iemand enig idee of ik ook alleen de horizontale scrolling van een frame kan uitzetten, de verticale moet namelijk blijven, maar de horizontale moet gewoon weg, die is mega irri
Zolang je content te "wrappen" is (dus over meerdere regels kan worden uitgesmeerd) krijg je nooit een horizontale scrollbar. Kijk dus eens naar:
- de breedte van je plaatjes
- de breedte van quote-tekst
- de (vaste) breedte van tabellen
- enz.
Staat 'ie online? Dan help ik wel effe zoeken.
- de breedte van je plaatjes
- de breedte van quote-tekst
- de (vaste) breedte van tabellen
- enz.
Staat 'ie online? Dan help ik wel effe zoeken.
Zo scherp als een voetbal!
en anders in css
overflow-x: hidden;
overflow-x: hidden;
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
Ben toch benieuwd hoe je de horizontale scrollbar kunt uitzetten?
Ik maak gebruik van een layer die als pop-up fungeert. Het frame gebruikt scrolling=auto en door die layer wordt de horizontale scrollbar weleens actief en verschuift bij het verplaatsen van de muis.
Ik maak gebruik van een layer die als pop-up fungeert. Het frame gebruikt scrolling=auto en door die layer wordt de horizontale scrollbar weleens actief en verschuift bij het verplaatsen van de muis.
Verwijderd
...maar dat is IE only
Zie de andere replies, zorg dat je content 'wrappable' is
Met overflow-x los je alleen het gevolg op, niet de oorzaak pruts, pruts
offtopic:
Mellon, ik zie een flame in jouw sig, vind ik niet lief

of is dit nu een flame naar de mods toe als ik zeg dat wannabe mod zijn geen compliment is
Mellon, ik zie een flame in jouw sig, vind ik niet lief
of is dit nu een flame naar de mods toe als ik zeg dat wannabe mod zijn geen compliment is
http://www.w3.org/TR/html...rames.html#adef-scrollingVerwijderd schreef op 10 December 2002 @ 20:28:
Ben toch benieuwd hoe je de horizontale scrollbar kunt uitzetten?
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
ter info:
voor Mozilla(en NN7) kun je nog een extra property toevoegen:
voor Mozilla(en NN7) kun je nog een extra property toevoegen:
code:
1
| overflow: -moz-scrollbars-none | -moz-scrollbars-horizontal | -moz-scrollbars-vertical ; |
Pagina: 1