ik ben door het lezen van een aantal sites aangezet tot het plegen van een mod op een muis
ziehier het resultaat.
de rode leds zijn vervangen door blauwe en er is een 25 mm fan ingebouwd

Die sticker zat er al tijden op, om het M$ logo af te dekken want dat is niet echt goeie reclame
Maar hij past echt perfect bij deze mod - in het witte gedeelte staat: Rotating parts 

ff de onderkant...

en hier nog een paar foto's bij nacht

enigste nadeel aan het modden met blauwe leds is: de muis is niet meer zo gevoelig als voorheen, hij lagt een beetje
de fan is verder wel relaxed, je handen zijn niet meer zo zweterig met warm weer of een heftig potje gamen.
ik ga denk ik de voetjes eraf laten en zo de muis maar wat 'verlagen' zodat ie het tafel oppervlak beter kan tracken. als dat niet helpt, dan maar ff een vel schuurpapier als muismat gebruiken
de rode leds zijn vervangen door blauwe en er is een 25 mm fan ingebouwd
Die sticker zat er al tijden op, om het M$ logo af te dekken want dat is niet echt goeie reclame
ff de onderkant...
en hier nog een paar foto's bij nacht
enigste nadeel aan het modden met blauwe leds is: de muis is niet meer zo gevoelig als voorheen, hij lagt een beetje
ik ga denk ik de voetjes eraf laten en zo de muis maar wat 'verlagen' zodat ie het tafel oppervlak beter kan tracken. als dat niet helpt, dan maar ff een vel schuurpapier als muismat gebruiken