Verwijderd

Topicstarter
wat is de naam van dat papier wat doordrukt op shirtjes.

als je er toevallig een winkel weet die ze verkoopt zou ik die info ook graag hebben.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-03 18:36

Felyrion

goodgoan!

van hp heet het: iron-on T-shirt transfers

hmm.. een winkel, ik heb het eens gekocht bij office center in hengelo...

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Topicstarter
okey, ik zal eens rond kijken naar dat iron-on T-shirt transfers

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 21:42
Nou er toch een topic over die shirts is, heb ik d'r eigenlijk ook nog ff een vraagje over. Ik gebruik ze regelmatig, die opstrijk-papieren, om een leuk shirtje te maken. Het probleem is dat ze in het begin er goed uitzien, maar meestal na de eerste wasbeurt beginnen te bladeren, na de tweede hangt de helft er nog maar aan, en na de derde zijn ze niet meer te zien. Dan heb ik het vooral over grote prints, dus het volle A4 formaat. Ik heb er ook gehad waar ik slechts een strook van zo'n 1CM breed en dan de lengte van 'n A4-tje had, die bleef wel gewoon zitten. In ieder geval : wie heeft goede/slechte ervaringen met welk merk? Thanks!

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

die van de pc zaken zijn idd na een tijdje niet al te goed meer
de hema heeft ook zo'n service tegenwoordig, misschien kun je daar eens kijken!

你还记得吗 记忆的炎夏

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-03 10:24

schizofreen

ik & jij

NaliXL schreef op 06 augustus 2002 @ 23:08:
Nou er toch een topic over die shirts is, heb ik d'r eigenlijk ook nog ff een vraagje over. Ik gebruik ze regelmatig, die opstrijk-papieren, om een leuk shirtje te maken. Het probleem is dat ze in het begin er goed uitzien, maar meestal na de eerste wasbeurt beginnen te bladeren, na de tweede hangt de helft er nog maar aan, en na de derde zijn ze niet meer te zien. Dan heb ik het vooral over grote prints, dus het volle A4 formaat. Ik heb er ook gehad waar ik slechts een strook van zo'n 1CM breed en dan de lengte van 'n A4-tje had, die bleef wel gewoon zitten. In ieder geval : wie heeft goede/slechte ervaringen met welk merk? Thanks!
ik heb een keer met goedkoop, no-name-spul wat T-shirts gemaakt. Daar was idd de print na eeen paar keer wassen er vrij snel af. Later heb ik nog een keer wat shirts gemaakt met het wat duurdere HP transfer papier. Dit werkte idd beter, ik heb de shirts deze zomer gemaakt en na wat wasbeurten (nu twee keer ofzo) zien ze er nog vrij goed uit.

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Ik heb ook ervaring met dat papier van HP, maar ben er niet van onder de indruk, helaas.
Ook bij mij gaat het bladeren, etc....bij kleine prints valt het nog mee idd.

Verwijderd

Bij copyshop kun je af laten drukken op tshirts, en ik heb hier zeer goede ervaringen mee!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-03 21:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik ben op zoek naar die Tshirt transfers, maar dan transparant (dus ipv witte achtergrond), zodat ik ook gekleurde tshirts kan bedrukken. Waar kan ik die kopen?

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die transparante transfers zijn bij de hema te koop. 15 gulden voor 6 vel ongeveer. Nouja, dat was een jaar geleden.
Wat trouwens ook belangrijk is bij het bedrukken van die shirts, dat je er iig een randje omheen houdt, dat niet bedrukt is, dan hecht het beter (erop strijken gaat makkelijker en blijft ook langer zitten)

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters of modbus apparaten (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Verwijderd

IrrITanT schreef op 07 augustus 2002 @ 20:02:
Die transparante transfers zijn bij de hema te koop. 15 gulden voor 6 vel ongeveer. Nouja, dat was een jaar geleden.
Wat trouwens ook belangrijk is bij het bedrukken van die shirts, dat je er iig een randje omheen houdt, dat niet bedrukt is, dan hecht het beter (erop strijken gaat makkelijker en blijft ook langer zitten)
Klopt, dit staat ook duidelijk in de beschrijving. Transparant papier had ik ook liever gehad, want nu kan ik dus eigenlijk alleen op witte shirts iets drukken :-(

Verwijderd

ik dacht laatst een paar van die velletjes te kopen om het te proberen......is gewoon verschrikkelijk duur! dat geld had ik er niet voor over om het ff te proberen :|

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-03 23:02

JanB

Het ken rotter !!!

Kijk eens bij www.themagictouch.com Die doen veel in dit spul. Met het transfer papier van hun heb ik eens wat gemaakt. Na de nodige wasbeurten is het wel weg.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Pagina: 1