Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Headsets van echt goede kwaliteit ben ik nog niet tegengekomen. De draadjes zijn altijd veel te dun en breken te snel. Dikkere draadjes zouden ook minder in de knoop zitten. Bij de dual headset voor de 8310/6510 is dat echt een ramp, duurt een paar minuten voordat je hem bel-klaar hebt.
Wat een belangrijk verschil tussen merkheadsets en noname kan zijn is de push-to-talk knop, waardoor je je gesprek aanneemt op de headset en de voicedial kan activeren.
Klemmetjes van Ericsson headsets zijn beter dan andere merken, die van Nokia breken echt snel af.
De productiekosten van een headset zijn ontzettend laag, ik denk een paar euro, maar wat ze voor originele headsets durven te vragen is echt niet in verhouding tot de kosten.
Wat een belangrijk verschil tussen merkheadsets en noname kan zijn is de push-to-talk knop, waardoor je je gesprek aanneemt op de headset en de voicedial kan activeren.
Klemmetjes van Ericsson headsets zijn beter dan andere merken, die van Nokia breken echt snel af.
De productiekosten van een headset zijn ontzettend laag, ik denk een paar euro, maar wat ze voor originele headsets durven te vragen is echt niet in verhouding tot de kosten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles