Toon posts:

(CM) soundblaster audigy frontje naar de kl***

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben druk bezig met me eerste casemod. Lian li pc70 kast, raampje, blacklight, rounded cables, fannetje meer of minder, enz, enz, enz. foto's volgen zodra ik alle kabels netjes heb weggewerkt en me digidoc ook goed functioneert.

Mijn vraag: ik heb een soundblaster audigy platinum met rack. En dat beige ding in mijn kast was een doorn in het oog. De frontjes van mijn DVD en floppy heb ik gespoten en het resultaat daarvan is acceptabel. Die audigy was gewoon nog steeds lelijk. Dus wilde ik wat gaten boren in een van de aluminium kleppies die je drives zeg maar bedekken. Mijn beredenatie was dat ik gewoon die audigy er vlak achter kon vast schroeven, en ik dus een mooi alu frontje had. Resultaat...een compleet naar de klote gefreesd alu frontje en het frontje van me audigy kan ik nu ook wegdonderen.

Om een lang verhaal kort te maken: Hoe kom je aan alu frontjes voor je audigy? Er is vast wel iemand hier met een alu kast die daar ook eens mee heeft lopen kloten. Kom af en toe wel eens alu frontjes tegen voor je floppy en voor enkele cd/dvd spelers, maar dat zoek ik dus niet.

Verwijderd

Hmmz kan je er niet aan komen via creative.com ofzo ?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:25

Damian

Insane Obtrusion

PICS :)

mareh, denk dat je de lul bent, lijkt me niet dat ze die dingen los verkopen

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

mischien bij meneer lian-li? 8)7

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:30

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Maaruh, hoe heb je dan in hemelsnaam gefreesd? Met de baybus er vlak achter of zo? Dat je zo'n metalen plaatje naar de kl*te fresst, daar kan ik nog inkomen, maar je audigy frezen?? Damn! :(

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

PICS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 21:43:
mischien bij meneer lian-li? 8)7
die meneer verkoopt cd-rom en fdd- bezels maar audigy frontjes zitten niet in z'n gamma hoor :)

had er eigelijk ook al aan gedacht om dit met de mijne te doen maar ik zal er dan toch maar niet aan beginnen denk ik ;)
grootste probleem vind ik aan dat Audigy drive front is dat bepaalde connectoren dieper naar binnen zitten en een gewoon gefreesd gat niet zo mooi zou zijn volgens mij maja

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

We zeggen altijd maar er is geen beter vermaak dan leedvermaak ;) :P
Maare kan je dat frontje van je audigy niet losmaken en hem dan in zo een lian-li frontje modden :?

Turn it off and on again.

Verwijderd

Volgens mij moet je met een beetje creativiteit idd een heel eind kunnen komen ......

Verwijderd

Smokey_The_Bandit schreef op 07 augustus 2002 @ 00:20:
We zeggen altijd maar er is geen beter vermaak dan leedvermaak ;) :P
Maare kan je dat frontje van je audigy niet losmaken en hem dan in zo een lian-li frontje modden :?
nee want dat frontje is met 2 golfjes afgewerkt dus dat past dan niet goed meer...

Verwijderd

wees creatief sloop de connectors eruit boor gaatjes in het frontje en lijm de connector's er aan dat heb ik ook gedaan ziet er best vet uit ik zal strax pics posten

Verwijderd

Je kan Creative een emailtje sturen, en vragen om een nieuw frontje voor een klein bedrag kan je dan een nieuw frontje krijgen, ik weet dit omdat iemand anders ergens in een ander forum een zwart frontje wilde hebben van creative audigy zoals die van de Ex versie en die heeft hij gekregen van creative. Hij kreeg er zelfs nieuwe knopjes bij die kleurde bij het zwarte frontje er bestaan dus gewoon losse beige en zwarte frontjes voor de Audigy.
Pagina: 1