgehaald moesten worden wil het in de toekomst nog soepel en vooral snel draaien....

tja...

[ Voor 0% gewijzigd door Kees op 07-08-2002 02:48 . Reden: onzedelijke woorden ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn een weekje wat problemen (omdat er veel noodzakelijk werd verricht wordt aan software en hardware) en meteen ligt Tweakers.net er 'altijd uit' en zijn we de site met de hoogste downtime van héél internet.

Tot vorige week hadden we webservers en databaseservers met uptimes van meer dan 85 dagen (>50 dagen gemiddeld over 10 servers), we hebben MySQL diverse keren boven 40 dagen gehad terwijl de betreffende servers soms meer dan 350 queries per sec voor 12 uur per dag deden. TrueServer heeft de laatste maanden nagenoeg een perfecte staat van dienst wat betreft de uptime van hun (vijfdubbel redundante) verbindingen. Ondertussen doen we doodleuk 1,1 tot 1,4 miljoen pageviews per dag doordeweeks en wordt er een paar terabyte traffic per maand afgeleverd. Dus zo slecht heb je het niet getroffen hier op Tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 20:28
* Steven vindt het wel cool dat onmiddellijk een hele serie Tweakers-prominenten reageerd :D en wenst ze aangezien ze toch in de buurt zijn maar succes.

Maar ehh, die search hè O-) (update: hum, die is ook al steeds beter :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:41
Lieve Tweakerspeeps, jullie weten toch wel dat een van de eigenschappen/karaktertrekken van de gemiddelde Nederlander is het zeuren, zeuren en nog eens zeuren. Schijnt de zon is het te warm, is het wat kouder dan schijnt de zon niet. Zie je een mooie auto ga je toch naar de minpunten kijken etc. etc.

Kritiek leveren/ op en aanmerkingen maken is makkelijk. Je kan altijd wel wat vinden wat je niet helemaal zint. Kijk maar eens naar jezelf hoevaak je een complimentje geeft als iets goedgaat.

Ofwel wat ik probeer te zeggen, jullie leveren top werk en trek je niet teveel aan van bepaalde opmerkingen van users. Voorral zo doorgaan zou ik willen zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steven schreef op 07 augustus 2002 @ 07:38:
* Steven vindt het wel cool dat onmiddellijk een hele serie Tweakers-prominenten reageerd :D en wenst ze aangezien ze toch in de buurt zijn maar succes.

Kees en Femme hebben natuurlijk hottopic gevonden :+ :D

Ik vind de downtime ook lastig maar het valt me nog wel mee. Overzetten van een site naar een andere ontwikkelomgeving is nou eenmaal een grote klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

MarcyDarcy schreef op 07 augustus 2002 @ 09:35:
Lieve Tweakerspeeps, jullie weten toch wel dat een van de eigenschappen/karaktertrekken van de gemiddelde Nederlander is het zeuren, zeuren en nog eens zeuren. Schijnt de zon is het te warm, is het wat kouder dan schijnt de zon niet. Zie je een mooie auto ga je toch naar de minpunten kijken etc. etc.

Kritiek leveren/ op en aanmerkingen maken is makkelijk. Je kan altijd wel wat vinden wat je niet helemaal zint. Kijk maar eens naar jezelf hoevaak je een complimentje geeft als iets goedgaat.

Ofwel wat ik probeer te zeggen, jullie leveren top werk en trek je niet teveel aan van bepaalde opmerkingen van users. Voorral zo doorgaan zou ik willen zeggen :)
Het is wel heel vervelend, dat als je een site hebt die 99% van de tijd gewoon bloedsnel is, ondanks de 1,5miljoen pageviews op zwaar dynamische pagina's en ondanks het feit dat er geen budget van 10.000 euro per maand is om Dells/HP's/weetikhet neer te kunnen zetten er toch iemand is die alleen even het negatieve van de afgelopen week ziet (vrij heftige verandering van de serveropzet, overzetten van het forum op een totaal andere software), dan kan ik me ERG goed voorstellen als bovenstaanden toch een :r smiley weggehaald hebben, nadat ze 'bekijk bericht' gedaan hebben....

Het is gewoon frappant hoe kortzichtig sommigen negatief commentaar geven en ja, dat is erg vervelend als je je best doet een site te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Kees schreef op 07 augustus 2002 @ 02:17:
Ik snap niet dat jullie überhaupt reageren op zo'n opmerking. GoT is iets trager geworden (van 0,44 response naar 0,6 response) Maar heeft in een week van heftige upgrades van servers en software gemiddeld een percentage van 97% uptime gehaald!

Dat is volgens mij toch wel een prestatie om trots op te zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap überhaupt niet dat er mensen zijn die statistiekjes bij gaan zitten houden. Een site draait lekker of hij draait niet lekker. Er lopen hier schijnbaar figuren rond die net doen of hun hele leven afhangt van de 'load' van GoT....

En JvS: Tussen 50.000 personen zitten statistisch gezien minimaal 4500 psycho's..... dus trek het je niet al te veel aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:14

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

een zouteloze kritiek op hardwerkende vrijwilligers en...*knip*, ... Ach, laat ook maar.
:(

Altijd en immer dat gezeur als er, naar mijn idee door overgang naar nieuwe hard en software, eens een paar keer per dag mensen moeten werken ipv. rondhangen op GoT ;)

Ik kan best wel even zonder GoT, en ja, het is lastig als je even niet kan GOT-en maar vergeet niet dat de vrijwilligers (Vrijwilliger= zonder vergoeding maar met eeuwige dank en roem _/-\o_ ) er wel voor zorgen dat GoT er is.
Mocht er iemand een kleine half miljoen Euro ergens hebben liggen dan is het uiteraard mogelijk dat te doneren.
Indien een ieder hier meebetaald aan GoT heb je enigzins recht van spreken (lees: klagen)
Tot die tijd; wees blij dat het gaat zo als het gaat, en dat is

GRANDIOOS werk jongens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 19:21

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik ben het wel met Kees en Femme eens, maar ook dat 't wel relatief veel is de laatste tijd...

Ik weet niet of 't aan mijn verbinding licht maar sinds op React overgestapt is is GoT een stuk trager geworden... Nou ja dat neem ik gewoon voor lief, maar T.net is ook ineens mega traag, ik krijg ontzettend vaak vage pagina's met als letertype Times Roman en zonder verdere kleuren opmaak...

't kan natuurlijk aan mijn verbinding liggen (64k voor 400 gebruiker waarvan gemiddeld 20 ~ 30 tegelijk actief), maar da's denk ik maar voor de helft ;)

Ik vind van de andere kant ook niet dat we moeten klagen, 't loopt trager, maar 't loopt!
En 't kost nix dus waar hebben we 't over!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lees de frontpage. Sinds vorige week draaien er load balancers en is er een (erg belangrijke) server tijdelijk uitgevallen), maar het forum is gewoon bloedsnel hoor :). Geloof me, ik ergerde me daar ook aan in het begin, maar daar hebben de parse en dev boys toch hun beste beentje voorgezet! Waarvoor hulde (worship.gif).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 09:08
Om bovenstaande post te ontkrachten wil ik dan maar even mijn complimenten geven (want daar is LA _ook_ voor) :)

Ik vind het bijzonder knap wat jullie van Tweakers hebben gemaakt. Wat jullie over hebben voor de site(s) is heel erg veel, zonder dat jullie er concreet iets voor terugkrijgen...

Dus, bij deze: Ga vooral zo door!! Het wordt echt wel gewaardeerd door het overgrote gedeelte... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Wat ik persoonlijk een unieke eigenschap vind van T.net is de relatie tussen de content en de meuk waar de boel op draait. 3/4 van de servers zijn zelfbouw (behalve Atlas die Bolderhardware had toegeschoven O-)). Dit is toch meer een tikkeltje richting de "tweaking"-style. Kees loopt op alle mogelijke manieren te "prutsen :X " om die dingen draaiende te krijgen. Niet alleen zijn de logs/foto's daarvan uitermate leerzaam maar het is toch een duwtje in de tweaken-richting. Met andere woorden: Een website als deze die op Dell-servers draait vind ik wel heel erg nep! })

[ Voor 0% gewijzigd door Flake op 07-08-2002 11:20 . Reden: Smiley werkte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar stopt Tweakers.net nou precies al het geld in wat er binnen komt. Ik kwam zelf tot het betalen van de mensen, server onderhoud. Maar ik geloof dat ik wat mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

*meng*
Klagers zouden zich eens kunnen bedenken dat bij een uptime van 97% de meeste bedrijven - en dan heb ik het niet eens over kleintjes - al heel tevreden zouden zijn. Natuurlijk klaagt iedereen, maar dat is inherent aan systeembeheer in het algemeen.. ("Word loopt steeds vast, doe er wat aan!" "Ja, dat is nu eenmaal word" "Toch moet JIJ het oplossen!!" zal veel gehoord worden op een helpdesk..)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RupS
  • Laatst online: 05-10 09:08
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 11:27:
Waar stopt Tweakers.net nou precies al het geld in wat er binnen komt. Ik kwam zelf tot het betalen van de mensen, server onderhoud. Maar ik geloof dat ik wat mis.
En dat zou zijn? Ik denk niet dat er zoveel geld over is na de dingen die jij noemt. Sterker nog, ik denk dat er eerder een tekort aan geld is...

Buiten het feit dat het ons users natuurlijk niets aangaat wat er met het geld gebeurt ;)

edit:
Knap kromme zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Etentje en drank voor de RODE crew aan het einde van het jaar :+ En vergis je niet: die blauwen kostten ook veel geld hoor ;)

edit: enne het is een BV geen NV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Met al dat luxe eten dat ItSnows altijd zit te eten, weet ik wel waar al dat geld blijft :+
(en laten we de drank van ACM niet vergeten he!)

[edit]Verder is een percentage van 97% echt niet normaal hoor, en ik heb hier heel wat gegevens liggen, en daaruit blijkt dat 99~100% (maandelijks/weekelijks) echt normaal is hoor. Heb je lager dan zou ik eens gaan speuren waaraan het ligt (onderhoud) of dat het de ISP is :)

Maar nogmaals 97% voor een groot onderhoud + verhuizing + nieuwe balancer == _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
pjottum schreef op 07 augustus 2002 @ 11:32:
*meng*
Klagers zouden zich eens kunnen bedenken dat bij een uptime van 97% de meeste bedrijven - en dan heb ik het niet eens over kleintjes - al heel tevreden zouden zijn.
Dat is elke 100 minuten er 3 down zijn? B) Nou daar ben ik echt niet tevreden mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 20:28
Nielsz schreef op 07 augustus 2002 @ 11:55:
[...]
Dat is elke 100 minuten er 3 down zijn? B) Nou daar ben ik echt niet tevreden mee hoor :)
En, heb je je glas al half leeg gedronken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op 07 augustus 2002 @ 02:17:
En ja, ik reageer een klein beetje pissig, omdat ik de afgelopen week soms tot 20 uur per dag aan tweakers.net heb zitten werken (..), JUIST omdat het nu rustiger is (vakantie) en JUIST omdat er nogal veel fouten/onregelmatigheden in de configs zaten die er ooit uitgehaald moesten worden wil het in de toekomst nog soepel en vooral snel draaien....
Ik heb ook heel veel respect voor mensen zoals jij. Maar ik moest gewoon even wat frustraties melden en daarom opende ik expres geen nieuw topic, en toch krijgen Kees en Femme het te lezen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 12:30

TheDjasp

het wordt toch niks

Net schreef 007 Maar ik moest gewoon even wat frustraties melden
Beetje kinderachtig is het wel he, je favo site is ff offline, en de serverpeeps zijn meteen een stelletje prutsers, en je bent meteen gefrustreerd, geirriteerd en vind het nodig je gal te spuien, en nog wel offtopic.

En als je echt zo stoer bent, krabbel je niet terug als je merkt dat Femme et al. je post lezen.

Ow, en natuurlijk ook van mijn kant: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :-P

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach hij weet niet beter..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Er is niet zo veel "al" het geld hoor ;) Er gaat misschien voor een gemiddeld iemand veel geld in OM, maar het is nog geen 250.000 per jaar gok ik zo.
Wie word er (voor zover ik weet) betaald:
  • Femme, Full-fulltime... ;) Floris, Part time Daniel, Part time Admins/DBdudes, voor wat ze doen... Is niet gek veel. Nieuwsposters, per nieuwsbericht, en de kwali ervan. 90-600 euro op maandbasis d8 ik (correct me if I am wrong ;) ) GoTraad? Zal niet heel veel zijn Servers zelf. Veel word gesponsort, maar niet alles. En als in een server niet alles word gesponsort, is het al snel duur. Parse, weet niemand... (users iig niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klagers moesten eens weten hoevaak heineken.nl en feestje.nl eruit liggen dankzij brakke compaq raid controllers O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:37
Plague schreef op 07 augustus 2002 @ 12:59:
Admins/DBdudes, voor wat ze doen... Is niet gek veel.
Ik denk niet dat Kees em ACM je dat in dank zullen afnemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
PieterJ schreef op 07 augustus 2002 @ 13:09:
[...]

Ik denk niet dat Kees em ACM je dat in dank zullen afnemen >:)
Waarom niet?
Als zij niets doen krijgen ze denk ik ook niet betaald :?
Ik denk eerder dat ze blij zijn dat wat zij verdienen niet overschat word, en gewoon het vooral voor hun plezier doen. Voor zover ik weet doet ACM niets naast GoT/t.net en Kees wel... AntonT weet ik niet... again, correct me if I'm wrong ;)

edit:
wacht, nu snap ik wat je bedoeld :D
Nee, zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat hun "uurloon" niet gek veel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Steven schreef op 07 augustus 2002 @ 11:59:
[...]

En, heb je je glas al half leeg gedronken >:)
offtopic:
glas? rechtstreeks uit de fles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Plague schreef op 07 augustus 2002 @ 12:59:
[...]
Er is niet zo veel "al" het geld hoor ;) Er gaat misschien voor een gemiddeld iemand veel geld in OM, maar het is nog geen 250.000 per jaar gok ik zo.
Wie word er (voor zover ik weet) betaald:
  • Femme, Full-fulltime... ;) Floris, Part time Daniel, Part time Admins/DBdudes, voor wat ze doen... Is niet gek veel. Nieuwsposters, per nieuwsbericht, en de kwali ervan. 90-600 euro op maandbasis d8 ik (correct me if I am wrong ;) ) GoTraad? Zal niet heel veel zijn Servers zelf. Veel word gesponsort, maar niet alles. En als in een server niet alles word gesponsort, is het al snel duur. Parse, weet niemand... (users iig niet ;) )
floris en daniel werken fulltime, hebben mobiele telefoons, een auto (mooie 307 overigens), een kantoortje, nieuwsposts kosten geld, reviews kosten geld, het forum kost geld, kees ACM Anton en wouter en nog een Tnet dude kosten geld (onderhoud), en die doen het allemaal niet voor
100 euro per maand ofzo :o.

GoTraad kost volgens mij geen geld, ik kost ook geen geld :P. Misschien dat we zo af en toe gematst worden, maar dat is dan puur op hardware of dingetjes die gereviewd zijn die je mag houden ofzo maar dat is meer vriendendienst dan echt 'verdienen' ik doe het vrijwillig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:38

Stefano

Ondertitel Not Found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
JvS schreef op 07 augustus 2002 @ 13:38:
[...]floris en daniel werken fulltime, hebben mobiele telefoons, een auto (mooie 307 overigens), een kantoortje, nieuwsposts kosten geld, reviews kosten geld, het forum kost geld, kees ACM Anton en wouter en nog een Tnet dude kosten geld (onderhoud), en die doen het allemaal niet voor

GoTraad kost volgens mij geen geld, ik kost ook geen geld :P. Misschien dat we zo af en toe gematst worden, maar dat is dan puur op hardware of dingetjes die gereviewd zijn die je mag houden ofzo maar dat is meer vriendendienst dan echt 'verdienen' ik doe het vrijwillig :).
Dan zit ik er toch niet zo ver naast?
Ik geef toch wel een redelijke indicatie van wat er betaakd moet worden?
Ik noem bewust geen bedragen (alleen van de nieuwsposters, omdat dat ooit in een "vacature" stond) omdat ik het gewoon niet weet. Alleen globaal. Het is geen 100 euro, maar ze verdienen ook geen 5000 euro per maand... Simple as that ;)

Ik denk dat Kees, ACM, Anton, Wouter en de andere T.net dude op 2000 BRUTO euro per maand zitten PP.... Of zit ik er nu gigantisch naast? :? Ik weet het niet, ik kan slechts gissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Plague schreef op 07 augustus 2002 @ 13:43:
[...]

Ik denk dat Kees, ACM, Anton, Wouter en de andere T.net dude op 2000 BRUTO euro per maand zitten PP.... Of zit ik er nu gigantisch naast? :? Ik weet het niet, ik kan slechts gissen :)

Dat weet geen man :P (alleen heb ik het ooit een keer goed geschat ;)). Tnet is een BV dus er komen geloof ik wel jaar-omzet cijfers, dan kan je vanzelf zien wat we per maand kwijt zijn, en hoeveel we overhouden of tekort komen :P (ik denk dat we het redelijk break even draaien, omdat we gewoon zuiniger aan doen, als er geen geld is)

maar je eerste schatting was inderdaad vrij aardig (die bedragen voor wouter enzo zijn toch wat aan de hoge kant ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
JvS schreef op 07 augustus 2002 @ 14:13:
Dat weet geen man :P (alleen heb ik het ooit een keer goed geschat ;)). Tnet is een BV dus er komen geloof ik wel jaar-omzet cijfers, dan kan je vanzelf zien wat we per maand kwijt zijn, en hoeveel we overhouden of tekort komen :P (ik denk dat we het redelijk break even draaien, omdat we gewoon zuiniger aan doen, als er geen geld is)
laat nou net het geval zijn dat dat mij niet interesseerd :D :P

Zo lang de mensen er maar van kunnen leven, en t.net blijft bestaan ;)
Het maakt me ook echt niet uit of Femme aan het eind van het jaa het moet doen met een 2dehands lada of dat hij een dikke benz kan rijden :P Hoe meer winst, hoe minder reclame uiteindelijk, hoe betere service ALS het een keer goed in de shit zit, hoe eerder ze op de beurs zitten, hoe eerder ik er in kan investeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:34

Wokschotel

Op 6 wielen

JvS schreef op 07 augustus 2002 @ 13:38:
[...]floris en daniel werken fulltime, hebben mobiele telefoons, een auto (mooie 307 overigens), een kantoortje, nieuwsposts kosten geld, reviews kosten geld, het forum kost geld, kees ACM Anton en wouter en nog een Tnet dude kosten geld (onderhoud), en die doen het allemaal niet voor
Oh, da's mooi, ik zit nog te twijfelen over een 307 als leasebak, voor meer info kan ik dus terecht bij Floris ;)
ja, maar jullie modjes zijn natuurlijk ook onbetaalbaar _/-\o_ _/-\o_ })

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plague schreef op 07 augustus 2002 @ 13:43:
[...]
Dan zit ik er toch niet zo ver naast?
Ik geef toch wel een redelijke indicatie van wat er betaakd moet worden?
Ik noem bewust geen bedragen (alleen van de nieuwsposters, omdat dat ooit in een "vacature" stond) omdat ik het gewoon niet weet. Alleen globaal. Het is geen 100 euro, maar ze verdienen ook geen 5000 euro per maand... Simple as that ;)

Lekker belangrijk... Gewoon genieten van GoT.
En zolang het wie dan ook iets kost mogen ze van mij 'z'n ballen blauw verdienen' !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op 07 augustus 2002 @ 14:38:
[...]ja, maar jullie modjes zijn natuurlijk ook onbetaalbaar _/-\o_ _/-\o_ })

Klopt maar 2000 euro per maand komt al meer in de buurt van onbetaalbaar dan 0 euro per maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:59

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh maar itsnows, ook al word je niet betaald toch houden we van je hoor :*

blup

Pagina: 1