Kan dit?? En zo ja, hoe dan? Vriend van mij heeft net zo'n gsm ketser aangeschaft en het blijkt dat prepay bellen best wel a-relaxed duur is. Dus wie weet hoe je zo'n swing 400 kan unlocken? Volgens mij wordt het apparaatje gemaakt door Alcatel.
Volgens mij mag dit niet of juist nu toch weer wel.
I.e.g, Kan je er niet gewoon een KPN abo sim ingooien? Dat kan je de lock laten zitten.
I.e.g, Kan je er niet gewoon een KPN abo sim ingooien? Dat kan je de lock laten zitten.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
of ej belt de KPN op en zegt dat ej hem wil unlocken en dan bestaal je 300 piek ofzo en dan krijg je je code na een lange tijd thuisgestuurt
Verwijderd
alle netwerken betalen 3 kwart van jou toestel al zodat jij lekker 'goedkoop'kan bellen meeste toestellen zitten rond de 500 piek en dat zijn de budget toestellen die we kopen voor 99 piek vandaar die lock ..... anders koop jij ff geodkoop toetsel en ga je naar ander netwerk snappie ? verdienen ze niks meer aan je , na het 1e jaar kan je die lock gratis laten verwijderen bij kpn maar duurt lang .... binnen het eerste jaar kost dat je +- 250 piek ( je betaalt dan dus hun investering terug )
natuurlijk kan je het unlocken maar dan moet je wel de juiste spullen hebben. De software en indien nodig de kabel.
kijk maar eens rond op internet
kijk maar eens rond op internet
tja, als ik wist waar ik moet rondkijken had ik niet gepost natuurlijk. Toegegeven, heb nog niet echt hard gezocht, maar ben in het verleden ook nog nooit wat over Swing telefoontjes tegengekomen
Swing toestelllen zijn vermomde alcatel mobieltjes. Daar vind je dus jouw toestel. ik ben wel eens op zoek geweest naar info hierover, maar heb niets (bruikbaars) kunnen vinden (tenzij je wilt registeren op- en betalen aan vage websites).
Kortom: gewoon een jaar wachten en daarna unlocken. Of doorblijven bellen bij de KPN. (Dat doe ik dus).
Voordeel van KPN: altijd dekking en geen gezeik met het netwerk. (naast een aantal nadelen).
Kortom: gewoon een jaar wachten en daarna unlocken. Of doorblijven bellen bij de KPN. (Dat doe ik dus).
Voordeel van KPN: altijd dekking en geen gezeik met het netwerk. (naast een aantal nadelen).
<a href="http://www.123telefoons.nl">Hier</a> kun je het waarschijnlijk wel laten doen voor 50 piek...
Pagina: 1