Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ms intelli explorer 3 muis met fUnc sUrface

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een microsoft intelli explorer 3 muis en ben van plan een fUnc sUrface muismatje te kopen. Dit muismatje word verkocht in twee kleuren. Blauw en Zwart. Beide muismatjes worden 100% compatible met een optical muis verklaard. Nou vraag ik aan jullie. Zou het iets uitmaken of je met een optical muis een blauwe of zwarte ondergrond (fUnc sUrface) gebruikt??? Ik ben van plan om de muismat bij www.indiweb.de te bestellen. Hier zou je eventueel kunnen kijken hoe hij eruit ziet.

b.t.w als je een fUnc matje hebt. Reply dan ff of ie bevalt ja of nee.

Greetz Marc

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit maakt totaal niet uit voor de Optical sensor.

Als ik nu de zwarte versie bekijk zie ik een soort van 'dots', wat belangrijk is als je er een Optical muis op gaat gooien (als je een totaal egale muismat hebt van bijv. wit ziet de sensor geen verschil tussen het ene stukje wit, en het ander -> je muis werkt er niet/slecht op). Het lijkt me dat de blauwe versie ook zo is opgebouwd. Niks om je zorgen over te maken dus.

• Grote_Keizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09-2011
Ik heb een zwarte en die bevalt me echt super. Hij lijkt ook maar niet te slijten dus nogal duurzaam. Verder hoorde ik van een maatje dat het niet uitmaakt of je blauw neemt of zwart. Tis beetje oude post dus misschien heb je hem al besteld maar goed. Ik ben benieuwd naar je mening als je hem getest hebt