Toon posts:

Hauppauge TV kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hauppauge wintv tv kaart, maar krijg de kanalen maar niet ingesteld.
Als ik automatisch laat zoeken naar kanalen krijg ik er altijd maar 2 of 3.
Ik draai onder Windows XP. Kan iemand mij misschien helpen

Verwijderd

Die autotuning werkt gewoon niet echt geweldig.
Ik heb de kanalen met de hand ingevoerd, werkt het beste.
Dit komt geloof ik doordat we in nederland allemaal van die 30+ en 40- kanalen
hebben. Die autoscan proggies, lopen waarschijnlijk alleen de hele kanalen af.
(correct me if i'm wrong )

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik zal het proberen

Verwijderd

Topicstarter
Misschien nog een stomme vraag, maar het klopt toch dat als je via een "gewone" tv kabel werkt, je ook geluid moet krijgen. Dit krijg ik namelijk ook zo niet voor elkaar

Verwijderd

Topicstarter
laat maar zitten, ik heb het al gevonden

Verwijderd

Ik reageer in dit topic (beetje oud maargoed) omdat ik geen recentere kon vinden met de Search, en om weer een nieuwe te openen...

Hebben die WinTV kaarten ook een TV-out? Het gaat voornamelijk om een oude WinTV kaart (Type weet ik niet), deze kaart kan ik van iemand overnemen. Ik heb namelijk zo'n budget videokaart zonder TV-out, en wil beeld van mijn pc op het scherm laten tonen (Films, foto's etc)

Alvast bedankt.

Verwijderd

Volgens mij kan je dan beter een goeie videokaart kopen ?

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Tijdens het kanalen zoeken moet je een zogoed mogelijk tv signaal krijgen. Dus alle splitters etc eruit.

De laatste keer dat ik het deed was het btw een stuk minder dat de keer ervoor (lange tijd terug). Misschien dat de drivers minder goed detecten:?

Verder kan je ook je zenders backuppen (wat ik dus altijd doe). Moet je ff in het Windows register zoeken en opslaan. Als je in Dordrecht woont, kan ik ze je zo toesturen.

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 17:27
Bijna geen enkele tv kaart heeft een tv out, een uitzondering op deze regel is de ati aiw lijn (is ook een videokaart) en de hauppauge pvr 350. Maar, let op die kan alleen de mpeg stream tonen, dus geen desktop etc.
Dus zeer waarschijnlijk niet

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 20:11

almightyarjen

When does the hurting stop?

amontillado schreef op 23 december 2002 @ 14:57:
Bijna geen enkele tv kaart heeft een tv out, een uitzondering op deze regel is de ati aiw lijn (is ook een videokaart) en de hauppauge pvr 350. Maar, let op die kan alleen de mpeg stream tonen, dus geen desktop etc.
Dus zeer waarschijnlijk niet
Is die PVR 350 al te verkrijgen dan? Zo ja, hoeveel moet dat kosten en waar?

* almightyarjen had een WinTV PVR, maar was niet gelukkig met de softwarematige afspeling van de MPEG-bestanden en wacht nu op de 350...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Pagina: 1