Eigelijk een overbodig waard

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=569585

Ik weet dat ik er (veel te) vlug erbij ben, maar dit vind ik nu een perfect voorbeeld van een reactie wat imo naar de nul mag gaan. Wat heeft iemand eraan als die linkjes na welgeteld 3 linkjes te vinden is :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:07
Robin Vreuls schreef op 06 augustus 2002 @ 20:20:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=569585

Ik weet dat ik er (veel te) vlug erbij ben, maar dit vind ik nu een perfect voorbeeld van een reactie wat imo naar de nul mag gaan. Wat heeft iemand eraan als die linkjes na welgeteld 3 linkjes te vinden is :? |:(
Vind em beetje heel erg overbodig. Voegt nagenoeg niets toe en is niet fijn voor de layout. Heb hem ook overgewaardeerd gegeven.

Tevens voegt ie niets toe (geen text althans) en is dus overbodig :P

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik hebbum (als nieuwspostert) iig verzocht om [url] tags te gebruiken. De rest laat ik aan jullie over: ik mod niet in men eigen draadjes. Aangezien deze reactie iig behulpzaam bedoeld was is dit IMO een 1 waard. :)

[edit] ik vondtum trouwens ook wel een beetje grappig :+
doe maar toch een 1, als het aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Felicia schreef op 06 augustus 2002 @ 20:27:
[...]

Vind em beetje heel erg overbodig. Voegt nagenoeg niets toe en is niet fijn voor de layout. Heb hem ook overgewaardeerd gegeven.

Tevens voegt ie niets toe (geen text althans) en is dus overbodig :P
* Robin slaps wauske

Hoezo kwoot je me als je "first-post" hebt :? |:( :P ;) :* Voor de rest ben ik het met je eens :)
Netman867 schreef op 06 augustus 2002 @ 20:28:
doe maar toch een 1, als het aan mij ligt.
/me heeft em net voor de eerste keer gemod en toen stond deze op de nul en heb deze met een 0 gemodderd beloond :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Slap away robin :P had er gewoon geen erg in :P

Maar hij stond weer op 2 dus weer terug naar beneden gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Felicia schreef op 06 augustus 2002 @ 21:13:
Slap away robin :P had er gewoon geen erg in :P

Maar hij stond weer op 2 dus weer terug naar beneden gestuurd.
* Robin schopt wauske >:) Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/puh.gif

Nu is * Felicia geen Liev Modje meer maar een een Liev Dictatortje ;( Ik dacht dat het gebruik van je LM mogelijkheden in extreme gevallen werden gebruikt en niet om je eigen mening door te drammen door je LM mogelijkheden te misbruiken. Ik zag dit ook al een paar keer bij * Robin Ook HOI :* :+ en ik heb daar niks van gezegd, tot ik nu ook het zie bij * Felicia :'(

Dit is gewoon een opmerking over wat ik zie gebeuren, niks meer en niks anders :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Euh ikke dictator? Moet ik nu vereerd of beledigt zijn :D

Maar ik zet em op nul omdat ik het logisch vind. Als jij graag wilt vermelden waarom dat niet/minder logisch is zal ik het niet doen :) (ik heb het toch vermeld dus argumentatie helpt wel :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Mwa, een enkel 1tje is wel terecht imo.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Felicia schreef op 06 augustus 2002 @ 21:59:
Euh ikke dictator? Moet ik nu vereerd of beledigt zijn :D
Alletwee :? :P :+ :*
Maar ik zet em op nul omdat ik het logisch vind.
En daar gaat het me om :) Je bent Liev Modje geworden omdat je kennis bezit van het modden, ervaring hebt van het modden, vaak op de FP te vinden bent etc. En Liev Modje houdt onder andere in dat je reacties meerdere keren kunt modden. En daarbij gaat het om reacties die bijna dood zijn, de reactie van de juiste tag te voorzien, etc.

Wat jij nu doet (en niet alleen jij op dit moment) is een reactie meerdere keren modden om jouw (eigelijk onze :+) mening te doen uitten zonder dat de rest van de modders (ik bedoel niet de LM'ers :) ) de kans geeft om die reactie te modden. Ik vind dit dus een foutief gebruik van de LM mogelijkheden (zie: Jaymz in "UltratmpMods" ).

Een beetje voor dictator spelen hier :D :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
:o :)
En daar gaat het me om :) Je bent Liev Modje geworden omdat je kennis bezit van het modden, ervaring hebt van het modden, vaak op de FP te vinden bent etc. En Liev Modje houdt onder andere in dat je reacties meerdere keren kunt modden. En daarbij gaat het om reacties die bijna dood zijn, de reactie van de juiste tag te voorzien, etc.
Multi mod voer ik uit waar nodig. Ik probeer deels te voorkomen dat deze weer onnodig op +4 komt te staan en daardoor alsnog onmodbaar op 2 blijft staan.
Wat jij nu doet (en niet alleen jij op dit moment) is een reactie meerdere keren modden om jouw (eigelijk onze :+) mening te doen uitten zonder dat de rest van de modders (ik bedoel niet de LM'ers :) ) de kans geeft om die reactie te modden. Ik vind dit dus een foutief gebruik van de LM mogelijkheden (zie: Jaymz in "UltratmpMods" ).

Een beetje voor dictator spelen hier :D :+ :)
Aahh maar hier speel ik juist niet de dictator want ik ben niet de enige met die mogelijkheid, juist ook omdat ik aangeef dat ik het doe is het handig voor de rest omdat men kan aangeven dat hij juist niet op 0 maar bijvoorbeeld op 1 thuis hoort :) Ik kan het ook wel eens fout hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik volg het ff niet, meestal is het plaatsen van links naar mirrors behulpzaam alleen als je er veel post niet meer :?
Oke het ziet er niet uit en is niet echt overzichtelijk, maar hij is ontopic dus min +1 hij is behulpzaam dus +2 en dat is imho ook de score die hij verdient (en heeft momenteel)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
spook schreef op 07 augustus 2002 @ 07:52:
Ik volg het ff niet, meestal is het plaatsen van links naar mirrors behulpzaam alleen als je er veel post niet meer :?
Oke het ziet er niet uit en is niet echt overzichtelijk, maar hij is ontopic dus min +1 hij is behulpzaam dus +2 en dat is imho ook de score die hij verdient (en heeft momenteel)
Als je zelf een linkje maakt met een eigen mirror is dat behulpzaam maar als je alleen maar een opsomming geeft van de download pagina dan vind ik dat niet zozeer behulpzaam. Kan je beter een linkje geven daar de download pagina zelf waar dezelfde linkjes staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Felicia schreef op 07 augustus 2002 @ 11:48:
[...]

Als je zelf een linkje maakt met een eigen mirror is dat behulpzaam maar als je alleen maar een opsomming geeft van de download pagina dan vind ik dat niet zozeer behulpzaam. Kan je beter een linkje geven daar de download pagina zelf waar dezelfde linkjes staan :)
Oke maar dan is het nog steeds ontopic, geen flaim of trol dus een +1 en geen 0

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

't is gewoon een pagina cut&paste van de Mandrake site, en voor knip&plakwerk word doorgaans niet meer dan een +1 score gegeven.

Ter info: klik maar eens op de downloadpagina van Mandrake en dan zie je vrijwel dezelfde lijst.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Ik zou hier ff aan het archief nog willen toevoegen dat als ik van tevoren zijn opvolgende reacties had kunnen voorspellen ik hem bijna naar de -1 geadviseerd had :(

lees de draad maar ff na, voor wie het niet snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Netman867 schreef op 07 augustus 2002 @ 22:59:
Ik zou hier ff aan het archief nog willen toevoegen dat als ik van tevoren zijn opvolgende reacties had kunnen voorspellen ik hem bijna naar de -1 geadviseerd had :(

lees de draad maar ff na, voor wie het niet snapt.
Agreed maar ze zijn overbodig geen troll of flame (nouja eigenlijk wel IMO maar zuiver gezien niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Wat voor flame of troll iemand in een later stadium ook plaatst, elke reactie moet afzonderlijk beoordeeld/gemod worden.

vinnik

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 07 augustus 2002 @ 23:44:
Wat voor flame of troll iemand in een later stadium ook plaatst, elke reactie moet afzonderlijk beoordeeld/gemod worden.

vinnik
Vinnikook! Je kunt reacties in de context van een discussie modden, maar je kunt niet een standalone reactie lager inschalen doordat de p0sterd verder in de draad meer beun plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Vinnikook! Je kunt reacties in de context van een discussie modden, maar je kunt niet een standalone reactie lager inschalen doordat de p0sterd verder in de draad meer beun plaatst.
Daarom dat ik dat ook niet doe :P
Pagina: 1