[CS] veel loss ?

Pagina: 1
Acties:

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Als ik cs speel op een server maakt niet uit welke dan heb ik ongelooflijk veel Loss konstant wel meer dan 15 ? en na een tijdje spelen krijg ik dan ook meestal server time out :(

iemand hier een oplossing voor ?

bvd

Verwijderd

specs? welke internetprovider heb je?

• Silva
Een Compaq: Amd Duron 533 met een tnt2 en 128mbram met een kabel verbinding (chello)

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Is Chello goed bij jou in de buurt (veel/weinig uitval, hoge/lage downloadsnelheid)? Want als Chello niet goed is, dan kan het daar ook aan liggen.
(En ja, ik ken mensen waar Chello wel goed is...)

Nog iets: heb je er last van? Want als je er geen last van hebt, dan zou ik me er ook niet druk om maken :+

Verwijderd

post als je cfg's es...

Heb je niet zo'n heaton zweedse brotband CFG gedownload waar je hier in nederland helemaal nix aan hebt?

Verwijderd

Cool_Willy schreef op 06 augustus 2002 @ 23:25:
Nog iets: heb je er last van? Want als je er geen last van hebt, dan zou ik me er ook niet druk om maken :+
Nee, als je loss hebt merk je dat helemaal niet :X 8)7

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:28:
[...]

Nee, als je loss hebt merk je dat helemaal niet :X 8)7
Ik heb ook af en toe loss, maar dat is zo weinig dat ik er dus inderdaad NIETS van merk... Het had ook gekund dat je je verbinding alleen maar zo perfect mogelijk wil krijgen (niets mis mee overigens).

• Silva
ik heb er jammer genoeg wel last van, konstant wordt ik gekickt en dan staat er iets met server timed out

• Silva
Ik heb hier ook een 2de pc staan daar draait cs wel goed op dus het kan dus niet aan de verbinding liggen en heb ik op de meeste servers gewoon 0 Loss

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Het kan wél aan je netcode instelling liggen.

Kijk ff na in je console:

cl_cmdrate
cl_updaterate

Standaard instelling is voor Updaterate 30 en voor CMDrate 20. Zie het zeg maar als download- en uploadsnelheid. Mensen met een goede verbinding hebben beiden op 100/100 (ik :p ). Ga gewoon de waarde die je vindt met 10 per keer verlagen, net zolang totdat je geen loss/choke meer hebt.

Als deze instelling bij beide PCs gelijk is dan zou ik eens gaan kijken naar je netwerkkaart of -kabel in de PC die de problemen geeft.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

koop hem en gebruik je eigen serial

Smile !!!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Xiric schreef op 07 augustus 2002 @ 09:03:
Hoe kan het daar iets mee te maken hebben ?
Hij komt anders toch nooit lang WON ?

Verwijderd

bullsh*t, het ligt niet aan de serial of de cd....

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier ook een 2de pc staan daar draait cs wel goed op dus het kan dus niet aan de verbinding liggen en heb ik op de meeste servers gewoon 0 Loss
Hmz ik heel verhaal typen lees ik dit ineens :p Dan zou ik niet wete hoe het komt.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Die ontiegelijke domme comments moeten ophouden. Waar staat dat cs illegaal is dan? En alsof een illegale versie meer loss heeft dan een legale!?

Verwijderd

MM- schreef op 07 augustus 2002 @ 13:43:
[...]

Die ontiegelijke domme comments moeten ophouden. Waar staat dat cs illegaal is dan? En alsof een illegale versie meer loss heeft dan een legale!?
Mja, dat heeft er iid helemaal niks mee te maken, ikzelf heb met de legale en de een illegale versie gespeeld en bijde evenveelweinig loss :)

Verwijderd

Heb je cs weleens opnieuw geinstaleerd?

Ik had vanaf 1.5 ook choke problemen en door een reinstall was het bij mij allemaal opgelost.

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

cs is gratis maar hl niet
en cs verdient het om gekocht te worden (half-life dus)

Smile !!!

• Silva
Op alle 2 pc's staat hl legaal geinstalleerd dus alle 2 een gekochte cd-key dus dat is het probleem niet

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:07
Die bestaat niet.
Underclock?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Silva
RAILGUNNER schreef op 07 augustus 2002 @ 20:34:
[...]

Die bestaat niet.
Underclock?
Compaq he :) en het staat er echt in de bios :*)
Pagina: 1