Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] 'last' laat niet laatste post zien

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Mozilla 1.0, Win2K

Ik heb het al vaker gemerkt, maar het komt soms voor dat de link 'last' niet helemaal goed werkt.

Ik had het daarnet (nu doet 'ie het wel weer goed) in dit draadje. Ik had net een reactie geplaatst en ging even een ander draadje lezen. Ik wil weer terug naar het voorgaande draadje en klik op 'last' van het draadje. Vervolgens staat mijn post er nog niet bij, maar deze post is wel weer zichtbaar als ik op de link voor de laatste pagina klik (toen '22').

Nu ik het toch over 'last' heb. Wat is precies het nut van deze link. Je krijgt toch hetzelfde resultaat door op de laatse pagina te klikken?

Klinkt een beetje slijmerig, maar toch zeg ik het even: ik ben erg tevreden over de nieuwe software. Tuurlijk, er zit nog een aantal bugs in. Maar dat vind ik niet zo'n probleem, er wordt hard aan gewerkt om de problemen die er zijn op te lossen.
Ik ben erg blij met de verschillende nieuwe features, met name bookmarks en het feit dat je kan kijken of iemand aanwezig is op het forum of niet (dat blauwe of grijze hoofdje).

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

'laatste' is NIET last page, maar 'laatste x berichten", waarbij x de waarde is uit je prefs.

Zou dit het verklaren?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
chem schreef op 06 augustus 2002 @ 21:18:
'laatste' is NIET last page, maar 'laatste x berichten", waarbij x de waarde is uit je prefs.

Zou dit het verklaren?
Ok, dan weet ik dat ook weer. :)

Maar dan werkte het gisteravond nog niet. Ik drukte op 'last' en toen kreeg ik toch echt niet mijn post te zien, die ik net had gepost. Toevallig viel het op omdat het mijn post was die ik niet zag. Ik zal het in de gaten houden en dan meld ik het wel.

Bedankt iig.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

ok, mocht je het weer zien maak dan een referentie naar deze bug, en maak evt. een screenshot :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.