[OS X] GoT tracker in Dock - SlashDock

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
ik denk dat dit topic niet in LA gaat opvallen :) dus ik meld het hier maar.

Naast de weldaad aan trackers etc. bij de windows-broertjes is er in React ook support voor RSS 0.91 output, en je raadt het al: slashdock kan dit uitstekend inlezen.

Download SlashDock
Kies Prefs en plak onder "Sites" deze url: http://gathering.tweakers.net/forum/rss
Kies de (+) knop, en hij komt erbij.
ff aanvinken en je hebt een GoT tracker in je Dock :)

Met http://gathering.tweakers.net/forum/rss?limit=... kun je nog een "aantal topics" parameter opgeven.

Ik heb de auteur gemailed, want zoals je ziet is de beschrijving van het channel verkeerd (hij pakt die van het eerst/laatste item ipv die van het channel) en wil hij de auteur niet tussen haakjes vermelden. Ik heb gevraagd of het niet nog 1 level dieper kan: met extra info per item, bv. laatste poster + tijd etc. etc.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
laf kickje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chem, misschien een wat flauwe vraag van mij, maar ik zie dat op die RSS pagina alleen de URIs staan van de topics - is er ook een manier om (simpel) de topictitels te krijgen? En is er ook zoiets per-forum?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2002 10:50 . Reden: tiepoh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
naast RSS is er ook /hottopic_xml
een volledige XML output komt in een latere versie van React.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk wel gewoon op GoT...... is wel een leuk proggie maar "echt" kijken vind ik toch wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik (ga gebruiken) het voor een IRC botje, dat ik op IRC !got doe en dat ik dan de active topics op GoT te zien krijg. Dan hoef ik niet steeds in de browser te Ctrl-R'en. ;).
Pagina: 1