Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Huur er een in de videotheek en ruil em om. 
Nee, geintje dat is geen manier van zaken doen.
Welke fabrikant is tie van ??
Die zou ik mailen wellicht een iets beter plaatje.
Welke dvd-titel is het
Als ik het vragen mag.
Welke dvd-titel is het
Dit is de special edition Terminator 1. Vandaag geleend van een collega, dus 't is niet mijn cd, maar wel lullig. Ik probeer 'm nu te rippen, maar m'n dvd-lezer heeft er alle moeite mee...Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 18:43:
Huur er een in de videotheek en ruil em om.
Welke dvd-titel is hetAls ik het vragen mag.
![]()
Trouwens ook nog Terminator 2 Ultimate Edition liggen (2dvd), errug
Terminator 1 is trouwens van Metro Goldwyn Mayer. CD1 is ook niet helemaal jovel, die heeft soort roestplekken op de buitenste ring van de dvd. Balen man.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Wat aardig dat jij voor je collega een belangrijke backup maakt.spaceboy schreef op 06 augustus 2002 @ 18:46:
[...]
Dit is de special edition Terminator 1. Vandaag geleend van een collega, dus 't is niet mijn cd, maar wel lullig. Ik probeer 'm nu te rippen, maar m'n dvd-lezer heeft er alle moeite mee...
Terug naar je/zijn leverancier gaan zou ik zeggen.Trouwens ook nog Terminator 2 Ultimate Edition liggen (2dvd), errug :9!
Terminator 1 is trouwens van Metro Goldwyn Mayer. CD1 is ook niet helemaal jovel, die heeft soort roestplekken op de buitenste ring van de dvd. Balen man.
Mijn cdr's hebben het allemaal. Je kunt het er niet afpoetsen, maar als je erop ademt(zodat hij dus beslaat)kun je het er misschien wel afwassen. Je zou kunnen proberen of het bij jou hetzelfde probleem is...
thnx voor de tip, maar helaas: dat heb ik al geprobeerd... ik ga niet al te aggressief raggen ofzo, want 't zijn dus niet mijn dvd's, maar goed...tomvleeuwen schreef op 06 augustus 2002 @ 19:00:
Mijn cdr's hebben het allemaal. Je kunt het er niet afpoetsen, maar als je erop ademt(zodat hij dus beslaat)kun je het er misschien wel afwassen. Je zou kunnen proberen of het bij jou hetzelfde probleem is...
Pagina: 1