Toon posts:

ATI Rage Mobility 128

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell Inspiron 8000. Daarom zou moeten zitten een ATI Rage mobility 128. Toen ik windows Me had kon ik makkelijk zonder problemen mijn desktop verspreiden over 2 monitoren. Dat ging goed. Nu heb ik Windows XP geinstalleerd en krijg ik nergens een optie daarvoor. Ik kan wel kiezen welke monitor Primary en welke secondary is maar ik kan niet mijn dektop verspreiden. Er staat ook nergens een optie voor. Nou is de vraag of iemand dit al voor elkaar heeft en zo ja hoe? Mischien met een Screenshot van waar dan knopje zit als er een zit?

Ik heb mijn laptop verschijden keren voor reparatie gestuurd en 2 keer is er een nieuwe moederbord. Ik krijg nu in Windows XP te zien dat mijn videokaart een Rage mobility M4 is. Is dat hetzelfde kaart of ben ik door Dell genaaid?

Plz laat maar weten als iemand iets weet.

Oh ja en de Search funtie werkt niet goed, maar dat heeft iedereen wel door denk ik.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2002 22:26 . Reden: Spelfout ]

• BAWLS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-03 12:48

BAWLS

... dingen met spullen

Ik heb een ATI Radeon 7500 mobility, en als ik op mijn display properties bekijk zie ik onder XP het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.bawls.nl/images/display_properties.gif

<signature/>

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik dus bij WinMe. Volgens mij heb ik gewoon een ander videokaart gekregen. Ik bel morgen gelijk Dell op, dit kunnen ze natuurlijk niet maken...

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:16
Of het een andere kaart is weet ik niet, maar veelal zijn die functies door de juiste drivers te verkrijgen. Ik denk dat je gewoon ff de juiste drivers voor je kaart moet downen bij ati :)

De beste ideeën komen als je bezig bent.

• BAWLS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-03 12:48

BAWLS

... dingen met spullen

Zo te zien is er trouwens wel verschil tussen die 2 kaarten:

Rage Mobility 128 http://www.ati.com/techno...re/mobility128/index.html

Rage Mobility M4 http://www.ati.com/technology/hardware/mobilitym4/index.html

Zo te zien heb je dus een andere kaart gekregen, maar die M4 is wel beter.... ik denk ook dat het een driver probleem is.... (aangezien beide kaarten volgens de specs 2 onafhankelijke beelschermen ondersteunen)

<signature/>

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb volgens mij al meer drivers geprobeert dan er bestaan. Ik zal het nog eens proberen. Anders neem ik hem morgen mee naar mijn werk. Mijn alles-weetende Technische Dienst collega weet het wel.

Verwijderd

Topicstarter
HET WERKT. Nieuwe BIOS en daarna nieuwe drivers deden het. Nu werkt het gewoon, w000t.

Verwijderd

Kun je ons ook even vertellen waar je eea vandaan hebt gehaald? Bij mij werkt het namelijk nog niet :?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Moet je daar een topic van een jaar oud voor kicken?

Ankabouti - laatste bezoek 29-10-2003 ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Turkish op 01-12-2003 18:25 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Jep, dat leek me beter dan een nieuwe topic openen over hetzelfde onderwerp (en het blijkt toch te getuigen van goed zoeken :9)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maar toch is een nieuw topic met duidelijke omschrijving van je probleem en specs enw at je al geprobeerd hebt beter. Maar dat je gezocht hebt is zo wel duidelijk ja :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.