• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 10:27
Ik heb een nokia 3310 met hi van kpn :), prima mobieltje en prima provider :p. Dus dacht ik na een jaar , laten we eens unlocken... Maar nu was er in dit huis geen enkel sim kaartje te bekennen anders dan van hi |:(. Dus dat schoot niet op, dus dacht ik met me domme kop :X , doe ik geen sim kaart :). Toestel start op, dus de code ingevoerd :P. Staat er :
code:
1
Sim not restriced
(me engels is niet super sorrie :). Maar ik doe me hi sim er weer in , en WTF HIJ START niet op :'(.

Dus toen maar eff lekker zitten eten, weer verder zitten denken, en nu start ie opeens wel op met me Hi sim :?

Hoe kan dat :?

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Misschien was ie een beetje van slag... ach als ie nu weer werkt: wat is het probleem dan?

--> IT en beetje minder smilies mag ook trouwens :+

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Termi
MrTinux schreef op 06 augustus 2002 @ 19:31:
Misschien was ie een beetje van slag... ach als ie nu weer werkt: wat is het probleem dan?

Nou , niet dat ie het nu wel doet en straxz weer niet :(. Ik heb wel stuk of 20x op die knop gedrukt voor aan.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
MrTinux schreef op 06 augustus 2002 @ 19:31:

lolz :) :+ :o :D })

nee ff serieus mijn telefoon liep van de week gewoon vast 8)7 ja echt gewoon vast !!

Ik wou iemand bellen uit mijn telefoon geheugen van mijn nokia en ik drukke 2 keer naar beneden en toen deed hij niks meer geen 1 knop reageerde.

Ik dacht dat alleen pc's en consoles vast konde lopen })

• Termi
gfo schreef op 06 augustus 2002 @ 19:36:
[...]

lolz :) :+ :o :D })

nee ff serieus mijn telefoon liep van de week gewoon vast 8)7 ja echt gewoon vast !!

Ik wou iemand bellen uit mijn telefoon geheugen van mijn nokia en ik drukke 2 keer naar beneden en toen deed hij niks meer geen 1 knop reageerde.

Ik dacht dat alleen pc's en consoles vast konde lopen })
In theorie kan alles vastlopen waar software en hardware bij elkaar zitten, maar ik vind het vreemd als ik de sim kaart er in doe/deed starte de mobiel niet op geen lichtjes geen schermpje etc. Maar simlock er uit wel :?

offtopic : Me TV is ook een keer vastgelopen, in teletekst , ik zo pagina naar beneden. Ding bleef maar op die pagina staan :P. Toen uitgedrukt deed ie eht weer.

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 09:07

Gorefest

serial killer.

Nokia telefoons lopen regelmatig vast (niet alleen nokia maar alle merken wel)
Er komen ook regelmatig nieuwe software updates, vooral toen de 3310 net uitkwam was er elke week wel een nieuwe update!
Als je problemen blijft houden gewoon contact zoeken met club nokia en/of langsbrengen bij een nokia service centre word ie gratiz geupdate.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het kan ook zijn dat je simkaart/batterij na het verwijderen een beetje los zit en dat ze niet meer goed contact maken. check de contacten eens en wrijf ze een beetje schoon als dat nodig is.

Dit hoort trouwens meer thuis in internet & telefonie.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Termi
Johnny64 schreef op 07 augustus 2002 @ 00:00:
Het kan ook zijn dat je simkaart/batterij na het verwijderen een beetje los zit en dat ze niet meer goed contact maken. check de contacten eens en wrijf ze een beetje schoon als dat nodig is.

Dit hoort trouwens meer thuis in internet & telefonie.
Dacht ik ook aan, maar had eff schoongemaakt en gekeken of de pinnetjes elkaar goed aan drukken, dat gebeurde :), als de simkaart er neit in zat. Als de simkaart er wel in zit dan zat de batterij gewoon vast :).

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
#pw+1234567890+1# maar dan ipv 1234567890 je mastercode, die heb je ingevuld of niet?
Als ie het dan niet meer doet, en je hebt de code van Hi gebruikt, lekker terugsturen dan, en op hun kosten laten maken :+

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:25

Vuvuzela

My spire is forming

IK heb het lekker laten doen in polen voor 5 euro :) en garantie als myn telefoon kapot ging zou ik een t68 krijgen >:) maar helaas lukte het unlocken...

I served in a company of heroes.

• scorpie
  • Laatst online: 22:29

scorpie

Supra Addict

Ik kan het nog mooier vertellen, de nieuwe nokiasoftware voor de 9210i, liet de phone gewoon uitgaan wanneer je meer dan 3 gemiste oproepen had... dan moest je je batterij eruit halen, sim eruit halen, dan na een half uur je batterij er weer indoen en daarna je sim.
echt vaag :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-03 15:31
zal wel gewoon de software verneukt hebben met het flashen.. gebeurt wel eens..

Verwijderd

na 1 jaar kun je hem gratis unlocken via je provider.
dus.. dan was het goed geweest :P

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Euhm ja, kom eens terug als er iets aan de hand is ofzo, vooralsnog heeft dit topic bijzonder weinig nut...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.