Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Nee dat zijn problemen met jouw cache en problemen met de fileserver hiero
mmm, ik heb de laaste dagen af en toe problemen met got verkeerde lettertype (kan misschien de .css niet vinden
) en af en toe wit ipv licht blauwe achter grond bij got, kan dit ook wat met de fileserver te maken hebben of zitten ze op de achtergrond aan het nieuwe forum te werken.
[ Voor 0% gewijzigd door eth0 op 06-08-2002 17:36 . Reden: te snel met verstuur bericht |:( ]
Zoals al gezegd was er een fileserver uitgeklapt
Bij mij komt het ook weleens vervormd door. Even vaak genoeg F5 rammen of gewoon geduld hebben (en dan een F5) is vaak voldoende.
Jij bedoelt dit op GoT?:eth0 schreef op 06 augustus 2002 @ 17:35:
mmm, ik heb de laaste dagen af en toe problemen met got verkeerde lettertype (kan misschien de .css niet vinden) en af en toe wit ipv licht blauwe achter grond bij got, kan dit ook wat met de fileserver te maken hebben of zitten ze op de achtergrond aan het nieuwe formum te werken.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Gebeurt bij mij ook vervelend vaak 
Het gebeurt bij zowel de FP als GoT ... heel vreemd ... en erg irri.
Het gebeurt bij zowel de FP als GoT ... heel vreemd ... en erg irri.
Rare vraag misschien, maar zijn jullie Planet ASDL gebruikers ? Ook op mijn website krijg ik veel klachten van Planet ASDL gebruikers die duidelijk problemen hebben met de DNS die niet goed resolved en dan de gfx server pleitte is. (wij roppen ook de CSS van een andere server)
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Ik gok dat het GoT probleempje gerelateerd is aan brakke servers. Om de een of andere reden krijg ik regelmatig (als niet ADSL gebruiker) foutmeldingen als ik een forum/topic wil gaan bekijken. Refreshen helpt, maar ik verwacht dat hetzelfde gebeurt zodra IE de css wil ophalen van de server.. als die ontbreekt wordt het (begrijpelijk) een zooitje.
|_____vakje______|
Pagina: 1