Toon posts:

Eheim 1048 met 10mm aansluitingen (3/8") waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een eheim 1048 met 10mm aansluitingen (3/8") Maar normaal worden ze met 2 x 13mm aansluitingen geleverd (1/2"). Mijn vraag is dus waar kan ik deze pomp halen met 3/8 aansluitingen halen, ik heb freezing-hardware al gemailt waarop ik deze reply kreeg:

Geachte heer Schippers,

de pomp zelf met 2x 10 mm. aansluitingen kunnen wij helaas niet leveren.
Wel met 1 13 mm. en 1 10 mm. aansluiting. In combinatie met een
waterreservoir is het wel mogelijk zowel de ingaande als uitgaande
aansluiting 10 mm. te maken. De kosten van de omzetpluggen naar 10 mm.
nemen wij dan voor onze rekening.

Met vriendelijke groet,

Niels Kijl
Freezing Hardware

Maar ik heb eigenlijk niet zon reservoir nodig en die is weer 35 euro en ik heb al zo weinig ruimte in mn kast (chieftec midi tower).
Ik heb namelijk dit reservoir al op me bureau staan en dat moet voldoende zijn voor de ontluchting en vullen.

Afbeeldingslocatie: http://217.172.178.216/prodimg/at10x10blende400.jpg

Nou ik hoop dat jullie een antwoord weten,
Alvast bedankt.

Verwijderd

kan je niet met slang klemmen gaan werken :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 19:31:
kan je niet met slang klemmen gaan werken :?
Nee ik heb slangen van 9mm met een soort veer erin en zijn maximaal tot 11mm uitrekbaar onder warm water en mn hele systeem in 10mm en dus wil ik ook graag een pomp met 10mm aanslutingen.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 09:09
Er zijn verloopstukken te koop met aan een kant een 1/4" schroefdraad en andere kant een knelring 10mm heb ik ook op mijn pomp zitten. Ik weet niet of je zoiets zoekt maar als ik hier reclame mag maken je kunt ze vinden bij XXlcases.nl maar misschien ook bij een bouwzaak in de buurt.

Ook voor de ingang hebben ze pluggen

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Ziet er wel aardig uit dat reservoirtje van jou ;) Inderdaad zonde dan om een heel nieuw reservoir te kopen.

Maar wat ruimte betreft, ik heb een Eheim 1048 met het genoemde reservoir, een Maxxxpert Radiator met Enermax 120x120x25mm fan (regelbaar), een Cool Rev. 3.0, een GeForce 4 Graph-O-Matic, de nodige slangen om de boel te verbinden en de nodige hardware (brander + cd + 2x Maxtor Raid 0) in mijn Chieftec miditower en geen centje pijn :+

Moet dus wel te doen zijn mocht je het willen... :*)