Search

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zoekfunctie GoT werkt niet?

Maar hij lijkt nu weer te werken, klopt dat? (en zo ja... mededelingenforum :*) )

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De search werkt hier extreem brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

hij heeft bij mij nog geeneen fatsoenlijk resultaat gegeven, dus eerst die kinderziekten eruit lijkt mij :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wel een beetje een oude indexering: Laatste indexering vond plaats op: 30-07-2002 10:09

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 gevonden resultaten op cd speler hier, is nog niet helemaal zich zelf zo te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hij doet wel wat, maar volgens mij zijn inderdaad alleen hele oude topics geindexeerd. Even afwachten nog maar :)

[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 06-08-2002 20:47 . Reden: om aan te vullen ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja. Idd brak. Bovendien als ik op 'toon van het hele jaar' klik dan krijg ik t/m 09-07-2002 te zien. Ik zoek dus een topic op NOS van Svdemeer dat over ADSL/SIP_SPOOF @ FreeBSD ging. Dit topic is van eind april/begin mei. Ik had daar zelf een tutorial in gepost en die heb ik, aangezien-ie toch op GoT stond, recent verwijderd tijdens een HDD schoonmaak. Kan iemand dat topic even voor me terug toveren of iig dat ik die inhoud even kan bekijken, het is nogal vervelend dat-ie helemaal niet meer lijkt te bestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:11:
Mja. Idd brak. Bovendien als ik op 'toon van het hele jaar' klik dan krijg ik t/m 09-07-2002 te zien. Ik zoek dus een topic op NOS van Svdemeer dat over ADSL/SIP_SPOOF @ FreeBSD ging. Dit topic is van eind april/begin mei. Ik had daar zelf een tutorial in gepost en die heb ik, aangezien-ie toch op GoT stond, recent verwijderd tijdens een HDD schoonmaak. Kan iemand dat topic even voor me terug toveren of iig dat ik die inhoud even kan bekijken, het is nogal vervelend dat-ie helemaal niet meer lijkt te bestaan...
Al op usernaam gezocht?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Individueel op topicstarter, poster icm. trefwoord en van allerlei exotische & obscure combinaties: ik krijg geen output uit die search.

Woeps. Hij heet svdmeer niet svdemeer |:( naja ik heb 'm :D bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bijv. als ik zoek op "webshop" krijg ik 0 resultaten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
de search wordt vanaf het begin opgebouwd, dit kan een paar honderd uur duren in het huidige tempo.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op 07 augustus 2002 @ 10:26:
de search wordt vanaf het begin opgebouwd, dit kan een paar honderd uur duren in het huidige tempo.
/me kaasie wacht met spanning af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:11:
Ook niet echt helemaal slim natuurlijk, om een dergelijk werkstuk aan derden toe te vertrouwen....... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een functie niet de oude topics afgrazen alsof ze net gepost zijn? Ze staan nl. nog wel in de database of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 12:08:
[...]
Kan een functie niet de oude topics afgrazen alsof ze net gepost zijn? Ze staan nl. nog wel in de database of niet?
Ik denk dat dat nu ook gebeurd... Maar dat is nou eenmaal traag .. Niet door de kwaliteit van de functie/het script, maar door de kwantiteit aan posts

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2002 12:13 . Reden: type ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
ach, vandaar dat als ik op 'test' zoek wel een berg resultaten krijg en op 'nacht' niks :P

nou mooi, weten we in ieder geval ongeveer wanneer ie t weer doet :)

Weekje nog...
Pagina: 1