Toon posts:

[CPU's] opeens erg warm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was bezig met me maandelijkse check up van me pc's hier, ff memtest draaien etc.
Ik kijk in de BIOS naar de temp van me P3 500 mhz, 41 C, en na 5 minuten was da al 46 C daarna liep ie niet meer op, is dit niet een beetje erg warm ? De Voltages zijn gewoon normaal en de CPU fan draait ook goed. Naja ook maar ff checke op me P3 933, In de BIOS kijke, Voltages normaal, Fan speed normaal, ( incl 2x 80 MM ) 39 C !, terwijl ie eerst liep op 28 C idle... en het is hier in de kamker toch echt niet warm ofzo ik snap der nix van. Iemand enig ideej waarom deze temps zo hoog kunnen zijn ?? Ik mag toch aannemen dat de temps kloppen in de BIOS of niet ?? O ja tis hier in het pc hok 24 C.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Da's een redelijk normale temp hoor. Is het een Katmai of een Coppermine? Als het een coppermine is zou het nog lager mogen, maar voor een Katmai is het uitstekend.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 10:48

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

misschien tijd om de koelpasta te verversen?

[specs]

Verwijderd

Topicstarter
Die van me P3 933 vin ik ook wel normaal jah, maar die P3 500 is 46C ik zal em denkik eens ophalen, ff kijke, misschien een fan derbij in douwen, ik ga ut ff checken

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 20:36:
Die van me P3 933 vin ik ook wel normaal jah, maar die P3 500 is 46C ik zal em denkik eens ophalen, ff kijke, misschien een fan derbij in douwen, ik ga ut ff checken
Nogmaals, een P3 500 @ 46C is normaal, zéker als het een Katmai is.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!