Sinds ik mijn moederbord en processor terug heb krijg ik als hij windows op wil starten of een reset of een blauw scherm die elke keer anders is. Nou heb ik mijn HD geformateerd om windows opnieuw erop te zetten maar steeds bij de instalatie loopt hij vast. Nou heb ik de cd-rom spelers getest maar daar was niks mis mee. De videokaart getest daar lag het ook niet aan. Ik heb er een andere Hardeschijf met windows XP erop ingedaan maar dan krijg ik hetzelfde probleem ik heb de netwerkkaarten getest daar was ook niks mis mee. Ik heb het geheugen getest en dat was ook goed. Wat kan er dan kapot zijn? Het is trouwens een ECS K7VTA3 rev 2.0 moederbord en een AMD Athlon XP 1900+ processor. Kan het zijn dat ik iets in de bios moet veranderen? En zo ja wat?
heb je ook ander mem op dit mobo getest, misschien dat het daar ergens fout gaat.
had het probleem hier ook onder win2k met een mobo dat geen single sided dimmetjes lustte
had het probleem hier ook onder win2k met een mobo dat geen single sided dimmetjes lustte
Het geheugen heeft altijd gewerkt en ik heb hetzelfde type moederbord terug gekregen. En ik heb het getest met geheugen uit een andere computer