CD-i

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• pdehoop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-06-2024
Onze cd-i speler is kapot.
Op zich niet erg, want zoveel deed ik er toch niet mee.

Ik heb echter wel een muziek cd-i van mijn favoriete band.

Nu vroeg ik mij af of iemand in de buurt van Delft mijn cd-i om kan zetten naar video of anders alleen naar audio.

Mail me.
Email staat in m'n profiel

Verwijderd

Dit soort dingen horen niet echt thuis op GoT.
Policy: Alle regels die op het forum gelden #spam

Verwijderd

Dit soort reacties wel dan :? Zeg dan niks

maargoed, volgens mij kan je het beste even zoeken op google of kijken bij cd.pagina.nl , op die manier vind je zelf al een hoop info over wat je nodig hebt om dit soort dingen te backuppen op je systeem.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 18:43:
[...]

Dit soort reacties wel dan :? Zeg dan niks

maargoed, volgens mij kan je het beste even zoeken op google of kijken bij cd.pagina.nl , op die manier vind je zelf al een hoop info over wat je nodig hebt om dit soort dingen te backuppen op je systeem.
Heb je enig idee wat al die kleurtjes van de mensen inhouden :? :D

Sint is hier een modje: De organisatie "achter" GoT. Sinds gisteren zelfs een beetje gerespecteerd ;)

Ontopic: Bestaat er niet software waarmee je CD-I's in je DVD kunt afspelen?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 13:02

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nope, bestaat niet. Maar dikke kans dat het een videocd betreft. Dus wat je moet doen is op de cd browsen (als dat dus kan), en bestandjes die AVseq*.dat heten, afspelen met mediaspeler. Doen ze het, dan kun je de bestandjes kopieren naar je HDD en hernoemen naar *.mpg, en gewoon gebruiken.

Verwijderd

Compubiter schreef op 06 augustus 2002 @ 18:46:
[...]Heb je enig idee wat al die kleurtjes van de mensen inhouden :? :D

Sint is hier een modje: De organisatie "achter" GoT. Sinds gisteren zelfs een beetje gerespecteerd ;)
offtopic:
mjah, dat interesseert me dus ff geen bal he sorry. Dat is heel mooi dat hij een beetje aanzien heeft, maar als hij van die bullshit antwoorden geeft dan zie ik het niet zo zitten waarom hij dat respect geniet. Overigens heb ik dit een aantal dagen geleden ook al in LA gemeld : halve oplossingen

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Gewoon een advertentie bij de supermarkt plaatsen, er zullen heus wel mensen zijn die zoiets heeft.

En dan niet bestaan :?
B&O heeft een een collectie CDI spelers en de kans is groot als je effe bij zo'n dealer binnenstapt dat ie het nog wel wilt overzetten ook.

Zoek anders ook eens in de discotheken/drive-in-disco, veel van die lui gebruiken CDI voor Karaoke en zullen er vast wel 1 hebben staan.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24

LopeZ

Too much is never enough

sint is um vergeten opslot te doen denk ik
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.