Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search] timed out (joror)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
No stored searchdata found for this user in the database, old searchdata may have timed out. (no_searchdata_database)
Ik had net even de search gebruikt, maar uiteraard vind je natuurlijk niet direct het gezochte topic, dus veel lezen en de back knop gebruiken, krijg ik dit.
Ik snap best dat dit geen bug was, maar bij topix maakte het (volgens mij) niet uit hoelang je over je zoek actie deed.
Ik kreeg overigens eerst een andere melding, helaas heb ik die niet gecopied, maar ik drukte (automatisch) op f5 om te kijken of hij dan opnieuw ging zoeken, niet dus :(

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

React handelt searchacties iets anders af dan topix ja.. data van een search wordt gecached om zo tijd te besparen bij het bladeren door je search, en in de config file is ook in te stellen hoelang een cache 'blijft hangen', ik geloof dat dat nu op 5 minuten.

Oplossingen voor je probleem:
• search cache tijd duratie verlengen naar een uur
• mogelijkheid tot 're-search' na verlopen search

Eerste is makkelijk, tweede zal waarschijnlijk even op zich moeten laten wachten (komt dan in het bakje todo-features.

nada aka zilch, formerly known as zip

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Joror schreef op 06 augustus 2002 @ 23:51:
React handelt searchacties iets anders af dan topix ja.. data van een search wordt gecached om zo tijd te besparen bij het bladeren door je search, en in de config file is ook in te stellen hoelang een cache 'blijft hangen', ik geloof dat dat nu op 5 minuten.

Oplossingen voor je probleem:
• search cache tijd duratie verlengen naar een uur
• mogelijkheid tot 're-search' na verlopen search

Eerste is makkelijk, tweede zal waarschijnlijk even op zich moeten laten wachten (komt dan in het bakje todo-features.
ach het heeft toch geen haast, ik open wel de links van de search in een nieuw window.
btw "vroeger" kon je de gevonden topic's automatisch in een nieuw window krijgen, nu niet meer?

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Nu is het link-beleid wat uniformer, alle links die naar paginas binnen GoT linken openen in dezelfde window, alle non GoT links openen in een nieuwe window. De shift toets is je vriend.

Search-cache tijd vergroot naar 1 uur.

nada aka zilch, formerly known as zip

Dit topic is gesloten.