"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
het - teken is nu een "boolean not"
ik laat verder commentaar aan joro over
ik laat verder commentaar aan joro over
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Hmm correct zou werken om quotes om de term te doen.. ("-test"), maar ik zal even kijken of ik bij non-boolean searches het kan negeren.
(ookal worden er geen woorden geindexeert die beginnen met een '-', want volgens de definitie van 'een woord' in react mag dat niet
).
(ookal worden er geen woorden geindexeert die beginnen met een '-', want volgens de definitie van 'een woord' in react mag dat niet
nada aka zilch, formerly known as zip
Het gaat niet om woorden die beginnen met een - teken, maar meer als ik in /50 een hostname zoek, de meeste ISP's (chello. @home) hebben wel een - teken in de hostname.
Vandaar dat ik (en anderen in /50) graag een - als zoekteken had gehad
Vandaar dat ik (en anderen in /50) graag een - als zoekteken had gehad
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Al gelukt Joror
Jeremy Clarkson
Gaan jullie deze niet vergeten
Jeremy Clarkson
nee hoor
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Jeremy Clarkson
Is allang gefixt, volgende update ook online.
nada aka zilch, formerly known as zip
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()