Error™

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 12:13
Sinds wanneer mag je op het woord Error ™ claimen :? Volgens mij moeten die ™ weg. Zie bijvoorbeeld hier : message 565243.

Goed, ik weet dat het misschien leuk voor jullie is, maar ik denk niet dat je een veel gebruikt normaal woord dat niet van een merk is mag claimen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

*eens*

BTW is dat een bug in de topictitel of is dat jouw vage progzooi :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Bolk schreef op 06 augustus 2002 @ 20:29:
*eens*

BTW is dat een bug in de topictitel of is dat jouw vage progzooi :+
Denk een bug in Parse :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Sinds wanneer mag je op het woord Error ™ claimen
dem, wat een kromme zin, snap er geen fuck van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook overal moeilijk over doen, is het eerste wat in me opkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

hdd schreef op 06 augustus 2002 @ 21:04:
[...]

Komma erbij doet wonderen..

"Sinds wanneer mag je op het woord Error, T(rade)M(ark) claimen?"
um jij ziet trade mark. ik zie :
code:
1
&#8482

en daar snap ik eerlijk gezegd ook geen bal van :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
heuveltje schreef op 06 augustus 2002 @ 21:22:
[...]

um jij ziet trade mark. ik zie :
code:
1
&#8482

en daar snap ik eerlijk gezegd ook geen bal van :)
Je bent niet de enige. Misschien is 't de HTML code voor TM?

EDIT: Yep, html code voor tm :P leuk hoor topicstarter.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 21:14:
Vind ik ook, doet t.net ook. En terecht overigens, maar dat je dan opeens TM is dan not done IMHO

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 21:14:
Er kan toch ook gewoon Error staan :? Ik bedoel, ik kan ook wel © en ® In me sig plakken dat ie van mij is :). Maar wat is het nut er van, het staat misschien wel leuk, en mag je wel zomaar TM erachter plakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie kunnen dus niet de humor er van inzien :?

Zou het zetten van een trademark op een errormessage niet een vorm zijn van zelfspot??

Een humoristische vorm zelfs :)

Kom op jongens.....stap naar de rechtbank om het ongedaan gemaakt te krijgen zou ik zeggen.

Je kunt ook te ver gaan met dingen veranderd willen zien hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Of het wel of niet mag weet ik niet, maar het staat ook niet zo professioneel. Het slaat gewoon nergens op. Haal het er gewoon uit, nutteloos.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delphi schreef op 07 augustus 2002 @ 01:00:
Of het wel of niet mag weet ik niet, maar het staat ook niet zo professioneel. Het slaat gewoon nergens op. Haal het er gewoon uit, nutteloos.

Herhaal jij dat nog, als je bovenstaande gelezen hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:01:
[...]
Herhaal jij dat nog, als je bovenstaande gelezen hebt :?
Had het niet gelezen (zelfde tijd), maar het is gewoon mijn mening erover. Zelf had ik er geen topic voor willen maken, maar ik vind wel hetzelfde.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, dan draai ik mijn opmerking om.

Wie van jullie had al in de gaten dat het zetten van het trademark symbool bij een fout, zelfspot is :? (ik gok namelijk geen van allen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:12:

Wie van jullie had al in de gaten dat het zetten van het trademark symbool bij een fout, zelfspot is :? (ik gok namelijk geen van allen)
Jonge ik zie de LOL er ook wel van in :). Maar het staat aan de ene kant zo dom :).
Je hebt toch ook niet GOT ™...

Ik heb me nickname ook toch neit : Termi™, we kunnen nu wel alles gaan ™'en maar het staat zo amateuristisch.

Maar jij bent van de crew , dus ik geef je gelijk, tjah, ik wil er geen got-oorlog over ™ beginnne. Dus laat het maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:12:

Nope, niet in me opgekomen aangezien de modjes zo streng zijn de laatste tijd. Wie verwacht dan nog humor in GoT zelf?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX_infinity schreef op 07 augustus 2002 @ 01:20:
[...]

Nope, niet in me opgekomen aangezien de modjes zo streng zijn de laatste tijd. Wie verwacht dan nog humor in GoT zelf?

Euhm, sinds wanneer zijn wij enorm streng :?
We hebben geen humor, we zijn botjes.

Proef ik nu enige rancune en frustratie in die post, of heb ik het volkomen mis :?
Termi schreef op 07 augustus 2002 @ 01:14:
[...]

Jonge ik zie de LOL er ook wel van in :). Maar het staat aan de ene kant zo dom :).
Je hebt toch ook niet GOT ™...

Ik heb me nickname ook toch neit : Termi™, we kunnen nu wel alles gaan ™'en maar het staat zo amateuristisch.

Maar jij bent van de crew , dus ik geef je gelijk, tjah, ik wil er geen got-oorlog over ™ beginnne. Dus laat het maar....
Tja met dat verschil, dat het hierbij om foutmeldingen gaat. Iets dat je zeker met nieuwe software aardig vaak voor je neus geschoteld krijgt ;)

In deze context is het grappig, in een andere context kan ik de humor er niet echt van inzien. Ik wil alleen aangeven, dat het bedoeld is als grapje en dat je er niet te veel ophef over moet gaan maken, want dan moet het copyright teken bij de Devschuur zeker ook weg?

Ik denk dat we met z'n allen wel betere dingen te doen hebben, dan over dit soort kleine dingen te gaan kissebissen (of hoe je het ook schrijft :P )

Dat ik van de crew ben heeft hier weinig mee te maken en een GoT-oorlog zou het zeker nooit worden hoor ;) Daarvoor moet je met heel wat ergere dingen aan komen zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:27:
[...]

Dat ik van de crew ben heeft hier weinig mee te maken en een GoT-oorlog zou het zeker nooit worden hoor ;) Daarvoor moet je met heel wat ergere dingen aan komen zetten ;)
Nej ik noem maar wat, maar gelukkig is dit niet een veel gepost topic ;). Dus het blijft nog redelijke geheim O-). Maar, ik hbe er niks op tegen, het mag ,alleen vind ik het bijzonder en een beetje (snap de lol ook wel) dat got tm bij heeft staan :).

Van mij mag het wel dicht, case closed B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jemig wat een gezeur, een TM heeft te maken met een gedeponeerd Merk je kunt hooguit een copyright hebben op de foutmelding. Daarvoor hoef je echt geen symbolen bij te hebben. Je moet alleen een mate van originaliteit hebben. De wet doet de rest.

Oftewel een hoop gezeur over een beetje humor.... insectennaaiers (c)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 01:27:
[...]
Euhm, sinds wanneer zijn wij enorm streng :?
We hebben geen humor, we zijn botjes.

Proef ik nu enige rancune en frustratie in die post, of heb ik het volkomen mis :?

[...]
Nee, totaal mis. Rustig maar hoor, I O+ mods :+
Ik bedoelde daarmee dat als 't een iets vrolijkere boel zou zijn op GoT dat ik het dan misschien wel zou hebben begrepen. Kwam er een beetje verkeerd uit, sliep ook al voor 90% :P

Pagina: 1