Uh ohja.. moment
Pics:

Alleen nog lakken dus
wowPhreak schreef op 12 augustus 2002 @ 11:16:
[...]
Uh ohja.. moment
Pics:
afbeelding
afbeelding
Alleen nog lakken dus
krekrrr schreef op 12 augustus 2002 @ 11:41:
is ie al af?
eerst gewoon de normale erin houden, dan merk je het verschil pas. en dan die van 60...Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 10:44:
[...]
o wat leuk.
welk van de 2 motortjes stop je er als eerst in?
ook lichiesPhreak schreef op 12 augustus 2002 @ 11:44:
[...]
Mja, wat mij betreft wel.
Tenzij jullie nog met een aantal goeie ideëen komen
RIJST!!!Phreak schreef op 12 augustus 2002 @ 11:44:
[...]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
slaat ook nergens opilja_kole schreef op 12 augustus 2002 @ 13:28:
Hellaa ik heb het onderwerp nog niet hiero zien staan, maar volgens mij zijn de prijzen flink veranderd voor die Race-Tins....die waren eerst toch allemaal 11 USD ???
Nu zie ik ze staan voor verschillende prijzen, de eerste bladzijde nog 11 USD, de rest blz 2 t/m 5 allemaal hoger bijna..
kop lampen zijn ook stickertjeskrekrrr schreef op 12 augustus 2002 @ 11:41:
[...]
wow
echgt vet
die koplampen lijken ook net echt
en dat nummerbord
echt strak gedaan... is ie al af?
Gewoon die dude ff mailen hoe dat nou zit...koentjuh schreef op 12 augustus 2002 @ 14:32:
Wazig ja.. maargoed... We hebben Gash nog
Die mini bijv. kost nu 20 dollarIz nu wel zeker dat het bij gash gehaald wordt, aangezien ik daar afspraken had ove rkortingen op auto's bij bepaalde aantalleen... Niet over de prijs zelf
Dat kunnen we beter met zn allen doen..
Hij ziet gewoon opeens zoveel vragen uit Nederland komen en denkt heeeeyy....die gaan vast bestellen....ff wat extra verdienen aan ze....koentjuh schreef op 12 augustus 2002 @ 15:05:
haha... LOL.... Maar vind eht wel vaag...
Ja hoe zit het daarmee?koentjuh schreef op 12 augustus 2002 @ 15:14:
ja, maargoed, dan weten zij niet dat we nog backup hadden in NL + 206jes van de bensu's
Ik stem voor Gashkoentjuh schreef op 11 augustus 2002 @ 20:40:
Alle wijzigingen neem ik nog wel mee ja, was inderdaad een dag te vroegfoutje in het tellen.... Maarre als je nu alle suit thailand wil halen, dan wordt de keuze uit Bensu's weer kleiner, of we moeten de bensu bij gash halen en de rest daar
noem maar iets..... Anders moet weer alles worden veranderd... Jullie zeggen het maar, als jullie het liever bij die thai halen doen we dat.... Willen jullie het bij gahs, komt het van gash. Ga morgen/overmorgen de bestelling totaal verwerken...duzz Ben nu weer verder ajax-psv kijken en het ziet er HEEL goed uit
![]()
Ik gok 3-1
zal wel zijn omdat ze zo goed verkopen, en misschien dat die bovenste duurder is komt doordat die ook meer verkocht wordt (vind de bovenste ook mooierYoda schreef op 12 augustus 2002 @ 13:59:
[...]
slaat ook nergens op
afbeelding
afbeelding
exact dezelfde auto's stonden eerst allebei voor 11 dollar op de site nu staat de bovenste voor 15 dollar en de onderste voor 13 dollar?!??![]()
lol iz goed, wat is z'n e-mail?Gutteguttegut schreef op 12 augustus 2002 @ 15:00:
[...]
Dat kunnen we beter met zn allen doen..
Krijgt ie in 1 keer een hele lading meel met dezelfde vraag
Dan heb ik gelukkig een goedkope smaakFrostXL schreef op 12 augustus 2002 @ 15:51:
[...]
zal wel zijn omdat ze zo goed verkopen, en misschien dat die bovenste duurder is komt doordat die ook meer verkocht wordt (vind de bovenste ook mooier)
Geen idee...dacht het wel..maar gebruik voortaan ff de edit (FrostXL schreef op 12 augustus 2002 @ 15:56:
maarre krijgt gash ook race-tins?
OK
Verwijderd
Ik weet neit of ik eht wel aan durf een auto die 90 rijdt dus ik doe de gewone + barf-kitkrekrrr schreef op 12 augustus 2002 @ 11:45:
[...]
eerst gewoon de normale erin houden, dan merk je het verschil pas. en dan die van 60...
"man is not truly one, but truly two,"
Verwijderd
Euh, ja die komt er nog wel..... als ik klaar ben (en aangezien ik deze week nogal druk ben hoop ik dat ik de lijst morgenavond klaar heb)mr_petit schreef op 12 augustus 2002 @ 17:54:
hé koentjuh....
Komt er nog een definitieve lijst van wie er besteld heeft en om hoeveel auto's het precies gaat?
ben wel benieuwd
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Oke... dan ben ik were helemaal bij (hoop ik) ..koentjuh schreef op 12 augustus 2002 @ 18:55:
Bij gahs was meer keuze
de race-tins op de site zijn ook duurder gewordenMacadoshis schreef op 12 augustus 2002 @ 18:56:
[...]
Oke... dan ben ik were helemaal bij (hoop ik) ..
Ach wat moet ik anders met mijn geld doen? nuttige dingen van kopen? denk het nietFrostXL schreef op 12 augustus 2002 @ 19:31:
[...]
de race-tins op de site zijn ook duurder geworden
Effe de topic titile bekijken... hij is gesloten staat er.....woutertje schreef op 12 augustus 2002 @ 19:47:
ken der nog bestelt worden?
Aan mij gevenMacadoshis schreef op 12 augustus 2002 @ 19:41:
[...]
Ach wat moet ik anders met mijn geld doen? nuttige dingen van kopen? denk het niet
Wanneer ze besteld worden:Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 18:18:
Ik heb het erg druk gehad, dus m`n eerste post weer in een tijdje, wanneer worden ze besteld, wanneer moet er betaald worden, wanneer kunnen ze geleverd worden?
Wanneer denk je dat je iedereen kan mailen met de heoveelheid euro's die ze moeten sturen naar jouw??koentjuh schreef op 12 augustus 2002 @ 20:23:
Wie niet, maargoed grote grope dus veel werk hiero. Veel mesnen moet betalen, zijn altijd wel wat langzame lui bij, dus denk dat je wel paar weekjes geduld moet hebben
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens... Is alleen in ons voordeel dat er SNEL wordt betaald!!!!Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 21:02:
Ik zou wel een maximale termijn afspreken wanneer iedereen betaald MOET hebben. Anders duurt het idd eeuwen 2 weken ofzo lijkt me lang genoeg (maybe wel erg lang mja)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
waar woont/heeft gash zijn bedrijf eigenlijk?Gutteguttegut schreef op 12 augustus 2002 @ 15:15:
Mag ik ze al ophalen bij Gash?
ja, dat bedoel ik. die stickers zijn vet echt....
ja, ik denk dat we misschien allemaal maar weer [zoals gebruikelijk bij IA's] een paar euro extra moeten storten voor de moeite... lijkt mij een goed id.Macadoshis schreef op 12 augustus 2002 @ 20:55:
is goed!! ken haast niet wachten... maar ja.. ik heb geduld!!
Petje af trouwens.... dat je het allemaal bij ken houden...
en natuurlijk een t.net casebadge erop!Phreak schreef op 12 augustus 2002 @ 11:44:
[is ie al af?]
is toch @wanadoo.nl?Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 22:16:
minicarz@hotmail[antispam-punt]com is buiten gebruik?? krijg mn mail steeds terug.
We've got that ring of confidence
Morgenochtend hoop ik...ik rijd morgen middag naar hem toe om ze op te halen.......als hij tenminste van jou mijn bestelling heeft gekregen...anders sta ik daar voor ***..koentjuh schreef op 12 augustus 2002 @ 20:29:
euh....ik hoop volgende week.. Maar ligt eraan hoe snel gash is als ik hem morgen (of overmorgen) de totale bestelling door stuur..
Ja.Yukkie schreef op 12 augustus 2002 @ 23:07:
phreak! paar vraagjes! (vette car mod btw) heb jij nou een race - tin?
Nog niet nee, die bestel ik bij koentjuh.heb je daar ook zo'n turbo kit op? zo ja waar laat je dan de battery kit?
Ja ws. wel.en dna een vraagje in het algemeen: past die battery kit voor de turbo in de race-win wel onder de kap(of heet dat carrosserie)?
past er ook nog een extra batterij in de race-tin?Phreak schreef op 13 augustus 2002 @ 01:01:
[...]
Ja.
[...]
Nog niet nee, die bestel ik bij koentjuh.
[...]
Ja ws. wel.
Sommige wel...sommige niet...maar welke precies wel en welke niet is nog niet van alle bekend.FrostXL schreef op 13 augustus 2002 @ 08:45:
[...]
past er ook nog een extra batterij in de race-tin?
Ik he geen tijd om het op te halen.. dus stuur maar gewoon op....koentjuh schreef op 13 augustus 2002 @ 11:39:
Dat is dus alleen voor mensen die ALLEEN bensu's hebben besteld. Zij kunnen na mij geinformeerd te hebben het daar afhalen... voor de lui die echt niet kunne de wachten...Owja, wel wachten tot ik je heb terug gemaild.... en je met gash afspraak hebt...
ritje assen amsterdam kost net zo veel als 2 bensu's,Gash schreef op 13 augustus 2002 @ 10:33:
Voor iedereen die bij ons langs wil komen (in overleg met Koentjuh!) om zijn Bensu af te halen: bel van te voren even naar 020-7774324 voor een afspraak!
We hebben een kantoortje aan huis van waaruit wij 'de business' runnen, maar we zijn niet altijd aanwezig! We hebben dus geen winkel.
Het zou lullig zijn als iemand een heel stuk moet reizen en dan voor een gesloten deur staat.......
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
En OK?koentjuh schreef op 13 augustus 2002 @ 08:44:
Twee weken lijkt me dan prima ja, enne braindamage je mail is gekomen hoor
Assume there are no rules and it's one big free for all
Gash heeft er waarshijnlijk nog over na deze actie en het zou me niks verbazen als hij gewoon weer nieuwe besteld om die vervolgens via ze webshop te verkopenAlpha-sphere schreef op 13 augustus 2002 @ 17:55:
Hmmmmm..... zo te zien ben ik te laat.....
Misschien is het een idee om veel van die bensu car in te kopen en via GoT te verkopen. Ik denk dat er nog zat mensen zijn die zo'n ding willen hebben. Ik in ieder geval, alleen jammer dat ik het nu pas zie.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
BETER!!!!!!!!!!!-=!ME!=- schreef op 13 augustus 2002 @ 18:05:
[...]
Gash heeft er waarshijnlijk nog over na deze actie en het zou me niks verbazen als hij gewoon weer nieuwe besteld om die vervolgens via ze webshop te verkopen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Klote die van mij is 40MHZMacer schreef op 13 augustus 2002 @ 18:27:
FM freq, en meestal 27MHZ
Verwijderd
Als je bij gash ophaalt moet je eerst een afspraak maken en het met koentjuh afspreken!Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:33:
He Gash, waar in Amsterdam zijn de bensu's op te halen? En is het anders niet mogelijk dat jij ze gewoon verstuurd, ipv eerst naar Koentjuh?
Weet niet of hij dat wil, aangezien we ze nu goedkoper krijgen dan wat hij er normaal voor zou vragen.... is hem nu weinig werk...met dat erbij heel veel werk, weet niet of het er dan nog uitkan met de prijs...Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:33:
He Gash, waar in Amsterdam zijn de bensu's op te halen? En is het anders niet mogelijk dat jij ze gewoon verstuurd, ipv eerst naar Koentjuh?
Verwijderd
Ja dat weet ik wel, maar ik wil weten waar in amsterdam het ongeveer is, aangezien het voor mij niet makkelijk is om er zo te komen. Heb namelijk geen auto ofzoFrostXL schreef op 13 augustus 2002 @ 19:31:
[...]
Als je bij gash ophaalt moet je eerst een afspraak maken en het met koentjuh afspreken!
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| Bestelnr. Omschrijving Aantal Prijs Totaal 1384 Versteviging(>>>) 1 $ 1,- $ 1, - 1300 Lagers 4 $ 0,50 $ 2, - 1370 Vering voor 1 $ 2,- $ 2, - 1359 Versnellingsplaat(>>>) 2 $ 0,77 $ 1,44 1158 Zwarte auto :? 1 $ 11,- $11, - 1263 Motor @ 90 km/u 1 $ 10,- $10, - 1253 Motor @ 60 km/u 1 $ 1,80 $ 1,80 1343 Metalen stuurpin 1 $ 2,80 $ 2,80 1663 banden (metaal) 1 $ 5,50 $ 5,50 1653 banden (drag-zwart) 1 $ 5,40 $ 5,40 1323 Drijfstang 1 $ 0,80 $ 0,80 1336 Veertje 2 $ 0,60 $ 1,20 2155 antenne 1 $ 6,- $ 6, - 1601 Blauw bright LED 2 $ 1,80 $ 3,60 1312 Versnelling (32 pitch) 4 $ 0,35 $ 1,40 1313 Versnelling (13 pitch) 4 $ 0,30 $ 1,20 1886 Mini-cover 1 $ 4,50 $ 4,50 1371 Vering achter 1 $ 4,20 $ 4,20 XXXX brafkit presoldered(>>>) 1 $ 13,35 $13,35 totaal $79,19 PLUS die 4 swichtjes! |
hmmm tsja.... (jammer)koentjuh schreef op 13 augustus 2002 @ 20:09:
echt wazig..... denk dat lui die op 11e of 12e nog bensu's besteld hebben erg weinig keuze zullen hebben.. zit nu bij de 9de en daar is bijna niemand meer die zijn gewenste kleur kan krijgen.... dat wordt weer mailtjes sturen morgen
'k denk zelf dus AM .... (is wat makkelijker te bouwen)Macer schreef op 13 augustus 2002 @ 18:27:
FM freq, en meestal 27MHZ
Verwijderd
koentjuh schreef op 13 augustus 2002 @ 20:13:
Ja.... de tin cars verwerk ik ook allemaal..ga gewoon de datum af, alle bestellingen dus!!! Enne jouw wijzigingen zijn goed gegaan... die switchen waren toch de laatste wijzigingen? na dat mailtje van 8-8-2002
code:
1 PLUS die 4 swichtjes!
edit:
Jouw bestelling is nie lief voor de lay-out
Mooi, eerst ff kijken wat die dingen aan batterijen vreten en dan volgende week die opladers bestellenMacer schreef op 13 augustus 2002 @ 21:43:
Inkoopactie voor GP batterijen is inmiddels gestart, dus mocht je niet teveel batterijen kwijt willen aan je Bensu/Race tin kijk hier
[rml][ Inkoopactie] GP Batterijen[/rml]
Als je nou ff verder kijkt dan je neus lang is,...maar goed hier ff een stappenplan voor jeVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:10:
Maar nu heb ik nog niet echt antwoord op mijn vraag, want ik wilde ook graag weten waar in amsterdam het ongeveer op te halen is
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq