Ik heb dus dit spel gedownload voor de Cm64 emu, maar in de derde level kan ik gewoon niet verder, ik moet aan zo'n ventje mijn taperecoder afgeven, maar telkens als ik dat wil doen krijg ik een mes in mijn rug door zo'n vrouw (volgens is mij is dat Frieda). Iemand een idee hoe ik hier verder mee mote?!
Verwijderd
topictitel mag wel iets duidelijker 
maar laat ook eens pics zien van dit spel. het lijkt mij wel lache
maar laat ook eens pics zien van dit spel. het lijkt mij wel lache
probeer www.gamefaqs.com eens staan ook spellen voor oude consoles in.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Zo, even iets aan de titel gedaan
Mass Maniacs? Ik ken het spel wel! Lachen! Maar ik heb het al zo lang niet gespeeld... Volgens mij moet je die taperecorder gewoon laten vallen dacht ik!
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
Verwijderd
Vette oldskool game! Je bedoeld Mass Maniacs II !!! Je moet nooit tape aan iemand toevertrouwen behalve aan Jerry natuurlijk... Je tape is je troffee, dat MOET je weten kerel! Enne je had Frieda al in het begin ( na de vrijpartij) moeten doodhakken met de bijl die naast de openhaard staat.... Jij hoopte natuurlijk, die laat ik leven voor meer sex... maar daar gaat het niet om je moet mensen juist killen.... toch? Anders moet je maar Larry spelen...
IPV dat je hem je tape geeft moet je een tape uit de radio van je taxi pakken en die aan Vince geven, die hem dan (per ongeluk) kapot maakt en die je dan maar op zijn woord vertrouwd...
Vergeet niet je jachtmes mee te nemen, die kan heel handig zijn voor als je klusjes voor Vince moet doen....
Hier liep je zeker steeds vast ofniet?
screenshot: http://images.cu2.nl/cu2.nl/786/038/pics/0.gif
IPV dat je hem je tape geeft moet je een tape uit de radio van je taxi pakken en die aan Vince geven, die hem dan (per ongeluk) kapot maakt en die je dan maar op zijn woord vertrouwd...
Vergeet niet je jachtmes mee te nemen, die kan heel handig zijn voor als je klusjes voor Vince moet doen....
Hier liep je zeker steeds vast ofniet?
screenshot: http://images.cu2.nl/cu2.nl/786/038/pics/0.gif
Verwijderd
Als je meer vragen hebt mag je ze gerust zeggen, want voor een oud spel als deze is hij heeeeel pittig!
Uhm, dat valt toch onder warez-request??Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 23:09:
Wie weet waar ik Mass Maniacs I kan downen??? Het is echt nergens te vinden![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ja ok, maar doe jij maar niet net alsof jij hem gewoon gekocht hebt
Bovendien bestond dit forum al, dus waarom niet hier vragen? Toch....?
- Hier zitten de MM-freaks
- Hier zitten de MM-freaks
Pagina: 1