Ik heb dus Motocross Madness 2, geinstalleerd en wel, Ik heb er dus een crack voor no_cd overheen gegooid, Nu wil ik hem starten en er gebeurd dus geheel niks, Ook als ik hem installeer met de originele cd wilt hij hem niet starten (met cd dus) Mijn specs zijn WinXP, 319 MB Ram, HD 20gig en Nvidia Mentor Riva tnt2 32mb:/, hebben meer mensen dit probleem?? of alleen de oplossiing?
Dat probleem heb ik ook ik heb het zelf met MCM 1 en MCM2 .Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:18:
Ik heb dus Motocross Madness 2, geinstalleerd en wel, Ik heb er dus een crack voor no_cd overheen gegooid, Nu wil ik hem starten en er gebeurd dus geheel niks, Ook als ik hem installeer met de originele cd wilt hij hem niet starten (met cd dus) Mijn specs zijn WinXP, 319 MB Ram, HD 20gig en Nvidia Mentor Riva tnt2 32mb:/, hebben meer mensen dit probleem?? of alleen de oplossiing?
ze lopen denk ik gewoon niet onder XP want ik krijg ze hier ook niet aan de praat .
IK heb ze alle 2 legaal liggen .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik heb hier de beta liggen van Motocross Maddness 2. Ze hebben mij opgelicht in Turkije
. Je kunt hem namelijk maar 1 keer installeren, daarna krijg je een melding dat het een beta betreft en het spel niet meer werkt. Aangezien ik het in Turkije al had geinstalleerd/gespeeld, kon ik het thuis niet meer aan de praat krijgen (dit was overigens 1 jaar geleden). Het is illegale shit he
Verwijderd
Yo Conection hou je commentaar voor je 
no cd crack hoeft nog niet te betekenen dat
ie een illigale versie heeft ik gebruik vaak no cd crack op mijn originele
spellen zodat ik geen cd rom hoeft te gebruiken HD is sneller
no cd crack hoeft nog niet te betekenen dat
ie een illigale versie heeft ik gebruik vaak no cd crack op mijn originele
spellen zodat ik geen cd rom hoeft te gebruiken HD is sneller
Zoeken met google newsgroups naar "Motocross Madness 2" XP: 501 resultaten
Als hier geen oplossing tussen staat IS het er ook niet
Als hier geen oplossing tussen staat IS het er ook niet
🌞🍃
ik heb btw het spel wel werkende onder xp met crack.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Breepee schreef op 07 augustus 2002 @ 10:20:
[...]
is lezen echt zulk moeilijk werk? hij heeft de legale, maar wil niet steeds met losse cd'tjes kloten (ik ook niet) en heeft daarom een cdcrack geinstalleerd, maar die werkt niet. dan mag je gewoon vragen hoe het komt.
ik heb btw het spel wel werkende onder xp met crack.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
als hij zegt dattie de originele CD heeft geloof ik hem op zn woord. dat jij nou zo verpest ben dat je eerst $1000 borg wilt voor je iets geloofd...XLerator schreef op 07 augustus 2002 @ 10:23:
[...]
Voor wie moeten we in godsnaam zo ontzettend schijnheilig doen???
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
joh je mag hem best geloven, maar daar gaat het niet eens om. check de FAQ:
Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.
Verwijderd
ooh dus ik had toch gelijkDocB schreef op 07 augustus 2002 @ 13:44:
joh je mag hem best geloven, maar daar gaat het niet eens om. check de FAQ:
[...]
Nou ik had dus ff via mcm2 site gekeken naar een help ofzo, toen kwam ik op de micrsoft site uit en toen moest ik een klein update-je gedowned en toen werkte het spel wel... dus hij werkt
bram1234 > "micrsoft site" zegt ie, niet echt de reden om een bijna 1 jaar oud topic omhoog te schoppen.
Mochten er verder nog problemen zijn dan kun je een nieuw topic openen in SPV.
Mochten er verder nog problemen zijn dan kun je een nieuw topic openen in SPV.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()