Toon posts:

prijzen winnen met games?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dat vroeg ik mij dus opeens af, hebben de mede tweakers hier wel eens mooie prijsjes gewonnen met toernooien :)

ikzelf heb nog nooit wat gewonnen (omdat ik natuurlijk nog nooit heb meegedaan :P )

dus show hier je prijslijst 8)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Topicstarter moet beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
lees het nog eens goed door :7

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Ja ooit iets gewonnen, lol.
Thursday, January 10, 2002

Congratulations to the following 6 winners of the Redmoon Special Holiday Event that took place on December 20th and 21st:

Luno, hardcoldbeauty, PhilarAJ, PipoDeClown, Shandra, and Teira.

Their impressive skill and knowledge earned them the prize of Redmoon Comic Books, Vol. 1-4. Thanks to all who participated and look for new and exciting in-game events in the near future!!

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:26
hmm, heb wel een keer een wedstrijd van een website gewonnen, moest je de zoveelste bezoeker zijn. Maar ik denk niet dat de topicstarter dat bedoeld.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
NitroX_infinity schreef op 06 augustus 2002 @ 21:29:
hmm, heb wel een keer een wedstrijd van een website gewonnen, moest je de zoveelste bezoeker zijn. Maar ik denk niet dat de topicstarter dat bedoeld.
nee, ik bedoel dus alleen maar spellen met games :)

Verwijderd

Op een lan van +-60 man .... heb ik een keer een Boomslang2000 en een Logitech wingman extreme gewonnen :P (met CS offcourse) :)

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
1x een dvd'tje gewonnen door een beetje snaken op altijdwinnen.nl. De site is ondertussen weg...

Verwijderd

niks ;(

maar het is ook niet zo dat ik veel aan dat soort dingen mee doe :P

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 09:06
Heb een keer een discman/muismat gewonnen door een paar spelletjes te spelen op webpeppers.nl

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-01 20:40
n's een Nintendo (NES) bij de chinees :+

• Raimond613
  • Laatst online: 15-01 15:39

Raimond613

Simracer

een keer 10 dollar op yabbadoo.com
dat was een site met verschillende spelletjes (o.a. tetris) en met de punten die je verdiende kon je loten kopen. eens in de week werd er dan 25, 10 en 5 dollar verloot geloof ik. en een van de laatste weken had ik ff flink wat uurtjes zitten spelen en een hele berg loten 'gekocht' :7

iracing profile

Verwijderd

hmmmm ik heb ooit een muismat gewonnen en ga binnenkort op de ossforce elemental lanparty 300 ¤ winnen met de Tactical ops 2vs2 league ;)

Verwijderd

hmmmm ik heb ooit een muismat gewonnen en ga binnenkort op de ossforce elemental lanparty 300 ¤ winnen met de Tactical ops 2vs2 league
Moet je eerst langs Milkman en mij...:D

Verwijderd

heb een microsoft force feedback precieion gewoonen met het blad PC-gamer. Je moest de snelste tijd rijden met de demo van need for spoed Porsche...nah ik was 1e en 2e, ze vroegen me om de volgende keer maar 1 keer in te zenden, LOL

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 10:31

PromWarMachine

Forsaken Archer

Raimond schreef op 06 augustus 2002 @ 22:20:
een keer 10 dollar op yabbadoo.com
dat was een site met verschillende spelletjes (o.a. tetris) en met de punten die je verdiende kon je loten kopen. eens in de week werd er dan 25, 10 en 5 dollar verloot geloof ik. en een van de laatste weken had ik ff flink wat uurtjes zitten spelen en een hele berg loten 'gekocht' :7
Er was daar eens een heerlijk lekker verslavend spelletje, nu is de site down, niet fijn :/

Oh ja, ik heb helaas niets gewonnen ... ;(

Dividend for Starters

Verwijderd

ik heb nog nooit aan een gaming wedstijd meegedaan. er worden er dan ook niet veel georganiseerd hiero

• NightHawk4
  • Laatst online: 11-01 07:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Wat zou ik moeten winnen dan? ik heb alles al :D

Verwijderd

Ja! Ik heb eens een Atari Lynx met 12 spellen en tas gewonnen met een lynx multiplayer wedstrijd. Dus in real life linken met 3 andere spelers. Toen toch zo'n waarde van 1200 gulden.
Ik zou graag nog eens meedoen met een RTCW of AA wedstrijd. Maar ja dit is teamplay. Dus zal je de prijs moeten delen.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 19:28
@ fragvalley (zie sig) met een Jedi Knight 2 werd ik 3e en won een spindel cd's :)
met de UT compo 1ste plaats.. een Lite-on 48x12x48x >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Best of Benelux kaarten, PZZ Regroup Lan kaarten, website hosting, servers, gamepads en wat eer en naam :)

gewonnen door nummer 1 te worden in CS op Art of Lan.

dunno

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Hallo,ik zie geen replys ?

Verwijderd

ik heb lanislife 1 gewonnen met de cs compo.
we zouden een kaartje naar eurodisney winnen, maar dat hoefden we niet omdat je met 1 kaartje niet met zn vijfen ernaartoe kon. toen werd de prijs geruild voor een hercules kyro2 kaartje. moesten we alsnog loten, maar ik had em gewonnen :) nu pruttelt ie rustig in mn ouwe p2-350 zodat mn broertje kan thps3-en

Verwijderd

Met times heb ik een dimm-sleutelhanger gewonnen met de cdromspelerslingercompo voor de 'bezopen worp'
Of dit echt winnen is met games? Het was iig op een lan :)

Verwijderd

Topicstarter
en weer wordt een oud topic van mij geschopt :)

dolletjes O+

Verwijderd

Met sport won ik meestal de poedelprijs... :+

Verwijderd

hehe, ik heb ooit een pintje gewonnen op een mini-lan (4 man incl. mijzelf :d)maar dat is het zowat :p Meer kan ik mij niet echt herinneren :p
Pagina: 1