Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SMS van Nokia 8310 naar 6310i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Nokia 8310, deze vind ik niet erg makkelijk en ik heb daarom een Nokia 6310i besteld.
Nu heb ik in mijn 8310 een aantal smsjes opgeslagen staan in een zelf aangemaakte map.

Is het mogelijk om deze smsjes (evt. via pc) op mijn nieuwe telefoon te krijgen?
De sms staan volgens mij namelijk in de telefoon opgeslagen en niet op de simkaart... :?

Zelfs als ik ze op de simkaart zou kunnen opslaan of via IR kan sturen naar mijn nieuwe mobiel zou ik al blij zijn, heb alleen geen idee hoe ik dit moet doen. Ik kan niets vinden in het menu wat hier iets mee te maken heeft.

Iemand een idee??

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00

Sick Nick

Drop the top!

wat dacht je van lekker ouderwets doorsturen naar je eigen nummer? staan ze zeker op je simkaart :)

Desnoods prop je even een andere simkaart in je 8310 en stuur je ze daarmee door naar je eigen kaart in de 6310.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, niet eens aangedacht... 8)
is opzich wel een optie jah...

iemand ook nog een andere suggestie??

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2002 19:32 . Reden: typo ]

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ja, kan met Nokia Phone-editor, onderdeel van de PCsuite. Met de versie 4.81 kun je zowel de 6310(i) als de 8310 bewerken.
(Moet je wel de beschikking hebben over voor beide telefoons een datakabel, of een computer met IR-poort)

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
he thnx, dat is wel een mooie oplossing...
ik ga meteen even een ir-poort bestellen (is goedkoper dan 2 datakabels :? )