Toon posts:

[PW] Gesloten topic wellicht interessant

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D2K sloot zojuist het volgende topic

Wat te doen met Enterprise JavaBeans

Geheel terecht natuurlijk, niets op aan te merken. Toch lijkt het me een leuk topic, zeker omdat dit een onderwerp is wat niet bijzonder vaak voorkomt, en wat erg leerzaam kan zijn voor anderen.

Bij deze het verzoek of dit topic evt. weer open kan, het zou tot een leerzaam topic kunnen uitgroeien of tot prettig leesvoer voor bezoekers kunnen lijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, persoonijk lijkt me uit dat topic niet echt een "interessante" discussie te ontstaan, als ze wat willen leren lijkt het me dat ze beter op de informatieve websites kunnen kijken die google hen brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit het onderwerp kan zeer makkelijk een interessante discussie ontstaan. De start was natuurlijk volkomen verkeerd, waardoor de kans op een interessante discussie al geminimaliseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

als iemand een betere staart heeft kan het idd een boeiend onderwerp zijn
maar een dump van "wat is het en wat kan ik ermee" zit ik niet op te wachten
zie ook [rml][ /14] tijd voor een impuls, niveau daalt[/rml]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dan lijkt gordijnstok mij de aangewezen persoon om dat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:02
Het kon idd een interessante discussie worden, mocht de topicstarter zelf al enig vooronderzoek gedaan hebben en zelf uitgezocht hebben wat Javabeans waren, maar een vraag 'wat het is en waar het gebruikt wordt' is niet echt gewenst. (Zoals D2k zei).

Jammer maar helaas...

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:17:
hmm, dan lijkt gordijnstok mij de aangewezen persoon om dat te doen :)
Nee, ik opende dit topic omdat het topic mij persoonlijk leerzaam leek. Ik houd me dagelijks met veel dingen bezig maar niet met javabeans, hoe graag ik ook zou willen, daar heb ik de tijd niet voor. Het leek mij een mooie kans er wat meer over te horen :)

Wat voordelen zijn, waar ik het voor kan gebruiken, wat er voor nodig is etc.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dan heb jij er toch wel interesse in, dus kan jij het topic openen met meteen een aantal interessante vragen erin :)
Pagina: 1