[OFP] Vast/bug in missie #10 van Resistance

Pagina: 1
Acties:

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Topicstarter
Ik zit dus vast in missie 10 van Resistance. De missie heet Occupation, de missie ervoor heb je als het goed is 's nachts in een landhuis 2 officiers moeten afluisteren, en in deze missie moet je 1 kleine en 1 grote basis 'leegruimen' O-)

De 1e basis - tevens 1e objective- (een soort landhuis) krijg ik zonder veel problemen verwijdert van alle russische aanwezigheid.

Hierna moet ik de uiteindelijke basis leegmoorden. Ik heb naar mijn idee echte ALLE russen in en rond die basis vermoord (en dat zijn er veel, zo'n stuk of 50). maar ik heb nog steeds niet objective/mission completed. Het wel of niet roepen van de friendly tanks maakt niks uit.

Nu is mijn vraag weet iemand wat ik fout doe? of is het een bug? en zoja, hoe haal ik deze missie? heeft misschien een savegame van 1 of meerdere missies verder ? (dan doe ik wel Revert )

Hier komt iets hips te staan

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Toch nog eens goed zoeken want als je iedereen hebt gekilled dan euhm...
SPOILER!!! Niet lezen als je dat wilt!
Dan komen er 2 helicopters aan en moet je vluchten naar het bos, zou nog even de omgeving door zoeken als ik jouw was.

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Topicstarter
Hmm, waar moeten die laatste dan ongeveer zitten? want ik heb volgens mij in een straal van 1 km alles wel zon beetje afgezocht

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Schiet nog eens op alle tanks en BMP een law misschien leven ze nog half en ligt het daar aan.

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Topicstarter
hmmm, ik heb elke bmp en tank wel met 5 law's en 2 satchel charges zo'n beetje opgeblazen :P behalve die van die 1e basis, maar die was ook ontploft

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Topicstarter
Na nog een keer een paar uur proberen ben ik het nu echt een beetje zat :(
Heeft iemand een savegame voor mij? Of een cheat om naar de volgende missie te komen?

Pagina: 1