ik heb sinds kort een kabel (VHS) gelegd naar men TV, maar wat ik nu merk is als ik een film afspeel (DVD of andere mediafiles) vanop men pc en die dan bekijk op het tv toestel, dan zie ik bij hevige actie scenes of snel bewegen van de camera als het ware horizontale lijnen over men scherm gaan, wel het zijn niet echt lijnen, maar eerder stukken videobeeld die opgedeeld worden. Als je er niet op let dan merk je dat nie zo erg, maar eenmaal je daar op let kan het wel redelijk irritant zijn ... (het lijkt alsof je een spel speelt als Vsync afstaat)
nu, ik heb dus een Sony PAL tv, en volgens mij is de refresh rate van zo'n tv 50hz, maar bij nView en TV-out instellingen kan ik enkel 60Hz kiezen (dat dropdown boxje staat in het grijs).
men vraag was nu, is het mogelijk om via registry ??? of andere manier de tv-out van men kaart op 50 hz te laten verversen ?
nu, ik heb dus een Sony PAL tv, en volgens mij is de refresh rate van zo'n tv 50hz, maar bij nView en TV-out instellingen kan ik enkel 60Hz kiezen (dat dropdown boxje staat in het grijs).
men vraag was nu, is het mogelijk om via registry ??? of andere manier de tv-out van men kaart op 50 hz te laten verversen ?
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"