Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
ik zou het niet weten, die is bij mij onder 95 al kapot gegaan, overburnen gaat daarmee namelijk niet zo lekker
welk brand programma wil je gebruiken???
welk brand programma wil je gebruiken???
gewoon Nero 5.5 installeren en hij zou moeten draaien.
BTW: Je Philips is net een oude Opel uit het jaar 0: als ie nu nog niet verrot is, gaat ie nog wel 20 jaar mee
BTW: Je Philips is net een oude Opel uit het jaar 0: als ie nu nog niet verrot is, gaat ie nog wel 20 jaar mee
Als je brander het dan nog niet doet, kun je proberen om de schijf niet in de DMA mode te laten draaien maar in de PIO mode only. Dat probleem had ik ook.
En idd als je Philipsje het doet, gaat ie lang mee!
Support voor Win XP volgens Microsoft:
http://www.microsoft.com/...xtSearchTermInput=cdd3610
Het is overigens een CDD3610
Dit is het enige wat ik er van kon vinden, je kan www.cdrom-drivers.com nog proberen maar die is down momenteel.
edit: een vriend van me heeft em ook en die zegt dat hij zonder probs onder XP werkt
http://www.microsoft.com/...xtSearchTermInput=cdd3610
Het is overigens een CDD3610
Dit is het enige wat ik er van kon vinden, je kan www.cdrom-drivers.com nog proberen maar die is down momenteel.
edit: een vriend van me heeft em ook en die zegt dat hij zonder probs onder XP werkt
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Maakt niet uit welk proggie ik gebruik. Bij elk burn proggie loopt het systeem vast op het testen van de drive._JGC_ schreef op 06 augustus 2002 @ 21:16:
gewoon Nero 5.5 installeren en hij zou moeten draaien.
Vreemd, bij mij werkte die meteen zonder problemen (Nero 5.5). Ik heb geen aparte driver geinstalleerd.
Verwijderd
ik heb hier nog een hele oude philips cdd2600 en zelfs die werkt gelijk met nero 5.5 onder XP
Ik ga gewoon een nieuwe kopen. Dan zal hij wel kapot zijn.. Zucht
Ja, dat klopt in dat geval moet je dit proberen, ik heb de branders nog (2stuks) in een pc hangen op XP.maontje schreef op 06 augustus 2002 @ 22:04:
[...]
Maakt niet uit welk proggie ik gebruik. Bij elk burn proggie loopt het systeem vast op het testen van de drive.
Dit moet je doen:
Als je brander het dan nog niet doet, kun je proberen om de schijf niet in de DMA mode te laten draaien maar in de PIO mode only. Dat probleem had ik ook.
Pagina: 1