Toon posts:

Belangrijke gegevens terughalen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na een ernstig probleem in de partitietabel werd ik min of meer gedwongen te herpartitioneren (fdisk.) Ik weet dat er altijd nog heel veel gegevens zijn terug te halen, zelfs van partities die zijn verdwenen. Hoe doe ik dat? van mij part laat ik het iemand doen, als het maar terugkomt.. Weet IEMAND een HEEL goed programma daarin..

En zeg a.u.b. niet dat we moesten backuppen; we drukten alles af, maar dat kon twee weken niet bij gebrek aan inktpatroon. Het gaat om 3 Excel bestanden met administratie...

PLEASE!

Verwijderd

Surf hier naar toe voor PowerQuest Lost & Found! Dat moet je hebben!

"Your data is priceless. Whether it be the last five years of your financial records or Grandma Brown’s favorite recipes, if anything happens to them – like deletion, virus infection, hardware failure – replacement would be difficult or even impossible. Fortunately, with Lost & Found from PowerQuest, restoring lost data is just a few keystrokes away.

Rather than spending thousands of dollars to send your hard drive to a data recovery center, Lost & Found lets you automatically recover and restore data after accidental (or even intentional) data loss, or from corrupted media caused by a disk crash or logical system failure.

Our patent-pending technology will even recover data if the partition has been reformatted or if the FAT tables have been destroyed! In fact, as long as your disk is still spinning, Lost & Found can locate and recover almost any file, anywhere on your disk."

HlpDsK :)

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 16:54

MaxxMark

HT is Tof!

Inderdaat ! Lost & Found werkt heel goed(perfect) als je je partitie hebt weggedondert maar er nog NIKS overheen hebt gezet (mischien andere partitie indeling).. zodra je er al dingen mee hebt gedaaan gaat de "mogelijkheid" om gegevens terug te halen achteruit..

Ten tweede MOET je een fysieke ANDERE hardeschijf hebben om de recoverde data op te slaan! (niet een andere partitie op de zelfde hdd) (als "Fosi" je wat zegt (hier wel :) ) dan kan je em daar vinden die L&F :) )

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• Prophylon
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-06-2024
Helaas werkt dit niet als er een kop is afgebroken van je HDD :(:(:( (ja dat had ik dus)

Verwijderd

Navenant dat het zo belangrijk is reageert ie maar erg traag. Reageer ik daar zo snel voor?

Verwijderd

Topicstarter
Lost and Found deed het niet :'(

Verwijderd

Dan de schijf naar een data-recovery-bedrijf brengen samen met een zak geld. Of heel hard schreeuwen en van 0 af aan beginnen.

Verwijderd

Enne, administratie. Je moet het wel erg bont maken als dat niet geRARt op een schijfje past. Of anders 2 of zo ..

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dan zal ik maar even alles duidelijk uitleggen..

Ik was gewoon rustig aan het computeren.. Toen ineens bestond mijn e:\ partitie niet meer! Verder stond windows er nog op enzo, maar hij vond niet meer dat c:\ (met windows) een formaat had, alles werkte dus nog wel, maar bij file system zij hij unknown.. scandisk en norton disk doctor deden het niet meer, die zeiden dat er een probleem met het file system was (dat had ik toen ook wel door) Toen heb ik lost and found gedraait, maar die vond niks (alleen dingen die op C:\ hadden gestaan ooit :'(
Mijn systeem was toen dusdanig verneukt dat ik na een dag vanaf een Win98 bootdiskje winME eraf heb gesodemieterd en alle partities met FDisk had verwijderd (hij wou de 25 verloren Gigabytes niet als uitgebreide partitie aanmaken... en vervolgens alles geformateerd (niet met /q, dat mocht niet) daarna heb ik Win98 geinstalleerd op C:\ en ik heb nog wat bestandjes op mijn brand new d:\ en e:\ gezet.. Hoe kan dit? is dit iemand anders weleens gebeurd..?

Verwijderd

Topicstarter
Disk Edit 6?
iemand?

Kijk, dat Lost & Found werkt niet, krijg allemaal errors bij schijfdetectie, ik heb een Abit met onboard U100 controller, kan het daaraan liggen?

Verwijderd

Je moet die schijf als slave in een ander systeem hangen.
Pagina: 1