Toon posts:

wireless mxstream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een wireless home gateway kopen, maar lees nu bij hastec.nl dat de wireless home gateay van actiontec niet werkt voor mxstream

Wie weet hoe ik de KPN wel wireless met notbook op m'n bank kan krijgen (en het liefst zonder m'n desktop aan te moetne zetten?

ondertussen loop ik te hannussen met pcmcia kaartjes en een pci adapter van edimax, maar die praat ook nog niet lekker met XP ...

tnx, sven

Verwijderd

Ja klant van mij heeft hetzelfde probleem. Ik heb een oplossing aangeboden, een Draytek 2200USB.

Je hebt het toch wel over die USB modem variant he? Want dat is een oplossing daarvoor, maar je hebt het over hanussen met pcmcia kaarten, dus ga er eigenlijk vanuit dat je over de alcatel ethernet modem hebt. Je moet die omzetten naar de PRO editie (zoek maar ff op internet, is namelijk niet legaal)

Email me anders ff. Je hebt geen emailadres in je profiel staan :(

Andere oplossing zou een router er tussen te plaatsen van Draytek.

Verwijderd

pro tweaken = wel legaal zover ik weet....

Verwijderd

Je kunt in principe elke wirelessgateway gebruiken die er is (als je _geen_ USB adsl-modem hebt), je zult alleen de VPN tunnel over het draadloze netwerk op moeten zetten, ipv rechtstreeks naar het adsl-modem.
Als je meer dan 1 PC aan het modem wilt hangen is dit niet handig.
Een gateway met vpn ondesteuning is dus makkelijker.
Ik geloof dat Planet nieuwe abonnementen aanbied met een draadloze gateway, informeer daar eens om welk merk en type het gaat.

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024

Veni, vidi et cervesiam

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> NT
Pagina: 1