• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
Na 5 jaar is mijn trouwe kiplingtas niet meer in al te goede staat, gebroken touwtje, verkleurd, rare vlekken aan de buitenkant , doorgesleten gedeelten, verslapte bodem en inktvlekken aan de binnenkant.

Tijd voor een nieuwe rugtas.

Hij moet dus genoeg ruimte hebben voor wat schoolboeken maar ook m'n PDA en digicam moeten er veilig in zijn. De PDA heeft wel een eigen beschermoes en m'n camera zit ook in z'n eigen loweprotasje maar de rugtas zelf moet ook wat kunnen doorstaan waaronder vallen van tenminste een halve meter hoog en flink wat noodweer kunnen doorstaan. En natuurlijk geschikt zijn voor dagelijks gebruik.

Zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/linx%20220.jpg
Maar deze heeft slechts 1 schouderband en er passen te weinig boeken in.

Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/linx%20320.jpg
Deze ziet er ook wel geschikt uit maar de rits zit een beetje onhandig ivb met het plaatsen/verwijderen van boeken. Ook was ik niet van plan een mobiel etelefoon aan de schouderband te hangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.hedgren.com/html/hep/slides/fua.gif
Deze van Hedgren vind ik ook wel mooi (moet ie wel zwart zijn) maar bij deze is de ruimte aan de binnenkant ook maar heel beperkt.

Het moet dus een stevige, waterafstotende tas zijn met een ruim compartiment waar wat boeken inkunnen (dus ongeveer 3 laptops) en wat andere gadgets in een apart vak. Hij moet twee schouderdingen hebben en een trendy design, maar zonder opzichtig felle kleuren. Het moet niet zo'n enorme "backpackerstas" zijn.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 12:18

miekol

erm

Waar kan je die eerste (linx) tas aanschaffen? Ik vind dat wel een ideaal modelletje :)

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
(jarig!)
*kijkt naar source plaatje*

http://www.lowepro.com

is dat iets?

• miekol

miekol

erm

Al gekeken, toen door verwezen van die site naar Nederlandse distributeur, toen bij die site op alle online shops geklikt en natuurlijk geen van alle die hem de Linx serie verkochten :(

• Johnny

Johnny

Topicstarter
Heb de hele site afgezocht. De tassen daar vind ik niet mooi en ze zien er slap uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.nl/nl/en/prodimages/202/202ccc041be01250x250.jpg
Alleen deze komt een beetje in de buurt maar hij lijkt me niet echt degelijk en mooi is ie ook niet echt. Hij is wel goedkoop (30,50 euro), maar ik heb liever een tas van wat hogere kwaliteit. Ik vind de rooie hedgren nog mooier dan deze.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-02 08:42

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

aAarGhh

• Paul_
  • Laatst online: 13-11-2021
Johnny64 schreef op 07 augustus 2002 @ 01:27:
[...]

Heb de hele site afgezocht. De tassen daar vind ik niet mooi en ze zien er slap uit.

afbeelding
Alleen deze komt een beetje in de buurt maar hij lijkt me niet echt degelijk en mooi is ie ook niet echt. Hij is wel goedkoop (30,50 euro), maar ik heb liever een tas van wat hogere kwaliteit. Ik vind de rooie hedgren nog mooier dan deze.
Ik vond deze wel degelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.nl/nl/en/prodimages/211/211ccc034be01500x500.jpg

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:34

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Paul_ schreef op 07 augustus 2002 @ 11:05:
[...]

afbeelding
lol :)

ik vin die eerste linx ook wel :9~ wat kost ie en waar te halen?

.

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 08:29

spacy

+++

ga eens kijken bij een outdoor zaak,

online motorshop oa ook tassen: www.louis.nl
kampeershop: www.vrijbuiter.nl

vooral een compactere allround rugtas zal wel in de buurt komen van wat jullie zoeken.

• Johnny

Johnny

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.louis.nl/pics/fotoGroot/10025179_710_FR_02.jpg
Backpack City Space (Zwart. moto detail. )
Van supersterk nylon. Gevoerde, extra zacht rugdeel, schouderbanden en heupgordel. Twee buitenvakken, zijdelingse compressiebanden en een dikke rubber bodem: veel completer kan het niet. Inhoud: ca. 28 literMateriaal: 90% polyamideZwart
That's more like it. Alleen die ringetjes er aan vind ik een beetje vreemd.

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 08:29

spacy

+++

Johnny64 schreef op 07 augustus 2002 @ 12:32:
[afbeelding]
[...]

That's more like it. Alleen die ringetjes er aan vind ik een beetje vreemd.
daar kun je elastiek of een touwtje doorheen veteren, om nog iets aan de buitenkant van je tas vast te kunnen klemmen.

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Ik zou gewoon een stevige eastpak tas kopen, daar zit levenslang garantie op dus die zijn wel goed. En daar in een apart vak misschien schuim stoppen in de vorm uitgesneden voor je cam en pda.

你还记得吗 记忆的炎夏

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Inge schreef op 07 augustus 2002 @ 12:36:
Ik zou gewoon een stevige eastpak tas kopen, daar zit levenslang garantie op dus die zijn wel goed. En daar in een apart vak misschien schuim stoppen in de vorm uitgesneden voor je cam en pda.
Die levenslange garantie betekend dus opsturen naar de fabriek en dat wil nog wel eens even duren :P
Maar eastpak maakt wel goede tassen.. gaan over het algemeen bij dagelijksgebruik na 2 jaar pas kaput :)

Verwijderd

Eastpak zuigt echt hard, ze gaan echt veel te snel kapot,. En dan vooral de rits, waar weer geen garantie opzit. De garantie is inmiddels al terug gelopen naar 30 jaar. Verder zijn de tassen aan de onderkant erg slap...

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 15:52
Johnny64 schreef op 06 augustus 2002 @ 23:37:
afbeelding
Deze ziet er ook wel geschikt uit maar de rits zit een beetje onhandig ivb met het plaatsen/verwijderen van boeken. Ook was ik niet van plan een mobiel etelefoon aan de schouderband te hangen.
Meestal is het gewoon een compartiment welke bevestigt is met klitteband. Het zou dus geen bezwaar moeten zijn.

Je kunt een hoop online kopen (hardware/verzekeringen/etc/etc) maar bij fashion producten kun je beter stad en land afreizen (orienteren kun je natuurlijk wel op internet) opzoek in de lederstores etc. Dit omdat er vaak maar 1 -klein- foto geshowed, word welke vaak niet goed de werkelijkheid afspiegeld.
En je dus verkeerde inschating-en- kunt maken. Ik ga binnen kort de stad in en ga gewoon alle winkeltjes af, neem een oude tas mee met een paar boeken (meestal 3, + -kleine-laptop + discman. Dan ga ik even meten en passen (in de nieuwe tas proppen) kijken hoe het zit/staat. en dan kopen.

succes iig.

• Johnny

Johnny

Topicstarter
HermeS schreef op 07 augustus 2002 @ 13:09:
[...]
Meestal is het gewoon een compartiment welke bevestigt is met klitteband. Het zou dus geen bezwaar moeten zijn.

Je kunt een hoop online kopen (hardware/verzekeringen/etc/etc) maar bij fashion producten kun je beter stad en land afreizen (orienteren kun je natuurlijk wel op internet) opzoek in de lederstores etc. Dit omdat er vaak maar 1 -klein- foto geshowed, word welke vaak niet goed de werkelijkheid afspiegeld.
En je dus verkeerde inschating-en- kunt maken. Ik ga binnen kort de stad in en ga gewoon alle winkeltjes af, neem een oude tas mee met een paar boeken (meestal 3, + -kleine-laptop + discman. Dan ga ik even meten en passen (in de nieuwe tas proppen) kijken hoe het zit/staat. en dan kopen.

succes iig.
Dat was ik van plan van middag te doen... maar ik moet eerst m'n irritante zusje bij de buren lozen aangezien ze niet alleen thuis mag blijven...

Update: Ben naar de stad geweest (IRL!) maar heb daar ook niet echt wat kunnen vinden, alleen heel wat grote backpackers en wat slappe eastpaks.

[ Voor 0% gewijzigd door Johnny op 08-08-2002 00:41 . Reden: typo ]

• Johnny

Johnny

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/stealth_open.jpg
Deze lijkt me bij naderinzien ook wel wat. Ik heb wel geen SLR lenzen maar die vakken kunnen wel goed dienen voor blikjes frisdrank >:)

Edit:

Ik vind opeens nog een andere Linx die niet tussen de backpacjs staat:

Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/linx%20330.jpg
:9~ Heeft wel twee schouderhengsels en ruimte voor boeken! Nu hem nog vinden...

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:02:
Eastpak zuigt echt hard, ze gaan echt veel te snel kapot,. En dan vooral de rits, waar weer geen garantie opzit. De garantie is inmiddels al terug gelopen naar 30 jaar. Verder zijn de tassen aan de onderkant erg slap...
Tjah, heb hier een paar Eastpacks liggen en het zijn idd niet dezelfde kwaliteit als bv Samsonite (heb ik er ook een paar van gehad maar die werden nog door m'n ouders betaald :))... maar das dan ook een prijsklasse hoger. Zolang je er normaal mee omgaat zijn het puike tasjes hoor.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ff een inkoppertje http://www.eastpak-eu.com . Ik zelf vind de collectie wat matig. Wat ik eerder heb gelezen inderdaad de rits wil nogal eens kapot gaan. Ik heb al meerdere eastpaks gehad en ik verslijt ze meestal binnen een jaar.

Ik vond hier wel een redelijk gevarieerde selectie aan rugzakken:

http://www.perrysport.nl voor de luie onder ons: Zoek op produkt -> Gear

Deze tas leek mij persoonlijk wel een mooie en ook veilige tas om je kostbare spullen in op te bergen. Er zit ook nog een kapje over de tas heen zodat je niet de tas zomaar kan openritsen en graaien maar.

tourpacks -> onderaan 2de van rechts voor 59,99 euro *aanrader*

Specs

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:54

NoTimeRemains

I know

eastpack? 30 jaar garantie (of levenslang?) ik had laatst me rist kapot ff terug naar winkel opsturen w88 even later wow hele nieuwe tas gekrijgt :*

This is the Way.

• Johnny

Johnny

Topicstarter
Ik vind de Eastpaks ook niet zo geweldig. Met garantie bedoelen ze dat als je binnen 30 jaar nog een fabricagefout ontdekt je een nieuwe krijgt. Als hij na twee jaar gebruik is versleten is dat niet hun schuld omdat je dat van die tas kan verwachten.

De tassen die bij "Campus" staan hebben ook een beetje rare namen "nerd", "egghead", "dropout", "geek"... Dat is niet echt het imago wat ik wil uitstralen. Ik ben meer op zoek naar een 1337 tas.

Mijn zusje heeft ook een Eastpak tas en zit op dezelfde school dus eastpak = not done.

Zag net dat die lowepro stealth backpack 329 euro kostte. Dat is wel wat veel voor een verdedelde blikjeshouder. De linx 330 heeft wel een hoge kwijlfactor. Maar die staan niet op de site van de importeur.

Dat ze hier dus niet te krijgen zijn betekent dat niemand ze heeft en degene die er wel eentje heeft 1337 is.

Aangezien Miekol en AkroBatik interesse hadden in de Linx 220 en ik in de Linx 330 zouden we de importeur wel kunnen emailen...

• miekol

miekol

erm

Jah ik heb wel interesse in 420, 320 of 220 (zolang er nog een 23 rings map in past :)) of 330. Weet iemand hoe groot een map precies is?

Ik had vandaag bij FotoQuelle gevraagd naar die dingen en die hadden er ook nog nooit van gehoord :( Dussuh ik vind het wel een goed plan om de importeur te bellen.

• Johnny

Johnny

Topicstarter
miekol schreef op 08 augustus 2002 @ 17:24:
Jah ik heb wel interesse in 420, 320 of 220 (zolang er nog een 23 rings map in past :)) of 330. Weet iemand hoe groot een map precies is?

Ik had vandaag bij FotoQuelle gevraagd naar die dingen en die hadden er ook nog nooit van gehoord :( Dussuh ik vind het wel een goed plan om de importeur te bellen.
Een map is niet veel groter dan een laptop (die er wel in past). IK heb net m'n oude tas even gemeten. Dat ding is maar 14 cm diep, maar je kan hem zonder moeite een stapel boeken van 30 cm in kwijt. Ik heb zelfs m'n Gamecube in de orginele verpakking (grote doos) er in kunnen proppen.

23 rings map is ~ 31 x 26 x 3,5 cm (H x B x D)

• miekol

miekol

erm

Dan heb ik wel interesse in de Linx 320. En evt. 420 of 330. Liefst 320 want die heb ook vakje voor Camera :)

• miekol

miekol

erm

Ik heb een winkel gevonden in Engeland die ze verkoopt!

http://www.jacobs-digital...php?categoryId=174&page=7

Zal eens kijken hoe het zit met internationale orders

edit:
Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen of het mogelijk is om vanuit Nederland te bestellen

• Johnny

Johnny

Topicstarter
miekol schreef op 08 augustus 2002 @ 18:08:
Ik heb een winkel gevonden in Engeland die ze verkoopt!

http://www.jacobs-digital...php?categoryId=174&page=7

Zal eens kijken hoe het zit met internationale orders

edit:
Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen of het mogelijk is om vanuit Nederland te bestellen
Z hebben helaas niet de 330 :( Maar de 320 is ook wel OK.

48,99 pond = 76,56 euro http://www.gwk.nl/koers.lp

Dat is helemaal niet zo duur voor Lowepro begrippen. :7

• StyXL
  • Niet online
Vreemde link. Als ik er naar toe ga dan krijg ik geen plaatjes van de tassen te zien?
Geloof toch dat er plaatjes bij horen, niet soms?

Specs

• Johnny

Johnny

Topicstarter
MuErTo ChAvEz schreef op 08 augustus 2002 @ 19:06:
Vreemde link. Als ik er naar toe ga dan krijg ik geen plaatjes van de tassen te zien?
Geloof toch dat er plaatjes bij horen, niet soms?
Rechts staat:
This our new website with secure online ordering. Please be patient whilst we update our 8500+ product list to the catagories shown on the website.
8500 producten is best veel, het duurt duurt wel even voordat ze overal een plaatje bij hebben.

Je kan de tassen zien op http://www.lowepro.com/pages/bySeries/linx.htm

• StyXL
  • Niet online
Oeps, had daar dus niet naar gekeken.

Bedankt voor het nieuwe linkje. De tassen zien er zeker handig uit om je kostbare spul in op te bergen. De tassen zijn er natuurlijk allemaal op gemaakt om het kostbare te bergen, maar ik vind het qua uiterlijk afschuwelijke rugzakken, maar dan spreken we over persoonlijke smaak. Ik heb wel een leuke rugzak gevonden die er prachtig uitziet alleen zit er dan zo'n dom ritsje aan de zijkant. :(

http://store.airwalk.com/...roductId=972034&cp=949204

Dacht ziet er mooi uit, stevig. Daar kan ik m'n digitale cam van zovele euro's en mobiel wel in kwijt en veilig naar de uni in Amsterdam. :'(

Specs

• Johnny

Johnny

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://air.imageg.net/@v=0159@/graphics/product_images/p615933dt.jpg
Is die er ook voor fietsen ipv van skateboards?

Rood past niet bij de kleur van m'n jas. En m'n skateboard is groen (niet dat ik kan skateboarden).

• StyXL
  • Niet online
Hehe, nee geloof niet dat ze ook gemaakt worden voor de fietsers.
Ikzelf heb een skateboard en ga daar dan mee vanaf de trein naar de uni.
Leek me een perfecte tas. Digicam erin en mobiel en laptop kan misschien ook nog. Wat boeken en een notitieblok en dan ook nog mijn skateboard erop. Perfect. :) Behalve dat ritsje aan de zijkant. :( Vergemakkelijkt het proletarisch winkelen nogal.

Maar uhm, volgens mij zoeken jullie een andere tas dan ik. :o

[ Voor 0% gewijzigd door StyXL op 08-08-2002 22:07 . Reden: Lijkt trouwens wel een beetje op de hedgren in je eerste post, niet johnny? ]

Specs

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:47
weet iemand waar ik die hedgren bags kan krijgen... damn... must have one...
heb fabrikant al gemaild... noppes...
ps. where to buy op site ook gecheckt, maar die winkels allemaal gebeld, niemand heeft em...
online shops anyone?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Johnny

Johnny

Topicstarter
Phusebox schreef op 08 augustus 2002 @ 22:30:
weet iemand waar ik die hedgren bags kan krijgen... damn... must have one...
heb fabrikant al gemaild... noppes...
ps. where to buy op site ook gecheckt, maar die winkels allemaal gebeld, niemand heeft em...
online shops anyone?
Hier heb je iemand die hem heeft:

http://dc.netadmin.be/top...&FORUM_ID=3&TOPIC_ID=4830

• ElCondor
  • Laatst online: 13:28

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Je hebt ook van die soort skiboxen die je op je rug kunt binden toch? Niet zo groot, dus qua ruimte heb je er niet veel aan maar ik vind ze wel stoer. Iemand een pic beschikbaar?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:47
thanks ik heb em al besteld in Hasselt (B)... ga hem volgende week halen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• miekol

miekol

erm

Antwoord gehad van UK shop:
----- Original Message -----
From: Jacobs Photo Video & Digital
To: miekol@cistron.nl
Sent: Friday, August 09, 2002 6:47 PM
Subject: Lowepro

Dear Customer,

YES!, we would positively welcome a valued order from our Dutch Neighbours!

We are able to accept payment by Electronic Bank Transfer which seems to work quite well, or by Credit Card providing we can obtain a credit check. This check is sometimes unobtainable on Overseas cards.

We do look forward to welcoming you as one of our many valued customers.

Thank you for your enquiry

Kind Regards
leicester@jacobs-photo.co.uk
www.jacobs-photo.co.uk
Ok wie heb er een credit card en wil voor meerdere mensen bestellen? :)

• Johnny

Johnny

Topicstarter
miekol schreef op 09 augustus 2002 @ 18:56:
Antwoord gehad van UK shop:

[...]

Ok wie heb er een credit card en wil voor meerdere mensen bestellen? :)
Ik ben 17, ben ds nog veel te onverantwoordelijk om een creditcard te mogen |:(

Ze zijn wel enthousiast met hun "YES!".

De 330 (die ik wil) is nog maar net nieuw en staat nog niet op hun site, maar misschien dat ze hem (binnenkort) wel hebben...Zou je daar even navraag over kunnen willen doen? (ik kan zelf ook wel Engels maar dan wordt het weer zo'n zootje als iedereen apart contact gaat zoeken)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Paul_ schreef op 07 augustus 2002 @ 11:05:
[...]

afbeelding
Dat is echt zo'n notebooktas ja ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Acolyte57

Acolyte57

Johnny64 schreef op 10 augustus 2002 @ 01:34:
Ik ben 17, ben ds nog veel te onverantwoordelijk om een creditcard te mogen |:(
Heb sinds m'n 18de een cc... gebruik het ding alleen maar om shit over het internet te bestellen :). Dus nog ff een jaartje wachten en dan heb je er zo een.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 07:16

PromWarMachine

Forsaken Archer

[HK]
Koop een tasje bij de Zeeman en geef je Gadgets aan mij ;)
Zo kan 't natuurlijk ook :X
[/HK]

• Ik zou voten voor deze ziet er nl erg degelijk uit!
• Beter dan dit dingetje, imo!
Deze vind ik een beetje hoog 65+ gehalte hebben eik...

Dividend for Starters

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

of bijvoorbeeld een Jansport zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.jansportusa.com/photos/backpacks/cyber/lap_station/43076_413_Fr.jpg

• miekol

miekol

erm

Misschien kan ik me moeder d'r CC gebruiken dan, moet je wel eerst geld voorschieten anders doet ze niet denk ik...

• miekol

miekol

erm

PromWarMachine schreef op 10 augustus 2002 @ 01:51:
[HK]
Koop een tasje bij de Zeeman en geef je Gadgets aan mij ;)
Zo kan 't natuurlijk ook :X
[/HK]

• Ik zou voten voor deze ziet er nl erg degelijk uit!
• Beter dan dit dingetje, imo!
Deze vind ik een beetje hoog 65+ gehalte hebben eik...
BTW, volgens mij is die 1e keus van jou niet groot genoeg om een map in mee te nemen?

• Johnny

Johnny

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.jansportusa.com/images/red/photo.jpg
Dat trekt wel chicks aan... :+

Wel leuk is:
Afbeeldingslocatie: http://www.jansportusa.com/photos/backpacks/fluid/impact/43140_030_Fr.jpg

Maar ik vind die lowepro's toch koeler. Alleen die rits van de 320 is een beetje bezwaarlijk, je kan boeken er niet goed uit halen en op school zijn er altijd van die grapjassen die even die rits opentrekken, moet ik ze slaan en dan doet m'n hand zeer.

• Maximize
  • Niet online
sowieso niet die tas van iRiver kopen!
:|

• Johnny

Johnny

Topicstarter
miekol schreef op 10 augustus 2002 @ 02:07:
Misschien kan ik me moeder d'r CC gebruiken dan, moet je wel eerst geld voorschieten anders doet ze niet denk ik...
Dan moet jij eerst zeker weten of het dan wel mag...

• miekol

miekol

erm

Jah dat mag wel als je het geld dus eerst overmaakt en niet later :)

----- Original Message -----
From: Jacobs Photo Video & Digital
To: Milan
Sent: Saturday, August 10, 2002 2:25 PM
Subject: Re: Lowepro

Dear Customer,

We can get the Linx 330 backpack, this sells at £49.99. (order code 42346)

Regards
leicester@jacobs-photo.co.uk

Jou tas hebben ze trouwens dus ook

Verwijderd

ik vind alle tassen hier oer lelijk, vooral die linx, ik zelf vind eastpak het mooist :)

• Acolyte57

Acolyte57

Mjah, dat zegt niet bijzonder veel gezien de wijde range van tassen die eastpak heeft. Ik vind mijn eastpak die ik nu gebruik (zo'n schuine-band-over-je-lichaam-heen geval) mooi maar vind de grote rugzakken bv weer te lelijk voor woorden.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 10:29
Voor de mensen die lowepro tassen aan bieden en dan vooral die gene van Johny64 zijn overhet algemeen knap duur.
Maar ja het is jouw geld en niet de mijne

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Scurra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Uhm...die prijs van de Linx 320 zit omgerekend op zo'n EUR75. Valt wel mee voor een tas van een kwalitatief goed merk, dacht ik zo.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 15:52
Ik heb uitendelijk toch maar gekozen (zoals je vaker ziet) voor eenbestande oplossing.

3 jaar terug toen ik in Engeland was heb ik als kado-tje- een Airwalk rugtas gekregen welke ik graag wou hebben, nu lag hij ongeveer een jaartje stof tehappen, maar ik ga hem weer gebruiken.
inhoud
Afbeeldingslocatie: http://home-1.tiscali.nl/~martinlm/PICS/2002/08/rugtasinhoud.jpg
Alle zooi welke ik normaal gesproken ongeveer mee wil kunnen nemen, (ook die 2 boeken links boven in). Laptop is net iets teklein (5cm minder breed) voor die A4 tas, maar goed daar kan ik dan mooi een kengsingtonlock in stoppen. En de extra bescherming is natuurlijk nooit mis.
In het linkervoorvakje van de Airwalk tas zitten ook nog 2 80mm cd's (niet tezien op de foto)
Bovenaanzicht
Afbeeldingslocatie: http://home-1.tiscali.nl/~martinlm/PICS/2002/08/rugtasinhoudb.jpg
Gaan niet superveel boeken in, maar laptop gaat natuurlijk ook niet altijd mee, alleen als ik hem nodig heb (en dan heb ik zowie zo vaak minder boeken nodig).
Aan de achterkant zit nog een compartiment welke je 2 riemen tevoorschijn uit kunt halen, en hem dan als rugtas gebruiken, Alleen als hij zo dik als nu is, is dat nie echt een gezicht.
3d aanzicht
Afbeeldingslocatie: http://home-1.tiscali.nl/~martinlm/PICS/2002/08/rugtasinhouds.jpg
De tas was toen ik hem kocht ergens tussen de 30 a 40 pond,dat vind ik toen erg duur voor een tas, maar achteraf valt het wel mee, vooral omdat het kwalitatief net zo goed is als alle andere Airwalk producten!

Maar ik vind de lowepro linx 240 ook supercool. Maarja als je al een goede tas hebt, dan vind ik het zonde om weer veel geld voor zoiets uittegeven (hooguit voor een net-koffertje ofzo).
Pagina: 1