Toon posts:

HELLUP brander kwijt...

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een externe Flips CDD 3610 brander en hij is niet meer te vinden door de drivers.

Gisteren ging ik Win Me ff opnieuw (schoon) installeren, alleen toen ik de drivers voor die klote fikker wilde installeren kon hij dat ding dus niet meer vinden.

Heb alles al geprobeerd, win opnieuw geinstalleerd, verschillende kabels gebruikt etc. etc. Nix hielp.

Hellup...... Het mag dan misschien een kloteding zijn, maar ik heb hem nu nogal hard nodig om te backuppen :) .

(p.s. mijn onderschrift heb ik ook al in de praktijk gebracht :) )

Verwijderd

Gewoon windows 98 se installen

met windows me zijn veel te veel problemen

Verwijderd

Topicstarter
Maar daarvoor deed 'ie juist prima, beter dan onder 98SE...

Verwijderd

Topicstarter
Pleezzzz help this poor kid...

Hij moet nog wat DivX-jes backuppen, om weer ruimte te creeeren voor nieuwe...

Verwijderd

ik heb/had ook zo kut brander. word nu repareerd. ik heb nog wel drivers ervoorgeef je e-mail maar ff.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik heb er ook zo een alleen dan intern, maar dat ME klote is is echt gelul.. IK vind ME stabieler dan 98se (en ben absoluut niet de eenige)

Maar over de drivers. Ik heb gewoon standaard atapi drivers. en dat lukt best.

Verwijderd

bij mij niet.

Verwijderd

die van jouw is zeker plug en play?? externe niet

Verwijderd

Topicstarter
Drivers zijn het probleem niet...

Inderdaad de originele drivers (op floppies) hielden er ne een tijdje mee op. Heb toen na heel lang zoeken ergens van die Atapi drivers bij Shuttle ofzo gevonden, en die werken prima. Alleen nu kan win hem niet meer vinden op de paralelle(?) poort, hij reageerd niet. Kan de drivers wel gewoon installeren. M'n printer die via dat ding gelust is doet het wel gewoon.

Heb gelukkig nog wel garantie, alleen zit er een onofficiele bios op (3.09 ofz om 80 mins CD's te branden). Ik weet niet of dat probs bij Flips geeft...

Hij is idd niet P & P :( ..

Verwijderd

oja??

ik heb geen bios nodig update en ik kon ook 80 min branden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel uiteraard firmware-update.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Gooi hier maar weer een slotje op Admins...
Hier reageert toch geen hond op, laat staan een tweaker...
Pagina: 1