Ik moet werken met de middelen die ik heb, als er geen geld is voor een peperdure NAS dan moet ik zelf iets bedenken dat vrijwel dezelde garanties bied. Als er gezegt wordt dat daar ook failover voor moet komen, dan script ik dat.
Overigens ken _IK_ geen website met zoveel bezoekers die op een zo kosteneffectieve manier draaien als tweakers.net. Dus JA, goedkopere hardware, zelfbouw ipv kant-en-klare DELL/IBM servers.
Dat Fok er op dit moment uitligt heeft overigens totaal niets te maken met serverbeheer of wat dan ook, Fok is gewoon gecrashed (de server waar het op draait), daar heeft niemand aan lopen prutsen, en als ik al een reden kan bedenken dan is het de hitte, en in dat geval zouden de mensen van Telecity prutsers zijn.
En ja, ik reageer een klein beetje pissig, omdat ik de afgelopen week soms tot 20 uur per dag aan tweakers.net heb zitten werken (..), JUIST omdat het nu rustiger is (vakantie) en JUIST omdat er nogal veel fouten/onregelmatigheden in de configs zaten die er ooit uitgehaald moesten worden wil het in de toekomst nog soepel en vooral snel draaien....
tja...
[
Voor 0% gewijzigd door
Kees op 07-08-2002 02:48
. Reden: onzedelijke woorden ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan