In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 06-08-2002 20:47 . Reden: om aan te vullen ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Al op usernaam gezocht?Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:11:
Mja. Idd brak. Bovendien als ik op 'toon van het hele jaar' klik dan krijg ik t/m 09-07-2002 te zien. Ik zoek dus een topic op NOS van Svdemeer dat over ADSL/SIP_SPOOF @ FreeBSD ging. Dit topic is van eind april/begin mei. Ik had daar zelf een tutorial in gepost en die heb ik, aangezien-ie toch op GoT stond, recent verwijderd tijdens een HDD schoonmaak. Kan iemand dat topic even voor me terug toveren of iig dat ik die inhoud even kan bekijken, het is nogal vervelend dat-ie helemaal niet meer lijkt te bestaan...
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ja. Individueel op topicstarter, poster icm. trefwoord en van allerlei exotische & obscure combinaties: ik krijg geen output uit die search.
Woeps. Hij heet svdmeer niet svdemeer

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
/me kaasie wacht met spanning afKees schreef op 07 augustus 2002 @ 10:26:
de search wordt vanaf het begin opgebouwd, dit kan een paar honderd uur duren in het huidige tempo.
Verwijderd
Ook niet echt helemaal slim natuurlijk, om een dergelijk werkstuk aan derden toe te vertrouwen.......Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:11:
Mja. Idd brak. Bovendien als ik op 'toon van het hele jaar' klik dan krijg ik t/m 09-07-2002 te zien. Ik zoek dus een topic op NOS van Svdemeer dat over ADSL/SIP_SPOOF @ FreeBSD ging. Dit topic is van eind april/begin mei. Ik had daar zelf een tutorial in gepost en die heb ik, aangezien-ie toch op GoT stond, recent verwijderd tijdens een HDD schoonmaak. Kan iemand dat topic even voor me terug toveren of iig dat ik die inhoud even kan bekijken, het is nogal vervelend dat-ie helemaal niet meer lijkt te bestaan...
Verwijderd
Kan een functie niet de oude topics afgrazen alsof ze net gepost zijn? Ze staan nl. nog wel in de database of niet?Kees schreef op 07 augustus 2002 @ 10:26:
de search wordt vanaf het begin opgebouwd, dit kan een paar honderd uur duren in het huidige tempo.
Verwijderd
Ik denk dat dat nu ook gebeurd... Maar dat is nou eenmaal traag .. Niet door de kwaliteit van de functie/het script, maar door de kwantiteit aan postsVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 12:08:
[...]
Kan een functie niet de oude topics afgrazen alsof ze net gepost zijn? Ze staan nl. nog wel in de database of niet?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2002 12:13 . Reden: type ]
ach, vandaar dat als ik op 'test' zoek wel een berg resultaten krijg en op 'nacht' niksKees schreef op 07 augustus 2002 @ 10:26:
nou mooi, weten we in ieder geval ongeveer wanneer ie t weer doet
Weekje nog...