Ik heb een Dell Inspiron 8000. Daarom zou moeten zitten een ATI Rage mobility 128. Toen ik windows Me had kon ik makkelijk zonder problemen mijn desktop verspreiden over 2 monitoren. Dat ging goed. Nu heb ik Windows XP geinstalleerd en krijg ik nergens een optie daarvoor. Ik kan wel kiezen welke monitor Primary en welke secondary is maar ik kan niet mijn dektop verspreiden. Er staat ook nergens een optie voor. Nou is de vraag of iemand dit al voor elkaar heeft en zo ja hoe? Mischien met een Screenshot van waar dan knopje zit als er een zit?
Ik heb mijn laptop verschijden keren voor reparatie gestuurd en 2 keer is er een nieuwe moederbord. Ik krijg nu in Windows XP te zien dat mijn videokaart een Rage mobility M4 is. Is dat hetzelfde kaart of ben ik door Dell genaaid?
Plz laat maar weten als iemand iets weet.
Oh ja en de Search funtie werkt niet goed, maar dat heeft iedereen wel door denk ik.
Ik heb mijn laptop verschijden keren voor reparatie gestuurd en 2 keer is er een nieuwe moederbord. Ik krijg nu in Windows XP te zien dat mijn videokaart een Rage mobility M4 is. Is dat hetzelfde kaart of ben ik door Dell genaaid?
Plz laat maar weten als iemand iets weet.
Oh ja en de Search funtie werkt niet goed, maar dat heeft iedereen wel door denk ik.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2002 22:26 . Reden: Spelfout ]