Toon posts:

browser back button resultaten weg

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik dus alleen thuis (xp pro) op mijn werk niet (nt 4.51)

Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.

er moet een optie zijn in IE wie weet welke ??
dit zuigt flink zwaar!!!!!

ik heb het ook als ik een post wil plaatsen druk op iets web browser gaat ergens heen, ik druk back button kan ik weer overnieuw typen!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:35

RUFFNECK

Poentje

Dit heb ik meestal alleen met sites waar ze met session werken als bijv. een form oid geprocessed word...
Gebeurt het bij jou bij 1 bepaalde site of gewoon willekeurig?

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
dat heb ik ook wel eens, maar dan op bepaalde pc's. Ik denk dat het aan de browserversie kan liggen, welke IE gebruik je?
Ik heb er met IE 5.5 en 6 sowieso nooit last van (voorzover ik mij kan herinneren).

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

WOS --> SA

Verwijderd

Topicstarter
op tweakers fok clanbase denk veel meer google niet :/ werkt denk ik anders

hier geeft hij het al aan : Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.

legt dus aan ie

ie = 6.00.2600.0000
ik heb XP pro

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
misschien dat je iets zou kunnen tweaken aan security levels ofzo (dat het daar ergens zit), Privacy-instellingen e.d.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk kan dat :)

maar ik heb geen zin om het te verklooten :/

ben ik de enigste met dit probleem???
dat lijkt me sterk! ik heb zelf niets veranderd!

:/

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 17:05:
tuurlijk kan dat :)

maar ik heb geen zin om het te verklooten :/

ben ik de enigste met dit probleem???
dat lijkt me sterk! ik heb zelf niets veranderd!

:/
Heb ik ook, het lijkt me zelfs normaal. De reden geeft IE toch zelf? Het is geen bug, maar een feature. :)

Verwijderd

Topicstarter
SiHiDa schreef op 07 augustus 2002 @ 19:02:
[...]
Heb ik ook, het lijkt me zelfs normaal. De reden geeft IE toch zelf? Het is geen bug, maar een feature. :)
normaal lijkt mij niet is zwaar irritant!
optie moet teveranderen zijn, wie weet waar die optie staat! :/

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• ycode
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 13:15
Het probleem is waarschijnlijk dat er een request is gedaan met de POST methode. Normale requests worden meestal gedaan met de GET methode. Wanneer teruggegaan wordt naar een pagina die dmv de POST methode is aangevraagd, wordt deze melding getoond. Een refresh is de enige mogelijkheid omdat dan de bijbehorende data van de POST request meegestuurd wordt.

Waarom gebeurd dit niet bij een GET request ? Omdat de data die bij de request hoort bij een GET request al in de GET request zit en bij de POST request wordt deze apart meegestuurd. Het is dus geen IE fout, zelfs mozilla zal een melding geven dat er een POST request gedaan wordt, maar een keuze van de maker van de webpagina. Door deze keuze werkt de back button dus niet goed.

Verwijderd

Topicstarter
oke waarom werkt het dan wel op mijn werk en niet thuis!?

het is een insteling ergens!!!!

Verwijderd

Topicstarter
k lang gezocht eindelijk gevonden!!

http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q183763

zie het was wel een instelling!
staat bij :
The information in this article applies to:
Microsoft Internet Explorer 4.0, 4.01 for Windows 95
en
Status: Microsoft has confirmed this to be a problem in Microsoft Internet Explorer versions 4.0 and 4.01 for Windows 95.

ik heb dus win xp

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17

krietjur

Where am I?

Beetje oud bericht misschien, maar ik zit met exact hetzelfde probleem, ook in Windows XP.. en de in het hierboven gegeven oplossing helpt voor mij niet. En het probleem is gewoon van de ene op de andere dag ontstaan, het heeft altijd prima gewerkt en nu doet ie ineens zo enorm vervelend.. ben dus benieuwd hoe de topicstarter dit heeft opgelost uiteindelijk..

edit:
Ook interessant om even toe te voegen.. ook view source werkt plotseling voor een heleboel pagina's niet meer, zeer irritant! Ik heb dit zelfde probleem ook al eens onder Windows 2000 gehad met IE5.5 en IE6.0.. hopelijk is er iemand met een oplossing hiervoor..
Pagina: 1