kan iemand mij vertellen wat een leuk operating system is voor iemand die alleen met windows heeft gewerkt dus niet dat je helemaal meot gaan programeren om een programma te installeren ongeveer net als windows dat je gewoon exe opent en dan installeerd hij alles automatisch ik wil namelijk wel eens wat anders probereen ff expirimenteren
kheb toch vakantie
BeOs ook, erg leuk. En daar kan je makkelijk je weg in terug vinden.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Slackware+beginner=niet handig.
Ik zou gewoon voor Red Hat gaan omdat dat megaeasy is om te leren.
Lees eerst eens: FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 29/06
Je zou eens een makkelijker Linux-distro zoals Mandrake/RedHat/SuSE kunnen proberen, of anders is (Open)BeOS of QNX ook leuk.
Je zou eens een makkelijker Linux-distro zoals Mandrake/RedHat/SuSE kunnen proberen, of anders is (Open)BeOS of QNX ook leuk.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Mac OS is ook wel leuk om te leren (alleen heb je wel een Mac nodig
)
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Amiga is ook leuk... en natuurlijk PlayStation-2 of Vic20
Yamaha FZ1 :-)
zijn dit allemaal osjes waarmee je gewoon een soort exe file heb waar je dus niet alles moet programeren.
bijzaak: kan je ook in sommige andere osjes windows games draaien of niet
bijzaak: kan je ook in sommige andere osjes windows games draaien of niet
EXE's.Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 20:52:
zijn dit allemaal osjes waarmee je gewoon een soort exe file heb waar je dus niet alles moet programeren
Je hoeft het niet zelf te programmeren hoor, veel distributie's hebben een mooie grafische shell zodat je er makkelijk me om kan gaan (KDE bijvoorbeeld)
Dat staat allemaal in de FAQ en nee, het grote 'welke distro moet ik nemen' topic is niet alleen voor linuxdistro's. (Non-MS) OS'en waarop je off-the-shelf al je Windows programma's/spellen, bestaan gewoon niet. Helaas.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()