probleem met pc

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Ik heb hier een PC met een MSI K7T Pro 2a moederbord Revisie 1.
Daarop zitten een AMD Athlon 900 en een 256 MB PC133 dimm

Ook een SB128 PCI, een Realtek NIC'je en een Powercolor GF2MX.
Een IBM 80GB, een Quantum 40GB (beide 7200rpm) en een A-Open 40x CDrom en een Lite-on 16sp brander.

Dit alles op een nieuwe 300 Watt ATX voeding.

Hij loopt spontaan vast, meestal vrij snel na het opstarten. WinXP geeft een blauw scherm en start niet verder. Bij opstarten vanaf CD / diskette loopt hij na plusminus een minuut ook vast.

Wat heb ik al geprobeerd:

- alle apparaten los en minimaal opstarten (alleen HDD/videokaart)
- DIMM in ander slot
- andere voeding gekocht (had 235 watt :P)

Dit had allemaal geen effect. De temperatuur van de AMD en in de kast is rond de 37 graden.

Wat zou er hier aan de hand kunnen zijn?

[edit]
Dit is duidelijk GEEN software probleem overigens. Ik ben geen n00b 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Probeer eens een geheugentest :) downloaden bij http://www.memtest86.com :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:44
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 19:32:
[edit]
Dit is duidelijk GEEN software probleem overigens. Ik ben geen n00b 8)
Je topictitel doet anders vermoeden. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 07:34
effe een ander reepje geheugen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 10:21
Graag inderdaad een oplossing. Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen bij mij valt de pc uit. Ik denk het mobo. Ik heb een MSI K7t266 Pro2. Mobo kapot; ingeruild en gebruikte teruggekregen. Ben ermee bezig om een nieuw mobo te krijgen. Alle hardware vervangen. Dus zeker iets met mobo.

Ik heb een nieuw reepje erin gegooid. Zelfde probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
mobo of geheugen zal het denk ik zijn... effe testen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Chainsaw2002 schreef op 06 augustus 2002 @ 19:36:
Graag inderdaad een oplossing. Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen bij mij valt de pc uit. Ik denk het mobo. Ik heb een MSI K7t266 Pro2. Mobo kapot; ingeruild en gebruikte teruggekregen. Ben ermee bezig om een nieuw mobo te krijgen. Alle hardware vervangen. Dus zeker iets met mobo.

Ik heb een nieuw reepje erin gegooid. Zelfde probleem....
Om ff verder te gaan op Chainsaw2002's probleem: We hebben eerst de voeding (Enermax 350W) toen vervangen, daarna het moederbord, daarna het moederbord (ook die MSI) en daarna het geheugen en daarna nog de cpu. Niets wou helpen aan het probleem, ook de temperaturen waren goed. We hebben nooit een Winfast Leadtek GeForce 4 MX440 erop geprikt of andere hardware die niet samengaat met dit moederbord. Aangezien robgee hetzelfde moederbord en ook probleem heeft, zal het dus hoogstwaarschijnlijk aan dit onderdeel van zijn pc liggen. ;( Wij (ik en Chainsaw) zijn ook nog op zoek naar de oplossing... :{

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 09:24
MetHod schreef op 06 augustus 2002 @ 19:35:
[...]Je topictitel doet anders vermoeden. :{
Inderdaad. Op GoT en dan "probleem met pc".

No shit, Billy Boy. :)

Maarja, je bent natuurlijk gefrustreerd als iets het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheJackal schreef op 06 augustus 2002 @ 19:51:
[...] Inderdaad. Op GoT en dan "probleem met pc".

No shit, Billy Boy. :)
ff kappen met dat muggenziften aub.

er is hier blijkbaar een probleem dat meerdere tweakers hebben.
kunnen we hier geen oplossing voor proberen te vinden?

Zou ik het setje dat problemen geeft omruilen voor mijn eigen setje?
(that is: een DFI P2XBL Rev D2 mobo (i440BX) met een Celeron 850 en 256 MB PC100)

Dit wil ik liever niet omdat ik zelf gehecht ben aan mijn trouwe 440 BX'je.

Is het verstandig om de hele pc uit elkaar te halen en dan weer anders op te bouwen (PCI kaarten, IDE apparaten, DIMM sloten etc etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ff of je je moederplank goed in de case hebt gezet! Zijn er geen extra afstandsbusjes die nu lekker tegen de achterkant van de print aan het bakken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 20:18:
Kijk ff of je je moederplank goed in de case hebt gezet! Zijn er geen extra afstandsbusjes die nu lekker tegen de achterkant van de print aan het bakken zijn?
hmmm nee dat heb ik al gecontroleerd. Ik word er nu inderdaad vrij gefrustreerd van. 8)7 :|

Ik ga nu ff een ander reepje SDram erin proberen...

I'll keep you informed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Zou kunnen, je kan ook het voltage van je processor wat verhogen. Er zijn ook bepaalde Abit borden die dit nodig hebben om stabiel te draaien.
Kijk ook eens in je bios of je daar temperatuur en dergelijke af kan lezen en kijk of daar iets raars mee gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
red_bull schreef op 06 augustus 2002 @ 20:28:
Zou kunnen, je kan ook het voltage van je processor wat verhogen. Er zijn ook bepaalde Abit borden die dit nodig hebben om stabiel te draaien.
Kijk ook eens in je bios of je daar temperatuur en dergelijke af kan lezen en kijk of daar iets raars mee gebeurd...
goeie tip. dat ga ik zeker proberen! Ik ben nu even niet thuis dus ik kan niet direct uitsluitsel geven of het werkt.

(zit bij vriendin thuis ff te checken of er nog nieuwe replies zijn. Ik zit hier helemaal gefrustreerd te zijn :/ )

Chainsaw2002, heb jij nog tips om dingen te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^^kick^^

ik ben weer thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 10-09 15:23
Uhm dit lijkt toch duidelijk het bekende k7T probleem te zijn, psies hetzelfde wat ik heb. Was iets met de Southbridge die te heet werd of geen goeie spanning gaf?
In iedergeval bij mij was het het moederbord net als bij tientallen anderen op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postov schreef op 06 augustus 2002 @ 23:58:
Uhm dit lijkt toch duidelijk het bekende k7T probleem te zijn, psies hetzelfde wat ik heb. Was iets met de Southbridge die te heet werd of geen goeie spanning gaf?
In iedergeval bij mij was het het moederbord net als bij tientallen anderen op het forum.
hmmm dat klinkt dus als een bekend probleem!
ik ga even op zoek in de bekende MSI issues, misschien dat er een concrete oplossing te vinden is!

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Der is zeker een heel concrete oplossing, Opsturen naar MSI en zorgen dat ze NIET een ander K7T mobo naar je opsturen of een gereviseerde.

Want wat hebben ze bij mij gedaan? 4 maanden geleden PC starte niet meer op, monitor kreeg geen signaal, tijdje wachten kwam ie bij het laad schermpje, soms wat verder maar liep altijd vast en dan kreeg je em niet meer aan.
Dus opgestuurt, 2.5 maand gewacht! Eerst zeggen ze dat ie heel is daarna ineens toch kapot, kreeg ik gereviseerde. Na 1 maand weer zelfde probleem, grrrrr! :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

Shunt

Boe

ehhm kijk daarom koop ik nu altijd (bijna altijd) een asus mobo heb er wel eens problemen mee maar met fabrieks garantie doen ze NOOIT moeilijk

mare ik zou gewoon eens een ander merk mobo proberen ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Postov schreef op 07 augustus 2002 @ 00:15:
Der is zeker een heel concrete oplossing, Opsturen naar MSI en zorgen dat ze NIET een ander K7T mobo naar je opsturen of een gereviseerde.

Want wat hebben ze bij mij gedaan? 4 maanden geleden PC starte niet meer op, monitor kreeg geen signaal, tijdje wachten kwam ie bij het laad schermpje, soms wat verder maar liep altijd vast en dan kreeg je em niet meer aan.
Dus opgestuurt, 2.5 maand gewacht! Eerst zeggen ze dat ie heel is daarna ineens toch kapot, kreeg ik gereviseerde. Na 1 maand weer zelfde probleem, grrrrr! :( :r
Wij wilden van Bora Computer vanm de garantie een nieuw vervangend moederbord. Maar dat hadden ze niet meer en ze moesten het daarom naar MSI opsturen. Dat duurde 6 weken en we hebben het nu terug en het werkt wéér niet! :r :( Bora Computer wil ons niet het geld teruggeven of een ander (nieuwer) moederbord geven, ook niet met bijbetaling.
Wat moeten wij nu doen? :?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

check eens of jullie vio voltage wel op 3.45v loopt :?

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm dat is dus niet zo mooi.

opsturen naar de importeur is de enige remedie... :/

Zijn er ipv opsturen geen bekende oplossingen voor dit probleem? bijvoorbeeld een heatsink op die southbridge monteren ofzo? of eventueel een mooi Blorbje/fannetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
problem solved! Het is inderdaad een bekende MSI issue :(

Naast de socket op het moederbord zit een spoel met koper eromheen.
Naast de spoel zit een chipje (aan de rand van het moederbord), de SC1155CSW.

Zet je PC aan en als hij binnen 10 seconden zo warm wordt dat je je fikken brand dan is 'ie kapot.

De reden is een bepaalde batch mobo's waarbij er kwalitatief mindere chipjes zijn gebruikt.

Balen dus! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Koelen heeft geen nut, ik heb een kickass airco ernaast gezet, cpu 18 graden mobo 10 graden en liep gewoon weer vast hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postov schreef op 07 augustus 2002 @ 11:37:
Koelen heeft geen nut, ik heb een kickass airco ernaast gezet, cpu 18 graden mobo 10 graden en liep gewoon weer vast hoor. 8)7
dat zeg ik: dat chippie is kapot en moet vervangen worden.
de warmte is een gevolg van de fout in de chip dus koelen helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw2002
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 20:39:
[...]
Chainsaw2002, heb jij nog tips om dingen te proberen?
Niet echt. Ik heb zo'n beetje alles al vervangen.. Tenminste via garantie dan..
Ik denk dat we gewoon mobo moeten opsturen naar MSI.. Eigenlijk een gezamenlijke klacht.. Of iets dergelijks. Bij eentje lachen ze je uit..
Maar ik begrijp dat er meerdere zijn..

Misschien ff een: "Wie heeft er problemen met zijn MSI K7t?" topic openen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chainsaw2002 schreef op 07 augustus 2002 @ 13:24:
[...]

Niet echt. Ik heb zo'n beetje alles al vervangen.. Tenminste via garantie dan..
Ik denk dat we gewoon mobo moeten opsturen naar MSI.. Eigenlijk een gezamenlijke klacht.. Of iets dergelijks. Bij eentje lachen ze je uit..
Maar ik begrijp dat er meerdere zijn..

Misschien ff een: "Wie heeft er problemen met zijn MSI K7t?" topic openen..
heb je dat chippie al gevoeld? als je je pc aanzet moet 'ie binnen 10 seconden gloeiend heet zijn. Als dat zo is heb je gewoon recht op reparatie c.q. vervanging van dat gare bordje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw2002
Oeps sorry. Ik had nog niet gezien dat je het probleem al had opgelost.. FF uit proberen met chippie...
I'll keep you informed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw2002
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 11:14:
problem solved! Het is inderdaad een bekende MSI issue :(

Naast de socket op het moederbord zit een spoel met koper eromheen.
Naast de spoel zit een chipje (aan de rand van het moederbord), de SC1155CSW.

Zet je PC aan en als hij binnen 10 seconden zo warm wordt dat je je fikken brand dan is 'ie kapot.

De reden is een bepaalde batch mobo's waarbij er kwalitatief mindere chipjes zijn gebruikt.

Balen dus! |:(
Kun je ff uitleggen met PICS.. Want ik zie het niet echt...:? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
bah, ik had die geheugentest gedownd, want ik heb ook last van vastlopers
niet zo erg als hier gemeld bij het opstarten enzo, maar alleen onder heel specifieke omstandigheden. zo ben ik een aardig eindje op weg met SOF2, en ineens in een bepaald level hangt ie, en als ik nou vanaf daar probeer te spelen loopt ie in no time weer vast.
MOHAA was ook zoiets, die klapt er ook ineens ergens uit, dat level wil ie gewoon niet hebben ofzo. UT2003 draait ie wel onder alle omstandigheden UT en unreal1 trouwens ook
nooit vastlopers daar. in windows loopt ie ook niet vast
maar als ie dan vastloopt dan is het zo gruwelijk vast dat het volgens mij wel hardware moet zijn. met win98 was het niet beter
ik had al geprobeerd: andere proc., niks overklokken, laagste geheugentimings, ander OS, een fan op van alles en nog wat richten, alle denkbare video settings
dus nou die geheugentest maar eens
dus ik testen
maar op een bepaald moment lijkt dat ding te blijven hangen
hebben meer mensen daar last van gehad? hij gaf eerst wel errors, maar toen ik de geheugen timings iets lager zette had ik daar geen last van
de vastlopers gaan echter niet over, een van de twee reepjes geheugen eruit en hij liep nog steeds vast, het andere reepje erin idem dito
dat lijkt het geheugen ook uit te sluiten als oorzaak
maar dat geheugen test dingetje lijkt wel vast te lopen, en SOF2 dus ook
weet nog iemand een test utility dat bijvoorbeeld het mobo of de AGP test? met mijn ouwe voodoo2 had ik namelijk nergens last van, maar toen liep ie ook al op deze manier vast met een I740 kaartje
dus ik dacht, misschien is het een AGP probleem
sisoft sandra heb ik al gehad, alle testen daar doen het prima, 3Dmark loopt ook nooit vast trouwens

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw2002
Oh.. Ik heb dus ook het echte probleem ontdekt van mijn uitvallertjes..
Ik heb dus een IBM 60 GIG (Ik weet het, stom stom stom... 8)7 )
Nu is die ram gaar...
Jammer jammer jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
hmm, dat heb ik nog niet getest, maar bij mij zal het wel niet aan de HD liggen want windows loopt prima

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Topicstarter
Even een mega kick!

Ik heb het bordje teruggehad van MSI, ze hadden het omgeruild en getest volgens hun. Nou er was aan dat hele bord niks gedaan volgens mij want het zag er nog precies hetzelfde uit als dat bordje wat ik opgestuurd heb... |:(

Nu moet ik het opnieuw opsturen! :/

Nu heb ik wel meer info over het rotte chippie dat erop zit.

De SC1155CSW (zie post boven) het onder de type aanduiding een nummer staan.
Bij mij is dit 0040. Dat is 2000, week 40. Je kunt ervan uitgaan dat de chips uit 2000 rot zijn en uit 2001 minder rot :P

Ze maken het bord door enkele condensatoren te verplaatsen of door het complete chippie te vervangen.

Gelukkig had ik een aardige kerel aan de lijn die het bord op zeer korte termijn gaat repareren.

Dit probleem schijnt dus op te gaan voor de hele K7T Pro serie... :(

Verwijderd

Ook ik heb denk ik hetzelfde probleem !

zie: Computer start niet meer op !

Opsturen dan maar...maar eerst een vervangend moederbordje met processor regelen want anders zit ik 6 weken zonder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:52
zit nu 3 weken zonder(mobo ook naar msi), en zit op mn oude pentium60 te internetten, ben het goed beu kan niet eens filmpjes afspelen :(((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19
Die voeding.. is die beetje oke? SJek je A's en vergelijk die met een 3o0w Enermax.. ist lager? Is nit goed.. mijn MSI viel uit door crappy 350w voeding.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
Ik schop het op een harddisk probleem.
Intuitie...

Regel een harde schijf van een maat van je en steek die in jou systeem erbij.

(ik denk voor 95% dat het een hdd prob is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag contact gehad met MSI en stuur morgen mijn moederbord op ter reparatie/vervanging....kan een tijdje duren.

Door MSI werd bevestigd dat probleem met oververhitte chip daar bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
mijn mobo is nu 3 weken weg, wachten duurt lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg um al na twee dagen terug...... :*)

....omdat ze niet de portokosten wilden betalen... :( ..even gebeld......toch okay om ongefrankeerd te versturen....dus opnieuw verstuurd !

Nu maar wachten....pfffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
woei, had net UPS aan de deur met een nieuw mobo, wel een MSI k7t pro 2a. Maar het is wel een andere geloof ik(*checkt serienummer->ja ander exemplaar), hopen dat deze het beter blijft doen, maar tegen de tijd dat deze stukgaat wordt het echt tijd om te gaan upgraden, vanavond maar eens testen of mijn duron1200 het nog wil doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
na geloof bij nader inzien toch niet dat het een ander exemplaar is, heeft wel een ander serienummer maar dat doen ze misschien omdat ie gerepareert is. Er zitten wel 4 nieuwe condensatoren op.
Maarreh werken ho maar dit mobo, alles aangesloten en niks werkt. Alleen wanneer ik de powercable in de voeding steek licht het mobo ongeveer 1 seconde op (en cpu fan draait iets) daarna is tie zo dood als een pier, powerswitch doet niks.
AARgh ben het nu flink beu, ga het morgen nog 1x proberen en anders breek ik dit vehikel van een mobo doormidden (fictief :) )

P.S. zie nu ook het nut van een lekkere ruime kast, wordt gek van dat gepruts in m'n onhandige miditower

Verwijderd

Emcee schreef op 24 september 2002 @ 23:28:
na geloof bij nader inzien toch niet dat het een ander exemplaar is, heeft wel een ander serienummer maar dat doen ze misschien omdat ie gerepareert is. Er zitten wel 4 nieuwe condensatoren op.
Maarreh werken ho maar dit mobo, alles aangesloten en niks werkt. Alleen wanneer ik de powercable in de voeding steek licht het mobo ongeveer 1 seconde op (en cpu fan draait iets) daarna is tie zo dood als een pier, powerswitch doet niks.
AARgh ben het nu flink beu, ga het morgen nog 1x proberen en anders breek ik dit vehikel van een mobo doormidden (fictief :) )

P.S. zie nu ook het nut van een lekkere ruime kast, wordt gek van dat gepruts in m'n onhandige miditower
Tering...wat een prutsers daar bij MSI.....ik zou als ik jou was een nieuw (ander type) moederbord eisen.

Ik hoop dat mijn MB gauw terugkomt en dat het goed gerepareerd is....maar aan de diverse reacties in dit topic ben ik bang dat......

• Emcee
Ik vrees dat mijn duron1200 proc ook overleden is, rond enkele bruggen van de processor zit iets wat nog het meest lijkt op een schroeiplek. :(
Nou heeft dit ^%#&%$#mobo dus 2 processoren van mij gesloopt(m'n ouwe duron800 en nu de 1200), maar eens even naar de pc zaak om ding te laten testen en kijken hoe het zit met de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongelooflijk die gasten bij MSI....heb net mijn moederbord voor de derde keer in 3 weken terug gekregen....

1. vanwege niet gefrankeerd....tsja....zij leveren garantie....ik ga uit principe niet betalen voor verzendkosten als ik nog garantie heb.....gebeld met die gasten....okay...stuur maar op zonder postzegels....zo gezegd zo gedaan

2. niet goed verpakt.....moest in anti statisch zakje verstuurd worden....ik had het verstuurd in bubbeltjesplastic + doos (goed verpakt dus)

3. ik weer verstuurd (ongefrankeerd), kreeg het pakket weer terug vanwege niet gefrankeerd !!! (zie 1.). Ik ongelooflijk kwaad gebeld met die gasten...en ze willen het dus niet aannemen als het niet gefrankeerd is opgestuurd...eerste keer wel...tweede keer niet !!!

4. Morgen ga ik um maar gefrankeerd opsturen (tegen mijn principes....maar volgens mij gaat het echt niet anders....wat een ongelooflijk slechte klantenservice....ook de secretaresse kon op een gegeven moment niet tegen mijn principieel doorvragen naar haar chef.....zette me zomaar in de wacht en daar kwam ik niet meer uit !!!!).

Ik hoop dat ik de vierde keer dat ik um terugkrijg dat het een nieuwe is of een werkende....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
die van mij werkt weer, het voordeel dat het hetzelfde mobo is is dat ik windows niet opnieuw hoef te installeren.
El-Comandante succes nog met je 'missie', dat Che met je mag zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op 03 oktober 2002 @ 22:55:
die van mij werkt weer, het voordeel dat het hetzelfde mobo is is dat ik windows niet opnieuw hoef te installeren.
El-Comandante succes nog met je 'missie', dat Che met je mag zijn ;)
HASTA LA VICTORIA SIEMPRE !

oftewel: "altijd tot de overwinning !".......wel heel toepasselijk in dit topic !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren het pakketje opnieuw opgestuurd (11 euro (ongefrankeerd retour) + 5 euro 25 betaald voor de verzendkosten...grrrrrr.....). Kreeg net het pakketje al binnen, kon niet goed zijn dacht ik......en nee hoor...nu heeft de PTT geblunderd !!! Dachten dat het pakket naar de afzender (ik dus) moest worden gestuurd (stond linksboven op de doos geschreven)... terwijl er MIDDEN op de doos een PTT sticker zit met het adres van Mystar !!!

Dit was dus al de vierde keer dat ik het pakket thuis heb gekregen en de vijfde keer dat ie dus weer wordt verstuurd !!! En nog steeds is ie niet gemaakt.......

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 16:02 . Reden: spellingsfoutjes ]

Verwijderd

vorige week eindelijk (nieuw) moederbord binnen.................8 weken dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06
Een tijdje geleden had ik dit met een AOpen moederbord. Het duurde 2 maanden en ik had intussen al weer een nieuw bordje geritseld, maar toen kreeg ik 'em weer binnen. Franko, met nog wat kabeltjes, boutjes en moertjes. 't Is maar één voorbeeld hoe het wél goed kan gaan.
Nu es proberen met een Asus A7V met printspoorbreuken bij de CPUcoolerclipnok

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

/overbodige kick
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.